Log in

View Full Version : Afval wegbrengen...!!!

Gforty
13-08-2005, 18:25
Mocht vandaag afval wegbrengen in een kever van een maatje.. errug cool !!
Moet zeggen dat dit veel leuker is dan in m'n Phaeton die ik dagelijks rij...

http://img353.imageshack.us/img353/4051/cidwcuq6j39dq9uo.jpg

G.I._BOB
13-08-2005, 18:28
Door al dat afval ligt wel erg laag op de grond. zonde van de kever zo man, ik hou liever van orgineel;)

SplitBien
13-08-2005, 18:30
Afval weg brengen roeleert!! :D :D Ik kan het weten....... :p Vind alleen dat ratlook niks hoor.... ;)

Thomas78
13-08-2005, 20:48
En ga je er zo mee naar de politie toe voor de keuring? ;)

René
13-08-2005, 20:51
dat ding is laag! wow!

sanderh
13-08-2005, 20:51
En ga je er zo mee naar de politie toe voor de keuring? ;)

Waarom niet!!!!!!!! Uiterlijk zegt niets, wanneer leert men dat nu toch!!!!!!!!

René
13-08-2005, 20:54
he sander... doet bij jou `t knipoogje niet? :p

sanderh
13-08-2005, 20:58

Sorry!!! mijn fout, niet goed gekeken!!!! Maar opmerking blijft toch beetje geldig!

René
13-08-2005, 21:09
Sorry!!! mijn fout, niet goed gekeken!!!! Maar opmerking blijft toch beetje geldig!

hahaha okee dan ;)

Gforty
13-08-2005, 21:29
er zit trouwens zo'n sticker op de ruit, weet iemand wat dit betekent..?? is scumbag een of ander merk ofzo...

http://img230.imageshack.us/img230/6590/asidec0016an.jpg

René
13-08-2005, 21:37
ik ken wel `n scumbag... :rolleyes:

Thomas78
13-08-2005, 21:43

Gforty moet met zijn kever langs de politie, hij is aangehouden omdat ie te laag zou zijn...

SplitBien
13-08-2005, 22:09
er zit trouwens zo'n sticker op de ruit, weet iemand wat dit betekent..?? is scumbag een of ander merk ofzo...

http://img230.imageshack.us/img230/6590/asidec0016an.jpg

:D :D LOL!

Gert
13-08-2005, 23:06
He Martijn : ik bewonder je gevoel voor humor laat ik dat vooropstellen .
Maar ik snap nu niet waarom het ene topic gesloten moet worden en het nu nog eens dunnetjes overgedaan gaat worden .
Sabien lacht nu net zo hard mee zoals het eerst in het andere topic niet mocht van haar zelf ..
Of moet hier ook een slotje op ?
Voor de azijnpissers onder ons anders dan ikke : Scumbag heeft mij niet nodig .
Hier niet en in het dagelijkse leven ook niet .
Het andere topic gaat bij deze weer van het slot af ;)

SplitBien
13-08-2005, 23:16
hmmmm vreemd, ik heb toch nooit gezegd dat mensen niet mochten lachen, lachen is juist gezond en je traint er veel spieren mee.... een dag niet gelachen is niet geleefd, het leven is toch al zo kort..... :D Maar vind het prima dat het slotje eraf is, weet alleen niet of de discussie opgepakt wordt, we zullen zien.... :)

Gforty
14-08-2005, 07:56
:biggrin:

scumbag
15-08-2005, 12:17
hmmmm vreemd, ik heb toch nooit gezegd dat mensen niet mochten lachen, lachen is juist gezond en je traint er veel spieren mee.... een dag niet gelachen is niet geleefd, het leven is toch al zo kort..... :D Maar vind het prima dat het slotje eraf is, weet alleen niet of de discussie opgepakt wordt, we zullen zien.... :)

Mooi, ik warm me alvast op! Maar vergeet alsjblieft niet dat ik een uitermate arrogante kl**tzak ben, die ALTIJD zijn gelijk krijgt!

Dus vanaf nu gaarne beter je best doen dan deze tegelwijsheden!

lwin
15-08-2005, 12:19
Mooi, ik warm me alvast op! Maar vergeet alsjblieft niet dat ik een uitermate arrogante kl**tzak ben, die ALTIJD zijn gelijk krijgt!

