View Full Version : Eindelijk een Rallye
Sinds gister staat die dan voor de deur. Mijn eerste Volkswagen!
Er zit cosmetisch nog een hoop werk aan maar de basis is goed. Morgen gelijk nieuwe motorsteunrubbers erop en dan zo snel mogelijk andere spiegels. Dan rustig wat plekjes bijwerken en hopelijk dit voorjaar naar de spuiter.
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/8/ResizeofIMG_0938-2.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/8/ResizeofIMG_0940.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/8/ResizeofIMG_0941.jpg
top man,ziet er goed uit.
meteen maar de 1ste de beste!
en je hebt helemaal gelijk met die spiegels.
evilnyntje
10-08-2005, 19:45
Go Sander! Volgend jaar Mania af en mee dat ding.
MMgolfnut1
10-08-2005, 20:11
Gefeliciteerd met de aankoop :)
cool, sander! heb je toch snel gedaan...
MauSeR35
10-08-2005, 20:58
vette bak! veel plesier dr meej :D
Komt deze uit Purmerend of Winkel?
Goed bezig Sander, snel maar eens een keertje kijken naar dat ding
Hij komt uit Soest.... schijnt daarvoor bij Nico v.d. Water vandaag te zijn gekomen. Kende hem zelf ook nog niet (deze Rallye dan he). Technisch best ok maar zoals Sander zegt zit er cosmetisch wat werk aan en er missen wat originele onderdelen zoals pookhoes, handremhoes etc.
Ik vind de velgen trouwens met het uur mooier worden :D
gefeleciteerd! blijft erg mooi (en worden alleen maar duurder) zon rallye! :)
MKII freak
11-08-2005, 07:27
Top wagen,en ja cosmetisch,gewoon iedere keer wat,maar idd als eerste de spiegels :biggrin:
Vandaag een dag nuttige geweest. Grote dank aan Stijn en vader.
Alle vloeistoffen ververst, nieuw wiellager erin en......
Rara wat is er mis met deze foto :biggrin:
Ook die is weer gemaakt. Onbegrijpelijk dat de vorige eigenaar er gewoon mee rond reed.
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/8/RotationofResizeofIMG_0951.jpg
Doet mij dat oude stuur dan maar Sander ;)
vwleusden
11-08-2005, 23:45
Mooi bakkie, ben verliefd op die m3 misbaksel :p
Rara wat is er mis met deze foto :biggrin:
Ook die is weer gemaakt. Onbegrijpelijk dat de vorige eigenaar er gewoon mee rond reed.
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/8/RotationofResizeofIMG_0951.jpg
ja joh..reed ie gewoon rond met een afgebroken motorsteun.. :frown: ..
geen schade op de uitlaatspruitstuk? van t kantelen?
Pedaalemmer
12-08-2005, 08:20
oooooh een rallye als eerste vw damn!!!
HotWheels
12-08-2005, 08:29
goeie aankoop!! nice one!
veel plezier ermee!!
Doet mij dat oude stuur dan maar Sander ;)
Maikel had daar interesse in. Hij kan er alleen nog niet uit omdat ik geen andere heb.
Heb dat ding volgens mij een paar keer bekeken op meetings(jongen verkocht hem voor zijn vader toch?) rechterkant deur is echt helemaal fuck up, voorbumper gaten in geschroefd en die jongen maar zeggen, tis ten minste nog een originele zonder tupperware(waarschijnlijk de spiegels vergeten) Zaten aardig wat plekken rondom verder geloof ik...
Vond echt dat ie er veeeel te veel voor vroeg (6000 toch? slik)
Maar ben blij dat iemand hem als project neemt... Want een Rallye is een Rallye... gewoon weer netjes maken!!
succes ermee.
Heb je de laatste tijd gecheckt wat een goeie rallye opbrengt Tommy? ;)
Toevallig is er op Mania ook een antraciete Rallye verkocht...wil je weten wat de prijs was?
Een deur is een deur, die zijn er nog 2 miljoen op aarde, bumpers hebben we OOK gewoon liggen :) en de rest is gewoon kwestie van een keer strakzetten en nieuwe lak, dan is dit autootje weer helemaal top. Dus op t oog een paar dramaatjes maar als je alles op een rijtje zet valt het erg mee en is hij ver binnen budget (zeker met de huidige prijzen) weer echt goed te maken.
