PDA

View Full Version : Benzineprijsvergelijker .. Online dus erg makkelijk voor de foraleden !!


Gert
12-08-2005, 00:35
Vergelijk hier waar je het goedkoopste kunt tanken bij jou in de buurt !! (http://www.athloncarlease.nl/athlon-nl/brandstof.php?id=1055)

Dit is het geheim van deze site :

Doordat onze ruim 70.000 leaserijders gemiddeld zo'n 2 keer per week tanken door heel Nederland, hebben wij recente brandstofprijzen van praktisch alle tankstations in Nederland.

Bij mij in de buurt kwam ik op 1,31 voor een liter 95 .
Ja het kan altijd goedkoper in het buitenland .
Deze was maar 5 km verderop .
In de pisrat gaat 70 liter .. tel uit je winst :D

Mark1
12-08-2005, 09:33
* Omdat relatief weinig van onze berijders op LPG rijden, kunnen we geen betrouwbaar beeld geven van de prijzen. Mede daarom hebben we ervoor gekozen deze helemaal niet te vermelden.

Ben ik nog niks wijzer.... ;) :tongue:

Big_Mac_Mark
12-08-2005, 09:41
Hier kost de benzine ongeveer (zonder op de site te kijken...) 1,22-1,28, maar was vorige week in liechtenstein, kost een litertje super gewoon 1,03! Idioterie!

arnus71
12-08-2005, 09:45
Hier kost de benzine ongeveer (zonder op de site te kijken...) 1,22-1,28, maar was vorige week in liechtenstein, kost een litertje super gewoon 1,03! Idioterie!

Onze idiote prijzen hebben we 100% te danken aan de regering en alle belastingen etc ze heffen op brandstoffen. En vergeet niet de wegenbelasting he. Den Haag lacht zich rot.

Big_Mac_Mark
12-08-2005, 09:46
Onze idiote prijzen hebben we 100% te danken aan de regering en alle belastingen etc ze heffen op brandstoffen. En vergeet niet de wegenbelasting he. Den Haag lacht zich rot.

Ik weet de verdeling, het is schandalig! 0,80 is accijns! :mad:

Bussie komt zo
12-08-2005, 09:47
Let er wel op dat de Tango er niet in voorkomt!!! en deze toch echt de goedkoopste is..Bij mij in de regio dan..

Pedaalemmer
12-08-2005, 09:48
hey das wel handig...1,33 euro 95 bij ons in de buurt..

Big_Mac_Mark
12-08-2005, 09:49
Let er wel op dat de Tango er niet in voorkomt!!! en deze toch echt de goedkoopste is..Bij mij in de regio dan..

Staat er mij wel bij...Miscchien toch niet zo goedkoop bij jou, dan... :tongue: :biggrin:

OakgreenVR6
12-08-2005, 09:56
Tango/Shell Express/Tinq en al die andere onbemande pompen van de bekende merken zijn niet altijd de goedkoopste hoor. Laat je niet misleiden ;) De onbekende witte pomp komt toch vaak nog het goeiekoopste uit.

Bussie komt zo
12-08-2005, 09:58
wees maar niet bang dat ik het niet controleer.. hoog verbruik auto en veel KM dus ik moet wel de goedkoopste in de gaten houden..

Big_Mac_Mark
12-08-2005, 10:00
Tango/Shell Express/Tinq en al die andere onbemande pompen van de bekende merken zijn niet altijd de goedkoopste hoor. Laat je niet misleiden ;) De onbekende witte pomp komt toch vaak nog het goeiekoopste uit.

Meestal wel, maar die probeer ik een beetje te mijden...De benzine die je daar tankt is ouder dan ergens anders. Die benzine komt uit het depot van de land/luchtmacht, en mag bijv. niet langer dan een jaar daarin zitten (dan is er niks mee, maar is gewoon bepaalde procedure) Daarna gaat het naar de witte pompen! Dus daar verkoopt de overheid zijn eigen benzine (verdienen ze nog meer! :mad: )

OakgreenVR6
12-08-2005, 10:06
wees maar niet bang dat ik het niet controleer.. hoog verbruik auto en veel KM dus ik moet wel de goedkoopste in de gaten houden..

Misschien je rechtervoet ook eens in de gaten houden ?! :rolleyes: :D

OakgreenVR6
12-08-2005, 10:08
Meestal wel, maar die probeer ik een beetje te mijden...De benzine die je daar tankt is ouder dan ergens anders. Die benzine komt uit het depot van de land/luchtmacht, en mag bijv. niet langer dan een jaar daarin zitten (dan is er niks mee, maar is gewoon bepaalde procedure) Daarna gaat het naar de witte pompen! Dus daar verkoopt de overheid zijn eigen benzine (verdienen ze nog meer! :mad: )

En jij merkt het verschil met zo'n oude motor in je auto ? :)

Wat ik gehoord heb is dat de witte pompen ook wel restanten van de grotere maatschappijen overnemen.

Trouwens nog iets 'leuks', hoorde vanochtend op de radio dat er al wat oliemaatschappijen zijn die de leaserijders van Athlon niet meer zo welkom heten aan hun pomp :D

Big_Mac_Mark
12-08-2005, 10:11
En jij merkt het verschil met zo'n oude motor in je auto ?