Dus vanaf nu gaarne beter je best doen dan deze tegelwijsheden!

stumper

SplitBien
15-08-2005, 12:20
hehehhehe ik kan me er niet om druk maken richard, hang de arrogante klootzak uit, doe wat je niet laten kan. Ik ga geen discussie meer aan, ik ken jou mening, mijn mening en die van wat anderen en dat is voor mij het belangrijkste, punt.

SplitBien
15-08-2005, 12:25
Voordat ik straks weer dood gegooid wordt met pb's en mailtjes van mensen die het niet echt helemaal snappen; http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=12560 Maakt het net ff wat makkelijker en bespaart mij ff wat tijd.

Gert
15-08-2005, 12:47
Joehoe .. faire discussie zonder gescheld aub ,,

http://fotos.marktplaats.nl/fotos/kleding/herentshirts/1113.jpg

:D

SplitBien
15-08-2005, 13:16
waar kan ik die shirts bestellen gert?

scumbag
15-08-2005, 13:21
hehehhehe ik kan me er niet om druk maken richard, hang de arrogante klootzak uit, doe wat je niet laten kan. Ik ga geen discussie meer aan, ik ken jou mening, mijn mening en die van wat anderen en dat is voor mij het belangrijkste, punt.

Wacht even hoor, lees ik dit goed of heb jij last van een afwijking aan je korte-termijngeheugen? Eén (1) post terug zeg je nog "Maar vind het prima dat het slotje eraf is, weet alleen niet of de discussie opgepakt wordt, we zullen zien.... "

Kom je daar nú al op terug, of had je andere plannen (langs de zijlijn toekijken hoe ik -hoe doeltreffend- "stumper" wordt genoemd)?

SplitBien
15-08-2005, 13:42
Eén (1) post terug zeg je nog "Maar vind het prima dat het slotje eraf is, weet alleen niet of de discussie opgepakt wordt, we zullen zien.... "

Kom je daar nú al op terug, of had je andere plannen (langs de zijlijn toekijken hoe ik -hoe doeltreffend- "stumper" wordt genoemd)?

Wie zegt dat ik met bovenstaande zin bedoel dat IK weer een discussie wil?? Ik kom er dus niet op terug, heb nooit gezegd de discussie weer op te pakken... Daarbij heeft discussieren weinig zin, ieder heeft zo zijn eigen meningen en opvattingen, je kan hoog of laag springen, die verander je toch niet en dat is maar goed ook. Lijkt me dus niet relevant om erover door te blijven gaan. Mocht jij dit wel relevant vinden dan kan je me gerust even een pb sturen of in spa even naar me toe komen.

SplitBien
15-08-2005, 13:45
(langs de zijlijn toekijken hoe ik -hoe doeltreffend- "stumper" wordt genoemd)?

Als je het mij vraagt en als ik dan toch eerlijk moet zijn vind ik dat je het er wel een beetje zelf naar hebt gemaakt. Je kan me uitschelden omdat ik dit zeg, je kan me vernederen of kleineren omdat ik dit zeg maar deze MENING zal ik dus blijven houden. Sneue mensen en oerhollandse domheid is ongeveer hetzelfde als stumper....

user-x
15-08-2005, 15:08
Ik vond het zo'n goeie, maar volgens mij heeft niemand m gelezen...
Vandaar nogmaal langs deze weg!! :D

Van Persie belt met Kluivert, en vraagt: "Patrick ik zit in de problemen,
ik heb een hoer gen*ukt en nu beschuldigt ze mij van verkrachting, wat moet ik doen??"

Patrick antwoordt: "Net doen als Van Der Vaart, gewoon mee trouwen!"

René
15-08-2005, 15:15
Ik vond het zo'n goeie, maar volgens mij heeft niemand m gelezen...
Vandaar nogmaal langs deze weg!! :D

Van Persie belt met Kluivert, en vraagt: "Patrick ik zit in de problemen,
ik heb een hoer gen*ukt en nu beschuldigt ze mij van verkrachting, wat moet ik doen??"