Heb je de laatste tijd gecheckt wat een goeie rallye opbrengt Tommy? ;)
Toevallig is er op Mania ook een antraciete Rallye verkocht...wil je weten wat de prijs was?
Een deur is een deur, die zijn er nog 2 miljoen op aarde, bumpers hebben we OOK gewoon liggen :) en de rest is gewoon kwestie van een keer strakzetten en nieuwe lak, dan is dit autootje weer helemaal top. Dus op t oog een paar dramaatjes maar als je alles op een rijtje zet valt het erg mee en is hij ver binnen budget (zeker met de huidige prijzen) weer echt goed te maken.
Heb geen idee Stijn, maar zeg ook, ik vind dat ie teveel vroeg... Je hoort mij geen uitlating doen of de auto het waard is, want daar heb ik geen idee van... blijkbaar wel dus? :eek:
Ding stond er echt NIET netjes bij... heel zonde om te zien. Je kunt hem toch minstens een beetje toonbaar erbij zetten... Maar goed, weet je ook beter wat je koopt natuurlijk. Ik zou dolgraag een Rallye willen(wie niet... :D ) Maar als de basis dat al moet kosten, en het opknappen zal minstens zoveel gaan kosten... sodemieters... Wat een dure hobby! ooooit misschien :D
Maar wat ik zei.... mooi dat iemand hem op gaat knappen! Het was ook niet negatief bedoeld... Vind het gewoon zonde hoe ie er bij stond.
Pedaalemmer
12-08-2005, 10:00
Oftewel wat een gek er voor geeft...de ene vind het niks waard de ander kan er diep voor in de schulden gaan..
De verkochte RallyeGolf op mania ging voor 12,5K....
OakgreenVR6
12-08-2005, 10:04
Ding dong! :eek:
Heb geen idee Stijn, maar zeg ook, ik vind dat ie teveel vroeg... Je hoort mij geen uitlating doen of de auto het waard is, want daar heb ik geen idee van... blijkbaar wel dus? :eek:
als je geen idee hebt wat de auto waard is kan je toch nooit beweren dat de vraagprijs te veel of te weinig is ;) :D
Jurgen Santana
12-08-2005, 14:08
Dat ding op Mania zag er wel heel erg netjes uit!
als je geen idee hebt wat de auto waard is kan je toch nooit beweren dat de vraagprijs te veel of te weinig is ;) :D
Anders geformuleerd voor deze doos dan... Ik vond het de golf niet waard... Dus ik vond dat ie teveel vroeg... Maar blijkbaar is de golf wel meer waard, dus vroeg ie eigenlijk niet teveel...
Kun je nu weer slapen? ;)
btw... Als ik wat vind, dan is dat geen bewering of feit heh... Of vind je dat dat wel voor jouw mening geld soms?
laat ik het anders formuleren dan:
als je geen idee hebt wat de auto waard is kan je toch nooit van mening zijn dat de vraagprijs te veel of te weinig is?
word
Sander, dat van de aandrijfas, houd je dat liever voor je?? ;)
Of ie t nou wel of niet waard is,
op de foto's ziet ie er best wel mooi
uit... Maar foto's zeggen ook niet alles :D
Veel plezier ermee, en maak er wat
van! Beter een Rallye in de hand, dan
10 op de sloop ;)
Sander,
dat doe je goed man!!!
Gave bak!!
Dat beetje klussen maakt je alleen maar veel trotser op je wagen!
Volgend jaar ook de heuvel op bij mania! :D
Als je in Breda of M'Schot bent met je aanwinst dan hoor ik het graag!
word
Sander, dat van de aandrijfas, houd je dat liever voor je?? ;)
Oeps nee! Was ik helemaal vergeten te vertellen. Je bent wel goed op de hoogte;)
Nadat we alle vloeistoffen hadden ververst stond ie natuurlijk een tijdje stationair te draaien om te ontluchten. Gelukkig deed Stijn nog een inspectieronde en ziet dat 1 van de bouten van de aandrijfas mist. Dichterbij gekomen blijkt de 2e van de 3 bouten er half uit te zijn. Raakte nog net het subframe niet! Tenslotte kon de 3e bout er zo met de hand worden uitgedraaid! Maar goed, is ook weer verholpen en gelukkig aan een hoop ellende ontsnapt.
Vandaag ook een nieuwe originele tellerunit gescoord voor een leuke prijs en Tjaap was zo aardig om 2 buitenspiegels te doneren.
