View Full Version : vwfoum doet niks meer??????
vwlunatic
06-08-2005, 08:57
wilde ff op vwforum gaan kijken doet ie het niet????????
Black Devil
06-08-2005, 09:01
zijn ermee bezig geduld jongen!
vwlunatic
06-08-2005, 09:07
wist ik niet
Waarschijnlijk kon God het niet meer aanzien.
Ik hep de hele nacht geprobeert erop te komen, dacht dat ik de firewall op het forum had gezet :p
whahahhahahhahahhahahhahahha...melchior made my day
chrisjuh
06-08-2005, 15:04
Whahahah :p My day too!
hallie mk3
06-08-2005, 15:39
idd ik ben dus niet de enige die er niet op kwam
dat verklaart een hoop...
Klaas16v
06-08-2005, 16:43
hij is kapot :S
Wanneer niet :mad:
Internet-tegoed is op voor de rest van de maand.
VWForum heeft de apk niet gehaald... teveel tupperware...
|| RS ||
06-08-2005, 17:50
Jammer ... wilde ff mn PB'tjes checken :(
RubenG60
06-08-2005, 18:33
je mist er niks aan als dat forum een weekje ofline is.
|| RS ||
06-08-2005, 19:03
Wat een negativiteit allemaal zeg tegenover VWForum ... Beetje onterecht en onnodig maarja ...
denk dat de knipoogjes ---> ;) het niet doen ;)
Bandbreedte wordt daar nog meer verspilt als hier door mij... Zal de verklaring wel zijn. :p
Verder prima forum hoor, als je alleen in de catergorie "meetings"(voor eventuele colonne) en "te koop aangeboden" komt. ;)
chrisjuh
06-08-2005, 19:57
Internet-tegoed is op voor de rest van de maand.
Ach ja als iedereen daar ff een spoilertje of (tribal) ruitsticker verkoopt, hebben ze cker voor de rest van het jaar weer geld voor internet tegoed....
Michel B4
06-08-2005, 20:46
voor zover ik gehoord heb gaat et iets langer duren als even
frankvr6
06-08-2005, 21:08
wegens succes op gedoekt denk ik :-)
**Scirocco_freaK**
06-08-2005, 21:10
Wat een stelletje zielige stakkers zijn jullie hier zeg! bah bah
net een stel kleuters
RubenG60
06-08-2005, 21:15
hey sirocco freak,wie is hier nu de grooste kneus met die reactie van je.sjonnie.
Marcel_VW
06-08-2005, 21:25
wat is jullie probleem met vwforum? Ik zit daar al wat langer maar als ik vragen heb komt er meestal gewoon een antwoord waar je wat aan hebt. Ik ben hier nieuw en hier lijkt het mij ook gewoon dat je elkaar helpt...ik snap alleen de negatieve reacties over vwforum niet?
Michel B4
06-08-2005, 21:28
nou waarschijnlijk is vwforum helemaal geen probleem meer,is die discussie ook weer over.
Ik vermaak me hier ook wel hoor :P . Weet iemand trouwens wat er echt aan de hand is op VWforum? Verder niks mis mee toch? Heb een aantal mensen leren kennen via VWforum en als ik auto probleempjes had kon ik altijd op het forum mijn probleem neer zetten en had je binnen een paar minuten al een aantal reacties met de juiste oplossing.
Allemaal niet zo moeilijk doen joh we zijn allemaal VW liefhebbers... Toch?
frankvr6
06-08-2005, 21:30
precies mich als lid nummer 3 kon ik het weten en jij als nummer 4
Michel B4
06-08-2005, 21:33
ja idd,moest ook haast al weer he.loopt al weer een paar jaar en dat is de max schijnbaar voor et vwforum :rolleyes:
frankvr6
06-08-2005, 21:38
ja precies en hij ging toch al hard achter uit
Michel B4
06-08-2005, 21:39
ja idd,wie nu een vwforum opstarten?
frankvr6
06-08-2005, 21:41
steek me energie er niet meer in
Michel B4
06-08-2005, 21:42
nee :D ik ook niet meer
**Scirocco_freaK**
06-08-2005, 21:43
hey sirocco freak,wie is hier nu de grooste kneus met die reactie van je.sjonnie.
He wie is hier nou de kneus, leer jij nou maar eerst hoe je sCirocco moet schrijven
Marcel_VW
06-08-2005, 21:44
wat er is nou met vwforum dan...ligt het voorgoed plat of is het tijdelijk...?
Michel B4
06-08-2005, 21:50
waarschijnlijk voorgoed
frankvr6
06-08-2005, 21:50
He wie is hier nou de kneus, leer jij nou maar eerst hoe je sCirocco moet schrijven
kijk je haalt ze er al weer uit :frown:
Jongens Jongens !!