Patrick antwoordt: "Net doen als Van Der Vaart, gewoon mee trouwen!"

ohhh das niet zo leuk voor silvie.... das best `n leuke meid

(ik voel hier een nieuwe discussie opkomen :p)

SplitBien
15-08-2005, 15:17
Ik voel nog niks....

user-x
15-08-2005, 15:19
Wat doet mijn mop nou hier????? :eek:

(vin silvie ook errug leuk, vooal nu ze in Duitsland zit! ;) )

René
geen discussie of silvie `n leuke meid is?
hmm..

jammer...

krukab
ohhh das niet zo leuk voor silvie.... das best `n leuke meid

(ik voel hier een nieuwe discussie opkomen :p)

Ik voel nog niks....

Dat heb ik nou met Silvie :)

SplitBien
15-08-2005, 15:20
Dat heb ik nou met Silvie :)

Je bedoelt zeker dat je dan niks omhoog voelt komen? :tongue: :biggrin:

SplitBien
15-08-2005, 15:21
reneetje; foto van silvie? kan d'r ff niet voor de geest halen...

krukab
15-08-2005, 15:22
reneetje; foto van silvie?

@ Renee, je laat het !!! :mad:

SplitBien
15-08-2005, 15:24
Nee rene, doet u maar please!! :D

René
15-08-2005, 15:25
komt ie lieverd.... :D

http://www.sylvievandervaart.com/images/galerie/3.jpg

sorry kruk :p

SplitBien
15-08-2005, 15:27
ohh is zij dat? Knappe meid toch? Mooi gezichtje, mooie uhhhhhhhh koplampen wat wilt u nog meer? (okee hersenen komt ze wat te kort maar ze hoeft toch ook niet te praten?) Belangrijke info of niet?

René
15-08-2005, 15:28
ohh is zij dat? Knappe meid toch? Mooi gezichtje, mooie uhhhhhhhh koplampen wat wilt u nog meer? (okee hersenen komt ze wat te kort maar ze hoeft toch ook niet te praten?) Belangrijke info of niet?

bien, je praat als een kerel :p

user-x
15-08-2005, 15:29
Daar trek je je hond toch nog vanaf!!!!! :D

René
15-08-2005, 15:32
en dan ging je er zelf op? :D

user-x
15-08-2005, 15:36
en dan ging je er zelf op? :D

krukab
15-08-2005, 15:39
Daar trek je je hond toch nog vanaf!!!!! :D

http://dutchgirls.fol.nl/sm/silvie7.jpg

inderdaad ... dit kun je je hond toch niet aandoen ??

Brazen
15-08-2005, 15:41
inderdaad ... dit kun je je hond toch niet aandoen ??

Moet je er dan mee???? O...f?ck nu lees ik de titel van deze thread...

Bussie komt zo
15-08-2005, 15:44
He voor een Kabouter is ze best leuk..

SplitBien
15-08-2005, 15:47
@rene; sorry, mijn mannelijke gedeelte ging weer overheersen.... :D

@de rest; ik vind d'r beter dan jorinde snol.... Vind d'r eigelijk wel knap....

user-x
15-08-2005, 15:50
jorinde vind ik juist heeeeeel knap en lekker en leuk...

maar smaken verschillen natuurlijk! :D

Bussie komt zo
15-08-2005, 15:51
@rene; sorry, mijn mannelijke gedeelte ging weer overheersen.... :D
...

Wel kreeg je een bult in je broek!! of spontane haargroei! :eek:

user-x
15-08-2005, 15:51
oh ja... en ik zou bijna vergeten dat ze ook heel kundig presenteert!! Vooral tijdens d'r grote beurt!!!

user-x
15-08-2005, 15:53
Wel kreeg je een bult in je broek!! of spontane haargroei! :eek:

Jij durft ook echt ALLES aan IEDEREEN te vragen he, Knussie?!?!??!

SplitBien
15-08-2005, 15:55

hehehehehe nee knussie (dies goed, houden we erin) dat kreeg ik niet.... :D :D

user-x
15-08-2005, 15:57
hehehehehe nee knussie (dies goed, houden we erin) dat kreeg ik niet.... :D :D

Kijk maar uit, straks begint ie (weer) over 3o's.... :eek:

Bussie komt zo
15-08-2005, 15:57

Hee, wie begon er nou...

Bussie komt zo
15-08-2005, 15:58
Kijk maar uit, straks begint ie (weer) over 3o's.... :eek:

Ohh ja mister invisible, hahaha denk het niet.
een 3o is voor mij niet weggelegt..