En om Tommy gerust te stellen. De deur die ik erbij kreeg is nu bijna klaar. Netjes professioneel dichtgelast en in de primer klaar voor een spuitbeurt.
Aanschaf auto en onderdelen bij elkaar nog steeds geen 6000 euro :D
Met dank uiteraard aan Stijn en Pa voor het werk wat zij al hebben gedaan!
Rallyegolf20vt
12-08-2005, 23:16
Heel veel succes er mee .
Zo te horen ben je al een echte rallye liefhebber .
Hoop dat je er een mooie rallye van maakt .
De meesten zijn of worden vernield .
laat ik het anders formuleren dan:
als je geen idee hebt wat de auto waard is kan je toch nooit van mening zijn dat de vraagprijs te veel of te weinig is?
Naja, het verbaast mij dat je mij na al die tijd nog niet in kunt schatten... ;)
Maar het was ook wel duidelijk na Stijn zijn reply hoor... Mijn excuses dan maar ofzo... whatever you want.
En om Tommy gerust te stellen. De deur die ik erbij kreeg is nu bijna klaar. Netjes professioneel dichtgelast en in de primer klaar voor een spuitbeurt.
Aanschaf auto en onderdelen bij elkaar nog steeds geen 6000 euro :D
Met dank uiteraard aan Stijn en Pa voor het werk wat zij al hebben gedaan!
Even om iets duidelijk te krijgen...
Ik had niet de intensie om een negatieve opmerking ofzo over jouw project auto te maken... Maar dat het blijkbaar zo gevat wordt?(of ik zie het verkeerd) kan ik me dan misschien wel voorstellen als je het zo leest... Maar goed, probeer het dan maar anders te lezen... En wat eigenlijk de conclusie was dus, dat was dat ik het leuk vind dat de auto goed terecht is...
En dat ik geen verstand van Rallye prijzen heb was al duidelijk inmiddels geloof ik... ;)
Maar goed... succes ermee.
groepsknuffel? :p
mark1975
13-08-2005, 09:46
Hallo beste mensen,
ben net klaat met en restauratie project Rallye en als je alles goed wil doen moet de koets hard zijn, techniek oke (naders loop je er op leeg) onderdelen zoals deuren is wel moeilijk aangezien ze niet excact typeII zijn, achter en voorspatborden is nl moeilijk. Verder originele bakken, visco enz worden ook schaarser. Ik heb geluk gehad dat de auto behalve de Parvan kij en kij hard was.
Alleen het rood moest helemaal overgespoten worden en zaten een aantal deukjes in maar voor 1600 euri is dat ook allemaal weer opgelost.
verder vind ik het persoonlijk de bedoeling dat zulke auto's in originele staat worden geruggebracht.
Stijn als je nog een voorbumper hebt liggen wil ik er wel een hebben, voor nood!
Als er mensen zijn die andere Rallye spullen zoeken laat het ff weten ik heb het of liggen of kan er aan komen. (voormumper ff niet)
Groeten,
Mark
Naja, het verbaast mij dat je mij na al die tijd nog niet in kunt schatten... ;)
Maar het was ook wel duidelijk na Stijn zijn reply hoor... Mijn excuses dan maar ofzo... whatever you want.
ow jawel, hoor.. tis gewoon leuk je af en toe ff op stang te jagen ;) :D
er stond niet voor niets een knipoog smiley achter, thom
ik vind t ook dat ze in orginele staat moeten worden teruggebracht..enkel de motor mag wel worden aangepakt..of een transplantatie waarbij de mogelijkheid er altijd weer is om terugtegaan naar orgineel....
standaard zijn het geen snelle auto's
vwmk2driver
13-08-2005, 10:10
veel plecier alvast er mee.
en laten we maar hopen dat hij niet te grazen genomen word door de mensen die nog al graag aan iemand anders zijn spullen zitten..
of heb je hem altijd achter het huis of binnen staan hoop ik wel eigenlijk.
verder een lak laag die al zeker 10 jaar oud is is nooit meer strak dus spuiten zit er altijd wel in.
en die as dat komt mij bekend voor 2 jaar geleden reed ik met een vriend mee naar leusden toen was daar een meeting we waren alleen de afslag voor gereden dus even achteruit een pad in we willen optrekken en niks doen was ook de aandrijfas los gebroken.
