t4fan
29-06-2014, 20:09
Ik overweeg een t5 aan te schaffen, en ben benieuwd of er veel voorkomende problemen zijn met verschillende types (diesel)motoren van de t5. Met de ervaringen van de t4 2.5, denk ik meteen ook aan een 2.5 bij het aanschaffen van een t5. Nu lees ik over de 2.5 tdi verschillende reacties waardoor ik denk een heel jonge t5 2.5 met zo min mogelijk kilometers moet hebben, wat misschien wel bij alle auto's het beste is, maar dat laat de portemonnee niet toe. Dus vraag ik me nu af: is bij een t5 2.5 met meer dan 250.000 km wel een soort zekerheid ontstaan dat ie goed genoeg is doordat dan de "rommel" al vervangen moet zijn? Of kan ik beter op zoek gaan naar een 1.9 tdi, die weer wat goedkoper is met minder kilometers?
Ik wil m gebruiken om een goede 28.000 km te rijden waarvan max. 5000 met paardentrailer of soortgelijke aanhanger. Zijn er mensen die ervaringen hebben met een 1.9 (evt gechipt of juist niet). Ik lees graag jullie advies.
Groetjes, Harold
Ik wil m gebruiken om een goede 28.000 km te rijden waarvan max. 5000 met paardentrailer of soortgelijke aanhanger. Zijn er mensen die ervaringen hebben met een 1.9 (evt gechipt of juist niet). Ik lees graag jullie advies.
Groetjes, Harold