SplitBien
15-08-2005, 16:00
ja meneer useless, kom eens tevoorschijn, wat verberg je??

Rico
15-08-2005, 16:53
heren heren, waar zijn we allemaal mee bezig???

als je dan een echte gewone mooie foto van een dito meid wil hebben:
http://yvonline.jungletrain.net/pics/fotos/yvon_A_4.jpg

RedJet
15-08-2005, 17:35
Rico rules :D

lowghia
15-08-2005, 19:20
inderdaad,....smaken verschillen!!

scumbag
15-08-2005, 20:13
Wie zegt dat ik met bovenstaande zin bedoel dat IK weer een discussie wil?? Ik kom er dus niet op terug, heb nooit gezegd de discussie weer op te pakken... Daarbij heeft discussieren weinig zin, ieder heeft zo zijn eigen meningen en opvattingen, je kan hoog of laag springen, die verander je toch niet en dat is maar goed ook. Lijkt me dus niet relevant om erover door te blijven gaan. Mocht jij dit wel relevant vinden dan kan je me gerust even een pb sturen of in spa even naar me toe komen.

<Diepe zucht>...helaas ben ik, in tegenstelling tot anderen, niet de hele dag door in staat het forum te raadplegen, waardoor mijn opmerking als mosterd na de maaltijd komt (inmiddels gaat het over mevrouw Van der Vaart, die, en dat moet ik even zeggen, zó dom is dat ze én haar VWO heeft gehaald én een welgestelde voetballer aan de haak heeft geslagen, het eerste door haar hersens, het tweede door haar tieten (vermoed ik) te gebruiken...noem het maar dom, ik vind het knap slim)

Maar daar gaat het wat mij betreft nu niet over. Mij gaat het nog even over jouw reaktie van eerder deze dag.
Hoe kom je er bij dat discussiëren weinig zin heeft? Niets zo zinnig als een discussie, lijkt me, juist om even aan, en daar komt ie..zelfreflectie te doen.
Als jij zegt dat dat geen zin heeft omdat men toch vasthoudt aan zijn of haar eigen gelijk, dan geef ik je voor één keer gelijk..het heeft geen zin om met dergelijke mensen een discussie aan te gaan.

Kijk, ik heb niets tegen goede tegenargumenten, ik heb er ook voldoende gezien de afgelopen dagen, helaas kwamen die niet uit jouw koker.

Oja, leg mij eens uit waarom ik in vredesnaam in Spa op naar je toe moet komen? Ben je dat zo gewend, dat mensen, als er iets aan de hand is, naar jou toe moeten komen?

Nou, ga maar weer gezellig terug naar de veilige warmheid van Silvie en kornuiten.

SplitBien
15-08-2005, 20:27
@scumbag, je kan mijn mening niet veranderen en ik die van jou niet en dat is mijn intensie ook niet. Daarom lijkt het mij zinvol om gewoon de discussie neer te leggen, het is leuk geweest en ik heb ervan genoten. Ik respecteer jou mening als jij die van mij ook respecteert. En nee ik ben niet gewend dat mensen met problemen naar me toe komen maar we zouden er wel even over kunnen praten, een discussie onder 4 ogen is en blijft het beste, dan heb je gelijk een gezichts uitdrukking erbij en vat je of ik het niet gelijk verkeerd op....

Tommy
15-08-2005, 20:33
<Diepe zucht>...helaas ben ik, in tegenstelling tot anderen, niet de hele dag door in staat het forum te raadplegen, waardoor mijn opmerking als mosterd na de maaltijd komt (inmiddels gaat het over mevrouw Van der Vaart, die, en dat moet ik even zeggen, zó dom is dat ze én haar VWO heeft gehaald én een welgestelde voetballer aan de haak heeft geslagen, het eerste door haar hersens, het tweede door haar tieten (vermoed ik) te gebruiken...noem het maar dom, ik vind het knap slim)

Maar daar gaat het wat mij betreft nu niet over. Mij gaat het nog even over jouw reaktie van eerder deze dag.
Hoe kom je er bij dat discussiëren weinig zin heeft? Niets zo zinnig als een discussie, lijkt me, juist om even aan, en daar komt ie..zelfreflectie te doen.
Als jij zegt dat dat geen zin heeft omdat men toch vasthoudt aan zijn of haar eigen gelijk, dan geef ik je voor één keer gelijk..het heeft geen zin om met dergelijke mensen een discussie aan te gaan.

