View Full Version : swansmeister
swansmeister
01-03-2014, 21:14
Beste mensen,
wil me even voorstellen hier, eerste keer dat ik me inschrijf voor een dergelijk forum zowel als men eerste audi. Ik ben sven, rijd met een audi s6 avant van eind 99. Zijn een ''paar'' mods aan gebeurd en tis verrevan een originele, ik denk het enige originele eraan zijn de nummerplaten :p
Groeten aan iedereen and cheers to everybody.
grtz,
Sven AKA swans.
Welkom... Een bruine toevallig?
swansmeister
01-03-2014, 21:26
nope,
zilvergrijs met nu zwarte wielen van genesis, ervoor bbs lm's
grtz.
swansmeister
01-03-2014, 21:27
Thx :d
Genesis wheels... Tja.. Als er eerst ori lemans opzaten dan snap ik de keuze geheel niet
swansmeister
01-03-2014, 21:34
wel de lm's waren 8.5ers met et35, de genesis wielen zijn ''custom'' gemaakt voor mijn wagen.
Heb de et waarde laten afdraaien zodat ik nu 9.5'ers kon steken rondom wat resulteerd in een VEEL betere baanligging maar akkoord bbs lm is het mooiste wiel ooit gemaakt maar optiek is niet alles he!
Ik neem liever een bocht sneller dan dat ik opt zicht mooier door een bocht ga. Nog is bbs lm's kopen zie ik niet zitten aangezien ik geen geld schijt ;-)
swansmeister
01-03-2014, 21:39
die genesis wielen zien er trws echt wel slick uit hoor, zwart met een gepolierd biezeke, staat wel op een grijze wagen. De look is minder posh maar heeft wel een meer agressieve uitstraling vind ik persoonlijk.
Welkom.
We zijn hier gek op foto's.
swansmeister
01-03-2014, 21:41
Thx, toch al een warmere ontvangst dan die van Richard LOL no offense Richard, kritiek is altijd welkom :D
swansmeister
01-03-2014, 21:44
foto's daar zeg je iets trws.
Ik probeer men weg hier nog wat te vinden op de site om foto's te plaatsen en dergelijke want ik heb er wel een heleboel.
Ook zonet een complete uitlaat laten bouwen, spaghetti + collector bij EPS uitlaten te Nederland, en middendemper en eindpotten van Kempower waar ik allemaal foto's van heb, die spaghetti is een one off. Ik denk dat er niet veel s6'ers rondrijden die dit hebben.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=67486
Zo plaats je foto's.
swansmeister
01-03-2014, 21:52
Thx voor de hulp, had het al gevonden en zelfs al geprobeerd maar hij zegt dat men bestanden te groot zijn enz e worden niet geposted!
Thx, toch al een warmere ontvangst dan die van Richard LOL no offense Richard, kritiek is altijd welkom :D
Snap de keuze ( als t ori le mans waren) na genesis wielen gewoon niet. Verder zeer benieuwd naar de auto :thumbup:
swansmeister
01-03-2014, 22:16
Snap ik, krijg die mening van iedereen te horen maar ik zal wel eens wat foto's posten dan zal je wel zien dat deze wielen wel de moeite zijn en echt van heel goeie kwaliteit zijn, zelfs de centercapjes vind ik er mooi aan, ook run ik nu 265 banden voor en achteraan, de baanligging is echt fenomenaal, met de bbs'ers moest ik ook spacers gebruiken wat resulteerde dat ik elke keer moest wisselen voor de keuring enz. Ok een kleine opoffering maar toch, de genesis wielen zijn echt wel knap maar ik snap je standpunt.
Ps, twaren geen reps.
Hallo Sven,
Ook welkom van mij hopelijk gaat het lukken met de foto s :thumbup:
Welkom en ben benieuwd naar je auto ( foto`s)
swansmeister
02-03-2014, 18:00
thx and pics are on te way
swansmeister
02-03-2014, 18:17
die foto's lukken maar niet! Alles is te groot van formaat! Iemand een goeie link om bestanden te verkleinen? ALL help is welcome.
Zit je op computer of telefoon? Via computer kan het gewoon met paint. Op bijv iPhone kan je foto's wijzigen in je galerij.
Deze werkt ook prima dan zit de functie gewoon onder je rechter muisknop ;)
http://imageresizer.codeplex.com/
swansmeister
02-03-2014, 22:22
de foto's komen van men gsm maar zijn op de pc gezet. Ik heb al geprobeerd van het in een gecomprimeerde map te zetten, gaat niet. Met mpegmini de foto laten inkleinen, gaat niet! Zit een beetje vast dus en ben geen echte pc wiz, ik ken er wel een beetje van maar niet veel.
swansmeister
02-03-2014, 22:25
Thx alvast voor de hulp, ben het aant downloaden en installeren, hopen dat dit wel werkt.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.