Ard Sikkema
05-03-2014, 13:53
Hallo, ik kijk al een jaar of 2 mee op dit forum maar heb mezelf nog nooit voorgesteld.
Mijn naam is Ard Sikkema, 20 jaar oud en woon in Meppel. Ik ben student motorvoertuigen techniek in Zwolle.
De auto's die ik nu heb gehad zijn:
Seat Ibiza 1.4S uit 1995. Moest na 3 maanden weg omdat ik hem niet meer kon betalen.
Toen een maand of 2 autoloos geweest en toen extra werk erbij gekregen in de avond uren in Zwolle. Dus er moest weer een auto komen. Toen een Daihatsu 0.8 automaat uit 1996 overgenomen van een toenmalig klasgenoot.
Deze na een half jaar en 11.000 kilometer met winst kunnen verkopen nadat ik een mooie Volkswagen Vento op dit forum had gezien. Mijn huidige wagen is dan nu ook een Volkswagen Vento 1.6 CL uit 1996.
http://www.mijnalbum.nl/Album=IF4ITKCK
Plannen met de Vento zijn:
- Verlaging doormiddel van een schroefset met nieuwe toplagers.
- Zomerset, deze zit er inmiddels onder. Ook via Volksforum.com bemachtigd.
- US-Lights, deze zijn binnen en binnenkort even mee bezig.
- Schuif-kantel dak goed werkend maken.
- Alle elektrische ramen na lopen omdat niet alle ramen even lekker gaan.
- In de loop van de tijd wat oppervlakkige roest (LA scherm boven de wielkast en achterklep boven kentekenplaat en onder rechter achterlicht) bijwerken.
- VR6 lip
- Donkere achterlichten
Dit was het wel zo'n beetje.
Groeten,
Ard
Mijn naam is Ard Sikkema, 20 jaar oud en woon in Meppel. Ik ben student motorvoertuigen techniek in Zwolle.
De auto's die ik nu heb gehad zijn:
Seat Ibiza 1.4S uit 1995. Moest na 3 maanden weg omdat ik hem niet meer kon betalen.
Toen een maand of 2 autoloos geweest en toen extra werk erbij gekregen in de avond uren in Zwolle. Dus er moest weer een auto komen. Toen een Daihatsu 0.8 automaat uit 1996 overgenomen van een toenmalig klasgenoot.
Deze na een half jaar en 11.000 kilometer met winst kunnen verkopen nadat ik een mooie Volkswagen Vento op dit forum had gezien. Mijn huidige wagen is dan nu ook een Volkswagen Vento 1.6 CL uit 1996.
http://www.mijnalbum.nl/Album=IF4ITKCK
Plannen met de Vento zijn:
- Verlaging doormiddel van een schroefset met nieuwe toplagers.
- Zomerset, deze zit er inmiddels onder. Ook via Volksforum.com bemachtigd.
- US-Lights, deze zijn binnen en binnenkort even mee bezig.
- Schuif-kantel dak goed werkend maken.
- Alle elektrische ramen na lopen omdat niet alle ramen even lekker gaan.
- In de loop van de tijd wat oppervlakkige roest (LA scherm boven de wielkast en achterklep boven kentekenplaat en onder rechter achterlicht) bijwerken.
- VR6 lip
- Donkere achterlichten
Dit was het wel zo'n beetje.
Groeten,
Ard