3 bouten er uit de rest gebroken.
over de prijs ja is net wat je er zelf voor over hebt.
je kan wel een hele mooi van buiten kopen maar technische staat bagger voor weinig geld dan heb je een omkosten dat wil je niet weten.
maar aan de stoelen en interieur te zien is hij goed behandeld
gr frank
vind je? vind het stuur en de spiegels een teken dat een van de vorige eigenaren em niet zo op waarde heeft weten te schatten... (maar goed, dat kon ik ook al niet :p ;) )
ow jawel, hoor.. tis gewoon leuk je af en toe ff op stang te jagen ;) :D
er stond niet voor niets een knipoog smiley achter, thom
En ik laat me ook weer verleiden ook... *zucht*
geen dank trouwens ;)
Wat koop je tegenwoordig voor een fles Havana Club??
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/8/ResizeofRotationofIMG_0997.jpg
Nieuwe spiegels!! Moeten nog wel gespoten worden maar dat komt wel als de rest ook gespoten wordt tzt. Bedankt Jaap.
gave wagen, vind een rally echt 1 van de mooiste modellen van vw......
evilnyntje
18-09-2005, 18:05
Smoelt een stuk beter zo met die spiegels! En nu snel die andere verkopen :)
Helemaal mee eens... ziet er veel beter uit!
Tis alweer een tijdje geleden maar hierbij weer es credits voor de hulp van Stijn.
Paar weken geleden lag er een pakketje uit Duitsland voor de deur dus werd het weer es tijd om wat te gaan klussen.
Middenstuk:
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/8/ResizeofRotationofIMG_1044.jpg
Eindstuk:
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/8/ResizeofIMG_1045.jpg
En nu weer ff sparen...
bobby-digital
05-01-2006, 11:31
sweet, goed bezig zo
corrado-usa
05-01-2006, 11:36
mooie rallye
Pedaalemmer
05-01-2006, 11:50
Netjes...dit wordt zeker een nette! die velgjes vind ik ook leuk smoelen!
evilnyntje
05-01-2006, 14:16
Sander, ik ga vandaag ff, (lees rond 17:00) die spulletjes uitzoeken en bestellen.
Wahnsinn
05-01-2006, 14:39
Heeft dat ding twee afzonderlijke midden dempers??
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/8/ResizeofRotationofIMG_1044.jpg
Custom made?
Hij heeft idd twee middendempers. De aandrijfas zie je op de foto door het middenlopen. De uitlaat is van IMASAF en gelijk aan de originele. Behalve de prijs dan :D
Goed bezig !! Keertje andere wheels nog, dan kan ie mee naar Mania 2006 :)
|| RS ||
05-01-2006, 23:12
Op zoek naar standaard Sebring G60 velgen in zeer goede staat (die hebben toch ook onder de Rallye gezeten?)???? Zal 'm niet verkeerd staan. PB maar als je interesse hebt.
:D
Super leuk autootje! Maffe uitlaat! Geweldig!
(Neemt niet weg dat het een leuke donor blijft voor een Jetta, of niet Rick?)
Goed bezig !! Keertje andere wheels nog, dan kan ie mee naar Mania 2006 :)
Net de hele vervelende mededeling gehad dat ik vakantie in augustus op me buik kan schrijven. Helaas geen mania voor mij dit jaar :mad:
evilnyntje
11-01-2006, 14:42
Net de hele vervelende mededeling gehad dat ik vakantie in augustus op me buik kan schrijven. Helaas geen mania voor mij dit jaar :mad:
Ik brand wel een kaarsje voor je! Of in JINX je baas, ik hoop dat het toch nog gaat lukken!
Heb dat ding volgens mij een paar keer bekeken op meetings(jongen verkocht hem voor zijn vader toch?) rechterkant deur is echt helemaal fuck up, v
Dat was ie inderdaad! Probleem was dat het niet een originele Rallye deur was. De gaten waar bij een normale Golf de strips in klikken waren gewoon dicht geplamuurd en niet te zuinig ook. Vandaag er maar es een nieuwe in gehangen. Hij is gewoon in de garage gespoten dus niet 100% stofvrij. Maar iig 100x beter dan dat het was. In afwachting van een hele spuitbeurt kan het weer een tijdje mee.
Dit was de oude deur:
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/8/163_6361.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/8/163_6363.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/8/163_6362.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/8/163_6364.JPG
En hier dan het resultaat:
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/8/163_6360.JPG
Ik denk dat dit straks een hele gave Rallye gaat worden !!!!!!!!