Kijk, ik heb niets tegen goede tegenargumenten, ik heb er ook voldoende gezien de afgelopen dagen, helaas kwamen die niet uit jouw koker.

Oja, leg mij eens uit waarom ik in vredesnaam in Spa op naar je toe moet komen? Ben je dat zo gewend, dat mensen, als er iets aan de hand is, naar jou toe moeten komen?

Nou, ga maar weer gezellig terug naar de veilige warmheid van Silvie en kornuiten.

Het forum raadplegen... Jij lijkt me juist iemand die alles al (beter) weet... Maar dat vind ik nu niet een reden om het forum te gebruiken om je ongezouten mening waar niemand op zit te wachten te luchten. Lever een bijdrage, of post wat VW-gerelateert... Of post minstens iets in die geest voor je een doelloze bijdrage gaat leveren.

Ja ik ben ook gek op tulpen. Maar dat even tussendoor.

Vind Silvie trouwens helemaal geen domme doos, en ze ziet er nog goed uit ook... Zo raar dat niemand haar leuk vindt, maar ze toch succes op tv heeft. :D

En vind wat Sabine voorstelt toch iets wat ik zelf ook wel kan waarderen... Op het forum zit "iedereen" je als irritant en vervelend te bestempelen, hebben ze allemaal op- en aanmerkingen... En die komen ze je op een meeting niet vertellen... Beetje jammer. Blijkbaar weer zown kneus erbij.

lwin
15-08-2005, 20:36
wijze woorden van sabine
maar de schreeuw om aandacht van mevr. scumbag stoort me
net als het kleinerend praten als meissie en lieve .... , wtf :confused: en wie ben jij dan wel
vraag me echt af wat je probleem nou eigenlijk is.
maar als je nou gewoon in de wei gaat staan grazen ipv van hier de boel op te lopen naaien, moet jij eens opletten hoeveel aandacht je krijgt.

Tommy
15-08-2005, 20:38
elke ochtend leeggezogen, en genieten in het zonnetje de hele dag... super toch? ;)

serge pot
15-08-2005, 21:42
koeien worden 3x daags gemolken tommy .en als ik 3x daags moet presteren kreeg ik ook net zo'n zak als die koeien uiers hebben (denk je eens in 30 litere 3 x daags ) :D

heb zowel deze als de vorige topic gelezen .moet eerlijk bekennen dat scumbag niet in emotionele zin onzinnige scheld termen heeft gebruikt welke ander mede forum leden wek hebben gebruikt ,omdat men gefrustreerd is en hun testostoron het kook punt heeft bereikt .wil niet zeggen dat ik sympathie betuig voor scumbag (ken hem niet ,dus mag hem ook niet beoordelen ) maar vind een 2e gert best grappig hiero(hij reageert zoals gert ook zo goed kon op het oude vw forum)

en een gezonde discussie ,ja brand maar los .elkaar lief vinden is de mode ,gelukkig is mode om er juist niet aan mee te doen .

wat kri9jg je na 1000 posts?????

chrisjuh
15-08-2005, 22:03
Quote Scumbag:Kijk, ik heb niets tegen goede tegenargumenten, ik heb er ook voldoende gezien de afgelopen dagen, helaas kwamen die niet uit jouw koker.

Van wie dan wel?

serge pot
15-08-2005, 22:06
koker ??????
hmzzzzzzz ,lichtelijk lange tenen ? :D

serge pot
15-08-2005, 22:10
btw ik zit niet elke dag op dit forum ,aangezien ik niet alles kan of wil volgen (heb nog een prive leven ,met een kind en vrouw ,waar ik graag quality time aan besteed )
tevens barst ik van de klussen ,waar ik echt niet rouwig om ben .

serge pot
15-08-2005, 22:11
ah na 100 posts ben je een post hoer :D

Jurgen Santana
15-08-2005, 22:16
ah na 100 posts ben je een post hoer :D

Oh ja, in dat geval ben ik er bijna ;)

René
15-08-2005, 22:17
Oh ja, in dat geval ben ik er bijna ;)

en ik WAS topposter... totdat liever Gert Tjaap zijn aantal posts wijzigde

:(:p

chrisjuh
LOL was niet tegen jou bedoeld Serge....heb ff ge-edit. :tongue:

serge pot
ok 1000 dan :p

serge pot
15-08-2005, 22:19
LOL was niet tegen jou bedoeld Serge....heb ff ge-edit. :tongue:

zat al te krabbeloen met vinger op hoofd .............. :D

sanderh
15-08-2005, 23:00
Gforty moet met zijn kever langs de politie, hij is aangehouden omdat ie te laag zou zijn...

