PDA

View Full Version : owjeej.


Vwmaniak.
20-05-2014, 20:11
Goeden avond,
Ik heb een vraag heb nu een jetta uit 1986 in mijn bezit en sinds gisteren
Knippert het rode lampje continue er zit voldoende vloeistof in wat kan dit zijn?
Mvg yoeri

wessel97
20-05-2014, 20:12
Goeden avond,
Ik heb een vraag heb nu een jetta uit 1986 in mijn bezit en sinds gisteren
Knippert het rode lampje continue er zit voldoende vloeistof in wat kan dit zijn?
Mvg yoeri

wat geeft het aan, volgens mij zijn er wel meerdere rode lampjes..

The_Rabbit
20-05-2014, 20:40
Goeden avond,
Ik heb een vraag heb nu een jetta uit 1986 in mijn bezit en sinds gisteren
Knippert het rode lampje continue er zit voldoende vloeistof in wat kan dit zijn?
Mvg yoeri

Als je het over de koelvloeistof hebt kan dit gewoon vuil zijn op de sensor in het expansievaatje van de koelvloeistof. Kan ook aan de tellerbak zelf liggen.

Mvg Andy.

Kevert
21-05-2014, 12:51
Of is het je olie druk lampje toevallig ?

Function
21-05-2014, 14:26
Bekende VW kwaal.
Ik heb een 1.3 golf '92 waarvan het koelvloeistof lampje knippert als de motor warm wordt gestart en het buiten meer dan 15 graden is.
Zit in de flexible printplaat achter de (kilometer) tellers.
To nu toe heb ik op internet geen bevredigende oplossing gevonden behalve het lampje eruit halen of afplakken.
Ik geef wel eens een (aantal) flinke dreun(en) op het dashboard en dan gaat het lampje uit.
Er zit verder geen koelvloeistofsensor aan het lampje.

Vwmaniak.
21-05-2014, 19:10
Ik bedoel inderdaad het lampje bij de temperatuurmeter als ik hem net gestart heb dan begint hij continu te branden ongeveer 65 km verder op deed ik hem even uit en toen was hij weg.

Niks om me zorgen te maken dus bedankt voor de antwoorden.

Mvg

Vwmaniak.
04-06-2014, 19:48
Het probleem zat bij de sensor zat onder de olie heb de jetta helaas terug gebracht en me geld gekregen, had een gescheurde kop en liep op die poten kon nog maar net 100 rijden op de snel weg(bedankt Roetert) nu maar opzoek naar wat nieuwers.

RamonR
05-06-2014, 11:10
Je zou ook gewoon bij classic parts een nieuwe flexibele printplaat kunnen kopen ipv afplakken ofzo, problemen gelijk aanpakken bij de bron ;)