View Full Version : Golf1 op de sloop
CAR-POOL
09-02-2014, 17:49
Via Autoweek forum zie ik regelmatig Golfjes1 / Jetta's ect voorbij komen , die op de sloop staan.
Onder anderen staat er nu een 77er 5-deurs op de sloop jammergenoeg.
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?6,4352903,page=83
RobbieMK1
09-02-2014, 17:59
Ook een Renault 9 Turbo die er op het eerste oog niet zo beroerd uitziet.
wessel97
09-02-2014, 18:01
die golf heeft ook best een hele lange tijd op marktplaats gestaan. en tja. als er niemand voor komt, dan gaat hij in principe naar zijn laatste rustplaats..
het leek ook toen ik de advertentie zag, alsof dat hij hartstikke krom was.
CAR-POOL
09-02-2014, 19:29
Klopt hij is door de laaste eigenaren er niet veel beter op geworden , helaas weer een origineel NL exemplaar , verdwijnen ze niet naar Belgie , gaan ze wel op de sloop ,
Ik houd zelf een register bij van Golf1 modellen van 1974 t/m 1980 ,
Maar een groot gedeelte is al geexporteerd en dat worden komende jaren alleen maar meer, tevens staan er hoop exemplaren zonder APK , / en laaste tijden komen er veel gestrande projecten voorbij...
gti_power
12-02-2014, 21:59
Ik ken die auto,deze stond altijd buiten de laatste paar winters...was echt niks moois meer jammergenoeg.
wessel97
12-02-2014, 22:05
Klopt hij is door de laaste eigenaren er niet veel beter op geworden , helaas weer een origineel NL exemplaar , verdwijnen ze niet naar Belgie , gaan ze wel op de sloop ,
Ik houd zelf een register bij van Golf1 modellen van 1974 t/m 1980 ,
Maar een groot gedeelte is al geexporteerd en dat worden komende jaren alleen maar meer, tevens staan er hoop exemplaren zonder APK , / en laaste tijden komen er veel gestrande projecten voorbij...
tja daarbij was het meen ik een 1.1 en een 5 deurs, wat al niet gewild is en als je dan ook op de foto's zelfs nog kunt zien dat hij hartstikke krom is.... helpt niet echt met de verkoop
tja daarbij was het meen ik een 1.1 en een 5 deurs, wat al niet gewild is en als je dan ook op de foto's zelfs nog kunt zien dat hij hartstikke krom is.... helpt niet echt met de verkoop
5 deurs of niet ik blijf het eeuwige zonde vinden dat deze dan zomaar verdwijnen naar de sloop als je er ook andere golf 1 eigenaars gelukkig mee kan maken voor de goeie onderdelen...ik heb ook een 1.1 en een 5 deurs en extra onderdelen kunnen nooit geen kwaad :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.