Heb ik een jaar of 5 geleden met m'n kever ook gehad! KLPD heeft toen m'n kentekens ingenomen :mad: en ik moest opnieuw naar de RDW voor keuring! Heb toen alleen nieuwe achterbanden gemonteerd omdat deze een beetje erg weinig profiel hadden.

Bij de rdw kon ik, met een aanloopje, net aan op de rand van de smeerput komen, maar zij keurde hem wel gewoon goed en ik kreeg m'n kentekens terug! 2 Weken erna werd ik weer aangehouden en probeerde ze weer m'n kentekens in beslag te nemen. Gelukkig kon ik aantonen dat mijn kever zo was goedgekeurd (gedateerde foto's dat hij op de put stond) die voor zowel de datum als de tijd overeen kwamen met de datum op het kenteken en in de computer!!! en konden ze mij niets meer maken!!! :) :D :D

Tommy
16-08-2005, 08:24
koeien worden 3x daags gemolken tommy .en als ik 3x daags moet presteren kreeg ik ook net zo'n zak als die koeien uiers hebben (denk je eens in 30 litere 3 x daags ) :D

heb zowel deze als de vorige topic gelezen .moet eerlijk bekennen dat scumbag niet in emotionele zin onzinnige scheld termen heeft gebruikt welke ander mede forum leden wek hebben gebruikt ,omdat men gefrustreerd is en hun testostoron het kook punt heeft bereikt .wil niet zeggen dat ik sympathie betuig voor scumbag (ken hem niet ,dus mag hem ook niet beoordelen ) maar vind een 2e gert best grappig hiero(hij reageert zoals gert ook zo goed kon op het oude vw forum)

en een gezonde discussie ,ja brand maar los .elkaar lief vinden is de mode ,gelukkig is mode om er juist niet aan mee te doen .

Ik gedraag me naar mijn leeftijd... Moet nog veel leren heh...

een 2e Gert? God?? no!!! ;)

Ach verstand hebben is 1 ding, maar verstandig zijn... Adrem zijn heeft niks met verstand te maken. En ik heb persoonlijk liever dat iemand gewoon tegen mij zegt dat ie me een lul vind, dan dat ie maar zit te wachten en te broeden om me ergens op te pakken door me de les te kunnen lezen. Want het eerste lucht op, en het tweede frustreert. (voor beide partijen... ;) ) Gert is niet voor niets zo kaal... ;) LOL :D

En gefeli met je Postwhore status Serge! lol :D

scumbag
16-08-2005, 10:44
wijze woorden van sabine
maar de schreeuw om aandacht van mevr. scumbag stoort me
net als het kleinerend praten als meissie en lieve .... , wtf :confused: en wie ben jij dan wel
vraag me echt af wat je probleem nou eigenlijk is.
maar als je nou gewoon in de wei gaat staan grazen ipv van hier de boel op te lopen naaien, moet jij eens opletten hoeveel aandacht je krijgt.

Dan verschillen ook wij van mening..jij noemt het wijze woorden van Sabine, ik noem het opportunistische draaikonterij.

scumbag
16-08-2005, 10:47

Gert is de maatstaf, dames en heren, lees zijn spitsvondigheden op vertigo69 er maar eens op na. (en geloof me, dit is niet ironisch bedoeld).

Tommy
16-08-2005, 11:34
jouw verbale vaardigheid mag dan boven de gemiddelde maatstaf liggen, dat wil logischer wijs niet zeggen dat je duidelijk bent. ;)

RedJet
16-08-2005, 12:14
Jammer dat hij/zij die vaardigheid niet op een positieve manier gebruikt :(

Gert
16-08-2005, 12:27
jouw verbale vaardigheid mag dan boven de gemiddelde maatstaf liggen, dat wil logischer wijs niet zeggen dat je duidelijk bent. ;)

Ik denk dat het in dit geval toch echt ligt aan wat mensen willen lezen

Just my 2 cents als medeforummer

Tiki Madness
16-08-2005, 12:27
ho ho niet iedereen heeft een hekel aan scumbag,ik kan het alleen maar waarderen dat iemand zijn eigen mening ventileerd ipv met de rest mee te lullen bang om kommentaar te krijgen.

