View Full Version : Rare golf mk1 76' 5deurs?
wessel97
22-02-2014, 18:56
Rare 5deurs uit 76, foute bumpers en dashboard volgens mij, kan er ook achteraf ingebouwd zijn maar je weet nooit
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-golf-1976-egyhazaskozar/187960933.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=65&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxFirstRegistrationDate=1980-12-31&negativeFeatures=EXPORT
Johan1982MK1
22-02-2014, 19:17
Eind 79 hadden ze deze bumpers toch net? Of was t '80?
Ach.. Die van mij kocht ik ook met cl chroom omlijsting en cl interieur + dashbord front erin. Er wordt heel wat uitgewisseld in de jaren.
Peter-gti16v
22-02-2014, 20:42
Dashboard (enkele teller) en interieur met de bolle hoofdsteunen is origineel.
De bumpers zullen in het verleden wel een keer gewisseld zijn om
de auto een moderner uiterlijk te geven.
Wist men toen veel dat die stalen bumpers zo gewild zouden worden ...
Zitten trouwens golf 2 velgen onder ... :rolleyes:
wessel97
22-02-2014, 20:57
die bumpers zou goed kunnen, maar ik meende altijd dat wanneer je een diesel had, je een enkele tietenteller had met een vierkante behuizing, en bij benzine was deze behuizing altijd rond.. bij 1.1 of 1.3
turbojo2
22-02-2014, 21:03
Dashboard (enkele teller) en interieur met de bolle hoofdsteunen is origineel.
De bumpers zullen in het verleden wel een keer gewisseld zijn om
de auto een moderner uiterlijk te geven.
Wist men toen veel dat die stalen bumpers zo gewild zouden worden ...
Zitten trouwens golf 2 velgen onder ... :rolleyes:
Volgens mij is deze golf gewoon origineel hoor. Ik heb zelf een originele hybride golf 1.0 staan uit 1972 met origineel schuifdak, MFA, 6 bak, electrische ramen en deurvergrendeling, track and trace, airco, parkeercensoren achter, digitale km-teller, airback etc. Alleen wel balen dat de stekker van mn accu's niet passen op de moderne oplaatpunten. Ben nog op zoek naar een verloop stekker iemand die nog iets heeft liggen? (wel origineel 1972 graaaaaag)
turbojo2
22-02-2014, 21:07
Volgens mij is deze golf gewoon origineel hoor. Ik heb zelf een originele hybride golf 1.0 staan uit 1972 met origineel schuifdak, MFA, 6 bak, electrische ramen en deurvergrendeling, track and trace, airco, parkeercensoren achter, digitale km-teller, airback etc. Alleen wel balen dat de stekker van mn accu's niet passen op de moderne oplaatpunten. Ben nog op zoek naar een verloop stekker iemand die nog iets heeft liggen? (wel origineel 1972 graaaaaag)
Mocht je nog wat hebben liggen stuur dan maar een PM-tje. Ben echt al jaren aan het zoeken
wessel97
22-02-2014, 21:10
uhm?
Peter-gti16v
22-02-2014, 21:14
Mocht je nog wat hebben liggen stuur dan maar een PM-tje. Ben echt al jaren aan het zoeken
Deze bedoel je? Zeker een voorserie wagen ... ;)
http://www.mijnoudeauto.nl/Images80/volkswagengolf.groen.motor.900.jpg
turbojo2
22-02-2014, 21:21
Deze bedoel je? Zeker een voorserie wagen ... ;)
http://www.mijnoudeauto.nl/Images80/volkswagengolf.groen.motor.900.jpg
Hey dat is precies de auto die ik hier ook heb staan. Hoe kom ja aan die foto's ? Mijne heeft alleen een 1.0 motor naast de accu's. Maar ja mijne is ook een paar jaar ouder. De 1.0 benzine motor loopt prima maar ik kan de accu's niet opladen omdat de stekker niet past op de oplaatpunten die je nu overal hebt.
over de '77er wagen ging dit (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=120616) topic ook al, echt een plaatje... goudeerlijk ook
Misschien ff in Hongarije gaan kijken weet je zeker dat het klopt.....
Peter-gti16v
23-02-2014, 10:51
Hey dat is precies de auto die ik hier ook heb staan. Hoe kom ja aan die foto's ? Mijne heeft alleen een 1.0 motor naast de accu's. Maar ja mijne is ook een paar jaar ouder. De 1.0 benzine motor loopt prima maar ik kan de accu's niet opladen omdat de stekker niet past op de oplaatpunten die je nu overal hebt.
Google eens op golf 1 elektrisch .... ;)
turbojo2
23-02-2014, 13:56
Hoop dat iedereen door heeft dat wat hierboven staat een geintje is
Hoop dat iedereen door heeft dat wat hierboven staat een geintje is
Ow echt?! :tongue: :confused: :D :D :D :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.