Jan-Turbo
19-04-2014, 10:23
Ik had een seat ibiza cupra en heb deze gesloopt.
Alle elektra overgezet in m'n caddy mk1 met de bedoeling de motor ook over te zetten.
Nu blijkt deze motor (motorcode AQX) niet al te fris en word deze vervangen door een 1.8 20v turbo AGU motor.
Nadere inspectie leerde dat de kabelbomen echter niet met elkaar overeenkomen.
De AGU motor heeft 3 stekkers die in de zekeringkast van de auto zouden moeten worden geplugd. Deze stekker zijn echter totaal anders en zelfs de kleuren van de draden komen niet overeen.
Heeft iemand hier een schema van hoe het zit met die draden en hoe dat t beste om kan worden gebouwd?
Een adres in de omgeving van friesland waar ik het zou kunnen laten doen is natuurlijk ook welkom!
Grt, Jan
Alle elektra overgezet in m'n caddy mk1 met de bedoeling de motor ook over te zetten.
Nu blijkt deze motor (motorcode AQX) niet al te fris en word deze vervangen door een 1.8 20v turbo AGU motor.
Nadere inspectie leerde dat de kabelbomen echter niet met elkaar overeenkomen.
De AGU motor heeft 3 stekkers die in de zekeringkast van de auto zouden moeten worden geplugd. Deze stekker zijn echter totaal anders en zelfs de kleuren van de draden komen niet overeen.
Heeft iemand hier een schema van hoe het zit met die draden en hoe dat t beste om kan worden gebouwd?
Een adres in de omgeving van friesland waar ik het zou kunnen laten doen is natuurlijk ook welkom!
Grt, Jan