Met de sletta maakt het me nie uit, daar gooi ook net zo goed diesel in... :D :p Maar de cabrio gaat gewoon super in, wat het ook kost!



Trouwens nog iets 'leuks', hoorde vanochtend op de radio dat er al wat oliemaatschappijen zijn die de leaserijders van Athlon niet meer zo welkom heten aan hun pomp :D

Hehehe, daar kon je ook op wachten! Lekker sfeertje zal je nu krijgen :D :rolleyes:

krukab
13-08-2005, 07:32
Waar is die tijd gebleven dat je voor 25 gulden (das 11,36 in euro's) bijna 13 liter
super (met lood !!) tankte ?? :(

Gisteren weer met de westy op pad geweest, en 1,48 voor euro 98 doet echt pijn,
zeker als je in Frankrijk -bij de supermarkt- kunt tanken voor 1,19 :)

Gister voor 15 euro (das 33 gulden in oud geld, maar ik ben ook oud) getankt,en ik
had daarvoor net 10 liter :eek:

Dasher
13-08-2005, 07:52
IK tank zowel met de auto als met de motoren altijd in Duitsland...............laatst in NL de liter euro € 1,40...................1 km verder in Duitsland.................€ 1,24 scheelt € 0.16 per liter :eek:

Melvin
13-08-2005, 08:04
ff iets over die benzine bij onbemande pompen, dat is allemaal klets... die bij ons in de buurt bestelt de benzine iig gewoon bij de shell en dan krijg je dus dezelfde benzine als die je bij de shell kunt tanken... hoe ik dat weet? ik onderhoud er een... en de big boss durft er zijn porsche ook af te tanken hoor ;)

Sponze®
13-08-2005, 09:07
IK tank zowel met de auto als met de motoren altijd in Duitsland...............laatst in NL de liter euro € 1,40...................1 km verder in Duitsland.................€ 1,24 scheelt € 0.16 per liter :eek:
Moi, heul uut Finnewol miejong? :D

Is toch wel superhandig als je dicht bij
de grens woont :) ik gelukkig ook!
Na 3 km staat er zo'n mooi AVIA pompje
waar ik ook goedkoper uit ben...
't Is alleen jammer dat je daar de
grens voor over moet :frown:

Heb wel eens verhalen gehoord over
andere kwaliteit brandstof van de Duitsers,
maar heb er met mijn auto's nog nooit
echt wat van vernomen...
Misschien op langere termijn :confused:

Big_Mac_Mark
13-08-2005, 13:13
Moi, heul uut Finnewol miejong? :D

Is toch wel superhandig als je dicht bij
de grens woont :) ik gelukkig ook!
Na 3 km staat er zo'n mooi AVIA pompje
waar ik ook goedkoper uit ben...
't Is alleen jammer dat je daar de
grens voor over moet :frown:

Heb wel eens verhalen gehoord over
andere kwaliteit brandstof van de Duitsers,
maar heb er met mijn auto's nog nooit
echt wat van vernomen...
Misschien op langere termijn :confused:

In Duitsland (weet niet of dat overal zo is, maar vooruit...) zijn de octaangehaltes lager...Super in DLD is geloof ik net als bij ons 95... :rolleyes:

Jurgen Santana
13-08-2005, 13:28
In Duitsland (weet niet of dat overal zo is, maar vooruit...) zijn de octaangehaltes lager...Super in DLD is geloof ik net als bij ons 95... :rolleyes:

Denk wel dat Volkswagens op duitse benzine lopen hoor ;) Die zit er ook in als ze in Nederland van de trein afrollen.

Dukard
15-08-2005, 20:54
Toch even het vermelden waard dat de prijs informatie die op de site gegeven wordt niet overeen komt met de werkelijke prijzen !!

Ik heb voor mijn regio ook de prijzen opgevraagd, maar bij minstens 40% van de opgegeven prijzen zit een verschil van minstens 1,5 Euro cent duurder dan waar de benzine bij de pomp voor wordt verkocht ......

"Leuk initiatief" dus zo'n webpage .... maar wat heb je er aan op deze manier ....
Heb je het plan om te tanken bij de "goedkoopste" en onderweg naar huis zie je nog een betere prijs.

:confused:

indoe
11-09-2005, 14:52
Hier kost de benzine ongeveer (zonder op de site te kijken...) 1,22-1,28, maar was vorige week in liechtenstein, kost een litertje super gewoon 1,03! Idioterie!

man 1,28 dat waren nog eens tijden

golf racer
15-09-2005, 19:27
ik werk bij een witte pomp en onze benzine is gewoon vers van de totall en vers gehaald in pernis waar overigens de meeste nl benzine /diesel vandaan komt
reden lagere prijs : geen shop kosten en geen dure pomp maar gewoon langs de weg onder een woon huis in den haag scheelt 6 euro cent per liter met de totall ADVIERPRIJS en juh word nog bediend ook door mij of een collega dus gewoon blijven zitten en weer rijden