PDA

View Full Version : meetings site

Rallyegek
13-02-2004, 13:30
Ik weet niet of ik het al eerder gepost heb hier.....

Maar omdat ik niet echt veel reacties krijg via de site, en het voor mij erg veel tijd kost om alles op te zoeken hoop ik op de hulp van jullie.
Zelf zit ik er iedere zondag de hele dag al achter om vanalles op te zoeken, en ook omdat nu het meeting jaar weer gaat beginnen.......

de site trekt al aardig wat bezoekers, ik heb alleen het idee dat de teller harder loopt als de site.... maar goed, binnenkort zal ik wel een overzicht van de bezoekers aantallen plaatsen.

En ook zie ik dat de bezoekers van overal weg komen, zelf Estonia.... das Letland als ik het goed heb :D

Dus kom je een site tegen met een gevulde agenda ( wel die van 2004, heb ze ook gezien die niet verder kwamen dan 2001 :shock: )
mail het aub.

merk type maakt niet uit

of het nou Opel, VW, Trabant of trekkers zijn, ik plaats er alles op wat met vervoer of transport te maken heeft.

Als jullie de link ook overal willen plaatsen ? waar mij link opstaat zal ik ook hun link plaatsen op me site.

En ook zou ik het fijn vinden als hier een "sticky" van gemaakt zou kunnen worden.

www.carmeetings.com
www.carmeetings.be

deze 2 werken al, www.carmeetings.nl moet ik nog wat voor opsturen.

Tjaap
13-02-2004, 14:25
done, zet onze link er ook ff bij

Rallyegek
13-02-2004, 21:10
thank you

en ik zal het doen

ploon
09-03-2004, 15:34
voor de mensen die luchtgekoelde VW meetings zoeken:
www.vwshows.info