PDA

View Full Version : Gratis Download Deephouse Mix


classic-edition
05-04-2014, 09:36
Beste Auto Liefhebbers,

Ik weet dat de meeste van jullie houden van laag (Deep),maar houden jullie ook van Deep House?

Ja dan heb ik goed nieuws, ik heb nl een Deep House mixtape gemaakt die GRATIS is te Downloaden.

https://soundcloud.com/dj-marco-martinez/marco-martinez-diep-nr1

Veel luisterplezier en laat gerust en reactie achter op mijn facebookpagina of deel hem zo vaak je wil met al je vrienden en vriendinnen. :thumbup:

Gr.

Marco (aka Marco Martinez)

VW_Sk8r
05-04-2014, 12:32
Ey luister je mix nu klinkt goed =) ga hem sowieso downloaden straks. Wel jammer dat mijn golf nog niet op deze beats kan stuiteren omdat ik momenteel geen boxxen, radio niks heb alleen n kleine telefoon speaker :s

classic-edition
05-04-2014, 17:49
Ai dat is dan weer jammer,misschien een I-pod met oortjes in een idee?

VW_Sk8r
05-04-2014, 19:41
Ai dat is dan weer jammer,misschien een I-pod met oortjes in een idee?

Zou kunnen maar doe ik liever niet, vrees dat ik dan meer op de muziek focus inplaats van alle vrachtwagens die over me heen willen rijden en die achterlijke idioten die denken dat mijn golfje niet eens 135 haalt. Heb m'n golf al 5 keer bijna achter in zo auto geparkeerd die dan ineens der voor duikt met 110 ofzo -.- Dus ik blijf voorlopig bij m'n speakertje en zo gouw ik geld over heb voor nieuwe boxxen enzo komen die er sowieso in :)

classic-edition
09-04-2014, 07:34
Kijk heel verstandig, het goede nieuws is dat ik zal proberen elke maand een nieuwe mix te maken :thumbup:

classic-edition
03-09-2014, 18:45
Inmiddels zijn we bij diep nr8 welke gratis is te downloaden op mijn soundcloudpagina ;)

d0n
08-09-2014, 10:53
www.manualmixers.nl - onderandere ook deephouse, hardstyle en hardcore ;)

classic-edition
08-09-2014, 20:59
Bedankt voor je reactie ! Tof :thumbup: