Yorick
30-07-2005, 17:35
Vandaag om 6 uur opgestaan
naar n vader zn werk om de golf te repareren...schakel mechanisme
Raamslinger ( wat een werk :p )
Voorbumper
ff wieltjes balanceren
dus begin aan het schakelmechanisme...da verliep allemaal soepel
toen de voorbumper...dus schroef schroef...KNAK bout naar de poeier :o
wat een gehannes is dat geworden zeg...uitboren....kwam nog niet los...linkse ap der in....breek ik de tap af...warmstoken...baat niks...
dus heel da ding der maar uitgeboord en een moer der op gelast
Pauze...ik moest even voor een vriend een steiger uit elkaar halen ..cola
pauze over
verder met de bumper...netjes een draadend gemaakt enz enz...bumper der weer opgehangen
proberen die 3 overige bouten en het draadend der in te krijge,,,die 3 bouten gingen...toen het draadend...ben toen gewoon 2 uur aan het pielen en frutten geweest om da draadend der in te krijgen :frown:
maar al met al met al me auto zit vol met vieze handen en vlekken nu :D
dus morgen de hoge druk tuinspuit maar ff opgraven en een emmert met soppie
maar nu komt het moraal van het verhaal ... wat schakelt die heerlijk :biggrin: :biggrin: :biggrin:
op de terug weg uit roosendaal nog ff wa meegemaakt
rij zoow 110 115 op de rechterbaan om me akkertje...arm uit het raam ...opel style...komt zoeen cx me voorbij...voor me...vol op de rem..dus bliksemsnel spiegel en duik naar links en schiet em voorbij ( ik bleef kalm...me pa dwingde me :cool: )
dus hij haalt my weer in en gaat een spelletje spelen...hard zacht etc etc...etteren dus...dus ik accelereer naar de 140 150...hij ook...maar op de a16 bij dordrecht hangen cameras...dus ik op laaste moment ...van het gas af en hij zoef..met 150 der onderdoor...he ghe mijn wraak is zoet...
:D zoow dat moest ik even kwijt... :)
nu lekker een pilsje en relaxen
over en uit...Yozzer
naar n vader zn werk om de golf te repareren...schakel mechanisme
Raamslinger ( wat een werk :p )
Voorbumper
ff wieltjes balanceren
dus begin aan het schakelmechanisme...da verliep allemaal soepel
toen de voorbumper...dus schroef schroef...KNAK bout naar de poeier :o
wat een gehannes is dat geworden zeg...uitboren....kwam nog niet los...linkse ap der in....breek ik de tap af...warmstoken...baat niks...
dus heel da ding der maar uitgeboord en een moer der op gelast
Pauze...ik moest even voor een vriend een steiger uit elkaar halen ..cola
pauze over
verder met de bumper...netjes een draadend gemaakt enz enz...bumper der weer opgehangen
proberen die 3 overige bouten en het draadend der in te krijge,,,die 3 bouten gingen...toen het draadend...ben toen gewoon 2 uur aan het pielen en frutten geweest om da draadend der in te krijgen :frown:
maar al met al met al me auto zit vol met vieze handen en vlekken nu :D
dus morgen de hoge druk tuinspuit maar ff opgraven en een emmert met soppie
maar nu komt het moraal van het verhaal ... wat schakelt die heerlijk :biggrin: :biggrin: :biggrin:
op de terug weg uit roosendaal nog ff wa meegemaakt
rij zoow 110 115 op de rechterbaan om me akkertje...arm uit het raam ...opel style...komt zoeen cx me voorbij...voor me...vol op de rem..dus bliksemsnel spiegel en duik naar links en schiet em voorbij ( ik bleef kalm...me pa dwingde me :cool: )
dus hij haalt my weer in en gaat een spelletje spelen...hard zacht etc etc...etteren dus...dus ik accelereer naar de 140 150...hij ook...maar op de a16 bij dordrecht hangen cameras...dus ik op laaste moment ...van het gas af en hij zoef..met 150 der onderdoor...he ghe mijn wraak is zoet...
:D zoow dat moest ik even kwijt... :)
nu lekker een pilsje en relaxen
over en uit...Yozzer