Het is zaterdagavond .. pak een biertje en ga gesellie TV kijken ..
VW Forum komt vast weer online .. trust me .
Is tot nu toe altijd al geweest
Michel B4
06-08-2005, 21:53
Jongens Jongens !!
Het is zaterdagavond .. pak een biertje en ga gesellie TV kijken ..
VW Forum komt vast weer online .. trust me .
Is tot nu toe altijd al geweest
zou er dit keer niet zo zeker van zijn gert. ;)
Jeff : niet voelen ...
Als God het ziet ;)
Of doe het licht uit :D
Skywalker
06-08-2005, 21:54
http://www.clubs.nl/ClubsData/225221/incoming/img-wrongforum.jpg
waarschijnlijk voorgoed
Ja maar kan je ook een reden geven?
frankvr6
06-08-2005, 21:56
laat ik het zo zeggen voor ongein vw forum en wil je serieus antwoordt volksforum
Michel B4
06-08-2005, 22:00
Ja maar kan je ook een reden geven?
als hetgeen wat ik en frank gehoord hebben waarheid is ,zal dat 1 dezer dagen wel bekend worden.
Klinkt ernstig. Ik wacht het af.
frankvr6
06-08-2005, 22:04
denk het ook mich
Gelukkig is dit Forum er ook, vermaak me hier ook wel.
Michel B4
06-08-2005, 22:28
nou et forum is er al weer,een tech admin kon met moeite op de server komen en heeft em weer aan de praat.
dus blijken de geruchten nu op niet waarheid te berusten,excuus bij deze..
|| RS ||
06-08-2005, 23:05
Alsof er op VWForum geen serieus gediscussieer is en alsof er hier nooit lol wordt getrapt. Beetje kort door de bocht allemaal wat er gezegd/beweerd wordt.
Maar zoals eerder werd gezegd: Drink een biertje :)
MMgolfnut1
06-08-2005, 23:26
Alsjemenou. Memory Flashbacks. Rond december 2003 is hetzelfde gebeurd. En toen is Volksforum ontstaan :)
chrisjuh
06-08-2005, 23:58
Wat een stelletje zielige stakkers zijn jullie hier zeg! bah bah
net een stel kleuters
@RS, ja van dit soort humor hou ik vooral.....
Hmmm, wat een vijandigheid tegenover het vwforum....
d8 dat het om vw's ging en niet hoe je je auto aanpast naar smaak.
Ik zit vooral op het vwforum en heb me laatst hier ook maar eens aangemeld, als vw-rijder uiteraard.
Maar to be honest.... Ik heb op het vwforum nog NOOIT een negatief iets gelezen, over dit forum, terwijl ik hier al diverse keren negatiefs over vwforum moeten lezen.
(en met negatief, bedoel ik "meningen" van anderen)
Dit vind ik echt zonde, dacht dat we allemaal toch dezelfde hobby hebben?
richard-polo
07-08-2005, 08:30
precies moet nas wel gelijk geven..
tuurlijk zitten daar meer jongeren dan hier maar om he dan meteen zo af te zeiken!!!!!!!!
we zijn daar gvd zelf allemaal geweest of begonnen en nu is het vwforum opeens een grote tering zooi!!!!!!
maar goed zal allemaal wel.. dit forum is ook niet altijd zo informatief hoor:wink:
frankvr6
07-08-2005, 08:47
jongens jullie zijn ook zo lekker op te naaien geweldig
richard-polo
07-08-2005, 08:49
is dat opnaaien. hier noemen ze dat lullen zonder verstand:biggrin:
ik quote effe je zin :rolleyes:
laat ik het zo zeggen voor ongein vw forum en wil je serieus antwoordt volksforum
lekker belangrijk topic dit!
serge pot
07-08-2005, 09:38
bla bla bla bla bla blaartrekkend verhaal
precies moet nas wel gelijk geven..
tuurlijk zitten daar meer jongeren dan hier maar om he dan meteen zo af te zeiken!!!!!!!!
we zijn daar gvd zelf allemaal geweest of begonnen en nu is het vwforum opeens een grote tering zooi!!!!!!
maar goed zal allemaal wel.. dit forum is ook niet altijd zo informatief hoor:wink:
BLAAT!
Jij bent toch ook op de kleuterschool begonnen, en zit nu toch ook... euhmz? in de brugklas bij wijze van? ;)
Het is gewoon maar net wat je zoekt.
Als je het wassen van je auto, of het poetsen van je velgen een project vindt, en je het nodig vind om er een 35 reply topic van te maken... Dan vraag ik mij af wat je hobby is...