Grtz............ LRR
Pedaalemmer
23-01-2006, 11:55
ik vind hem al gaaf ;)
Black Devil
23-01-2006, 21:36
Was jij heeeeeeeeeeeeeeeeel toeval vorige week bij martin schilder in heemskerk met je vriendin, in een mini????
Klopt! Ben ik gespot?
Moest ff 2 ruitenwisserarmen ophalen.
Black Devil
24-01-2006, 20:45
Jeps, ik loop stage bij martin schilder als service-adviseur, op een gegeven moment was je in het magazijn met je vriendin in gesprek met karst over de wisserarmen welke je pcies moest hebben ;)
Black Devil
25-01-2006, 11:50
Haha, meen je niet!
Beetje jammer, maarja er zijn ook zoooooooo veel onderdelen, en sommige vervallen en dan komt er weer een nieuwe uit enzovoort enzovoort.
Misschien volgende keer via mij regelen? komt er ook een nette korting op ;)
Pedaalemmer
25-01-2006, 12:09
zijn toch dezelfde als van al die andere miljoenen golfjes?
Black Devil
25-01-2006, 12:13
blijkbaar niet.... :) ik weet het ook niet hoor
evilnyntje
25-01-2006, 12:14
blijkbaar niet.... :) ik weet het ook niet hoor
Nee is anders en duurder iig.
zijn toch dezelfde als van al die andere miljoenen golfjes?
Ze zijn verschillend en dienen op chassisnummer besteld te worden.
@Black Devil: Tegen korting zeg ik nooit nee! Alvast bedankt voor het aanbod.
vw roadwarrior
02-02-2006, 22:50
nice car!!staat ie hier al bij?
http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=VWTEAMPG&t=335383
mvg miquel
GlofRalllyBoy
07-02-2006, 00:22
ik heb ook een rally in mij bezit ben er heel blij mee heb hem vorige jaar laten spuiten jongen en meiden met een rallye meld maar aan ik wil een club oprichten voor alleen rallys michaelottertje@msn.com wie er aan mee wil werken heel graag zal wel mooi zijn groeten golfrallyboy
http://www.mijnalbum.nl/Album=IQFHF6L3
ik heb ook een rally in mij bezit ben er heel blij mee heb hem vorige jaar laten spuiten jongen en meiden met een rallye meld maar aan ik wil een club oprichten voor alleen rallys michaelottertje@msn.com wie er aan mee wil werken heel graag zal wel mooi zijn groeten golfrallyboy
[mierenneukmode aan]
Het is een Rallye Golf :chair:
[Mierenneukmode uit]
Pedaalemmer
07-02-2006, 11:39
gheghe hij heeft nog wel meer typefouten in zijn naam :p
Pedaalemmer
07-02-2006, 11:40
een fire and ice interieur in je rallye???
Rallye-VR6t
07-02-2006, 12:03
[QUOTE=Pedaalemmer]een fire and ice interieur in je rallye???[/QUOT
E]
Die auto heeft in Irnsum Friesland te koop gestaan.
Had toen ook groen/blauwe deurpanelen.
Pedaalemmer
07-02-2006, 12:04
[QUOTE=Pedaalemmer]een fire and ice interieur in je rallye???[/QUOT
E]
Die auto heeft in Irnsum Friesland te koop gestaan.
Had toen ook groen/blauwe deurpanelen.
Groen blauwe???
GlofRalllyBoy
07-02-2006, 12:18
deze heeft nooit in friesland gestaan hoor groeten
Wat koop je tegenwoordig voor een fles Havana Club??
Nieuwe spiegels!! Moeten nog wel gespoten worden maar dat komt wel als de rest ook gespoten wordt tzt. Bedankt Jaap.
nee je krijgt nieuwe spiegels... wil je nog meer "krijgen"??? havana is bijna op :)
nee je krijgt nieuwe spiegels... wil je nog meer "krijgen"??? havana is bijna op :)
Heb nu een nieuw merk erbij uit Venezuela. Proeven??
ben bijna jarig ;) je bent uitgenodigd... de 19e in rotterdam... ff wat drinken
Weer even een update. Vorige week weer nieuwe onderdelen ontvangen. Eindelijk een nieuwe pookhoes en knop. Hageltje nieuw dus ziet er erg gelikt uit. Ook nieuw speakerrooster. Scheelt weer gekraak met muziek spelen.