Als je gaat vragen wat de mooiste bandenmaat is, er een poll van maakt, er een paar nutteloze reacties op komen, en later iemand heel helder gaat vragen: Voor hoeveel inch velgen, op welke breedte en waar het onder zou moeten? Dan denk je ook, sja, das best handig. En als daarna nog een reactie gaat volgen van, maakt niet uit, was gewoon benieuwd... Tja, zou je dan niet beter met je hobby(poetsen ofzo) bezig kunnen zijn ipv een topic te zetten?
Ik heb de neiging om me aan dat soort dingen te irriteren, net als op dit forum mensen zich aan mij irriteren ;) Dus ik heb weinig behoefte om daar veel rond te hangen.
Voor collone's en meetinggebeuren ben ik daar wel graag... En er wordt nog wel eens leuk spul aangeboden daar...
richard-polo
07-08-2005, 10:19
niet met die dooie taal aankomen he tommy dat weet je inmiddels wel;)
als je moet uppen dan ben je er toch regelmatig te vinden:rolleyes:
en met die topics is normaal he dat ze dat zo doen daar!!!!!!! die jongens beginnen net dus die vragen alles wat ze kunnen.
en nutteloze reacties en vragen die heb jij ook vaak zat gehad:wink:
maar hij doet het weer. daar ging het volgens mij om.. hehehe
niet met die dooie taal aankomen he tommy dat weet je inmiddels wel;)
als je moet uppen dan ben je er toch regelmatig te vinden:rolleyes:
en met die topics is normaal he dat ze dat zo doen daar!!!!!!! die jongens beginnen net dus die vragen alles wat ze kunnen.
en nutteloze reacties en vragen die heb jij ook vaak zat gehad:wink:
maar hij doet het weer. daar ging het volgens mij om.. hehehe
Ow, je bedoelt dat jij liever dreigt? levende taal? Nou, na al die tijd leef ik nog altijd, dus dat werkt ook niet or... ;)
Als ik moet uppen? Wat moet ik uppen? Wat bedoel je met uppen? Uploaden van foto's is alleen hier, want dat gaat daar eerst langs de vleeskeuring, werkt niet echt... Anders zou ik niet weten wat je met uppen bedoelt?
En wat ik dus zei, jij bent toch ook op de kleuterschool begonnen... En ik ben idd een ster in nutteloze reacties en vragen... :D sue me
thank god, hij doet het weer... :p
(zo eens kijken voor de colonne richting MIVW meet)
richard-polo
07-08-2005, 10:35
waarom zet je altijd up in de verkoop topics........ :cool: precies om te verkopen dus geen foto,s te uploaden..
en wie zegt er nu weer dat levende taal dreigtaal is?????? dat zeg jij zelf ik niet ow ja dat seu me is dat wat nieuws?? want dat hoor je jouw steeds vaker zeggen sinds die nutteloze topic over iritatie! :D
waarom zet je altijd up in de verkoop topics........ :cool: precies om te verkopen dus geen foto,s te uploaden..
en wie zegt er nu weer dat levende taal dreigtaal is?????? dat zeg jij zelf ik niet ow ja dat seu me is dat wat nieuws?? want dat hoor je jouw steeds vaker zeggen sinds die nutteloze topic over iritatie! :D
Als jij eens kon lezen wat je zelf typt. ;) wat is er mis met uppen? Ik zei toch dat ik daar in het verkoop gedeelte veel te vinden ben? Dat over dreigen was een conclusie van me... omdat dat toch altijd het wezelijke verschil was...
sue me... ;)
richard-polo
07-08-2005, 10:46
ik zal maar weer de oudste zijn die het moet stoppen want tommy wilt zoals gewoonlijk het laatste woord:wink:
Het VWforum is te groot. Teveel members. Het gevolg is dat je teveel niet interessante posts krijgt en vaak al dezelfde onderwerpen en veel offtopic. De members zijn jonger met een andere smaak.
Er tussendoor valt, gelukkig, nuttige info van dat forum te halen.
Aan elk forum mankeert wel iets. Als je je ergert aan een forum moet je er ook niet meer komen.
Wat mij laatst opviel op vwforum.nl is dat een moderator met 3000 posts serieus vroeg wat C2's waren en welke maat ze hebben. Dan denk ik echt dat hij alleen maar in off-topic zit.
Sterker nog : IK heb nu het laatse woord :D
Wij van het Volksforum zijn blij met het VW Forum : ieder bedient zijn eigen gedeelte van het VW hemelrijk .
Dus laat het aub gewoon blijven bestaan !!
Amen ?
De kuisheidsgordel gaat erop .
Prettige zondag nog allemaal ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.