Marco had een stuur voor me opgehaald bij Maurice maar dat blijkt een plastic te zijn. Wordt vervolgd...
De door Gert verstuurde 20mm spacers schijnen bezorgd te zijn bij huize Erdem; morgen maar es ophalen. Nu nog ff nieuwe wielbouten kopen. Uiteraard volgen de pics na montage.
Black Devil
24-02-2006, 22:53
Hopelijk gaat het passen sander, ik ben benieuwd
Ben net nieuw op het forum en geen zin om alles nu te lezen. Maar woh je eerste VW is een Rallye? doe je goed :D
Ooit eens de rest van het topic lezen :P
Blue Rallye
25-02-2006, 20:24
Pookhoes en handremzak zijn nog leverbaar, moet je rap bij wezen, spullen raken op en zijn strax niet meer leverbaar. Rallye intercooler bijv. is al niet meer leverbaar...
Johan-dtc
25-02-2006, 22:01
nice car, succes ermee
Pookhoes en handremzak zijn nog leverbaar, moet je rap bij wezen, spullen raken op en zijn strax niet meer leverbaar. Rallye intercooler bijv. is al niet meer leverbaar...
Pookhoes en knop heb ik al nieuw gehaald bij de dealer. Handremzak is nog ff sparen....
He Sander! Leuk topic... wanneer durf je een sprintje aan tegen m'n slaolie-monster? :D
Groetjes,
Pepijn
Zeer zeer strak, zeker als eerste wagen!! Great!
He Sander! Leuk topic... wanneer durf je een sprintje aan tegen m'n slaolie-monster? :D
Groetjes,
Pepijn
Zodra je versnellingsbak weer is gemaakt?
Welkom op het forum buurman!
gekocht bij Nico van de water ja?
Nee particulier van iemand die regelmatig in Wegmisbruikers is.....achter het stuur van zo'n camera auto :eek:
dude......das boffen.....
De Rallye staat sinds Mania 2006 lekker binnen te slapen in afwachting van weer een paar dagen knutseltijd samen met Stijn. Gaat dit jaar vast nog wel lukken.
Zie nu ook dat ik nooit een foto van mijn RC's erbij heb gedaan, dus bij deze:
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/8/Afb0071.JPG
Beetlefreak
22-02-2007, 22:48
Das toch helemaal kickuh zo'n ding!! RC's blijven super op een rallye.
haagse foto? hier zit er ook altijd luch in je banden :)
ik heb nog een leren stuur uit een corrado voor je, niet al te best, maar haal het maar op beter dan niets toch! Ook abs sensoren.
gr
Die ABS sensoren kom ik binnenkort bij je ophalen. Lederen stuur zit er al in maar bedankt voor het aanbod:)
Ehm, G60 middenconsole in nette staat? Net weer verse Havana Club binnen ;)
Had ook al witte knipperlichten erop gezet.
http://www.volksforum.com/albums/files/7/IMG_3803.JPG
He man mooie rallye.
Malle modderpoel op mania, maar wel super gezellig.
Ik was er ook met mijn rallye lak zwart met dezelfde wiellen,staat super onder een rallye
Als jij die boven bij de toiletten hebt staan wassen de laatste dag heb ik die gezien. Zag er netjes uit. Alleen een ander stuur erin?
corrado-usa
08-03-2007, 10:12
He man mooie rallye.
Malle modderpoel op mania, maar wel super gezellig.
Ik was er ook met mijn rallye lak zwart met dezelfde wiellen,staat super onder een rallye
Dan is deze van jouw denk :confused:
http://img406.imageshack.us/img406/3034/pict2785sizedpx3.jpg (http://imageshack.us)
Zoals te zien in het verkoop topic staat de Rallye te koop. Vraagprijs 5950 euro exclusief de BBS RC's.
Dan is deze van jouw denk :confused:
http://img406.imageshack.us/img406/3034/pict2785sizedpx3.jpg (http://imageshack.us)
Jeps, dat is die van Hugo.
desnelders
15-07-2008, 09:42
Lekker rallye met de Rc's!
uber golf he de rallye :wuv:
Rallye20vtrs
15-07-2008, 12:02
mooie rallye :thumbup: succes ermee
Ding is allang verkocht. :rolleyes:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=35158
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.