SplitBien
16-08-2005, 12:31
@michael; een mening geven is ok, of dat nou positief of negatief is, dat geeft ook niet... dat respecteer ik ook. En ik geloof dat iedereen dat wel respecteerd, we hebben allemaal wel eens een afwijkende mening, en dat is maar goed ook.... Het gaat mij gewoon om een paar andere punten, sneue mensen, oerhollandse domheid en botheid.... Verder zal ik mijn mond erover houden, scumbag kent mijn mening en ik de zijne, dat is voor mij voldoende.

Gert
16-08-2005, 12:38
ho ho niet iedereen heeft een hekel aan scumbag,ik kan het alleen maar waarderen dat iemand zijn eigen mening ventileerd ipv met de rest mee te lullen bang om kommentaar te krijgen.

Mee eens

Waar het eigenlijk om gaat is dat er alleen gelezen wordt wat er geschreven staat : en de helft van de tijd ook niet eens .
Wat je dan moet lezen ?
Lees je als je een boek leest alleen de hoofdstukken die je leuk vindt of doe je toch maar het hele boek ?
Als ik al lees dan opteer ik voor het hele boek zodat ik het complete verhaal snap .
Met wat hoofdstukken kom je er nooit

Daarom vond ik het een nuttige discussie hier .
Jammer dat er alleen op een paar woorden werd gereageerd ..

Gratis tip van de dag deel 43 :D

Tiki Madness
16-08-2005, 12:41
@sabine ben ik het voor een groot gedeelte met je eens ware het niet dat er hier een aantal zich aangevallen voelen als ze kritiek krijgen.ben blij als je kritiek krijgt goed of slecht daar leer je van ipv meteen iemand daarop af te kraken of proberen te bannen zoals besproken door anderen in vorig topic.

SplitBien
16-08-2005, 12:41
[domme modus aan] als ik een krant zie lees ik alleen de koppen... :p is dat hetzelfde? [/domme modus uit]

Gert
16-08-2005, 12:46
Nee hoor .. de Telegraf ontleedt daar zijn bestaansrecht aan ..
Superficial zeg maar
Maar het verklaart een hoop nu Bien :D

Tommy
16-08-2005, 12:47
@ michael86: Een mening over een ander hou je maar voor jezelf, maar als je dan toch wilt ventileren gebruik dan PB...

Zoals jij zegt: "ipv met de rest mee te lullen bang om kommentaar te krijgen."

Een afwijkende mening ventileren om aandacht te trekken of een statement te maken, das precies waar sommige mensen op geilen... commentaar krijgen wat weer een uitdaging is om te weerleggen met argumenten en leuke andere invalshoeken. En dat ligt er hier nogal dik bovenop... Want om VW's gaat het niet heb ik het idee, en we zitten op een VW forum... (niet "het VW forum" ;) )

Gert
16-08-2005, 12:49
En ik heb persoonlijk liever dat iemand gewoon tegen mij zegt dat ie me een lul vind, dan dat ie maar zit te wachten en te broeden om me ergens op te pakken door me de les te kunnen lezen.

Zeg niet dat MIchael je een lul noemt maar nu spreek je je tegen .. hij geeft alleen zijn mening
Contradictio in terminis ?

RedJet
16-08-2005, 12:52
Kritiek krijgen ok, maar de manier waarop... Als iemand iets mooi vind en jij niet, ga je die persoon toch niet denigrerend toespreken. Dan speel je op de man en is het logisch dat die zich dan aangevallen voelt.

SplitBien
16-08-2005, 12:54
Zeg niet dat MIchael je een lul noemt maar nu spreek je je tegen .. hij geeft alleen zijn mening
Contradictio in terminis ?

Nu zal jij ff moeten lezen gert want ik vat dit niet zo op als ik tommy zijn stukje lees.....

Daarbij ben ik het ook met tommy eens over dat het negatieve commentaar ineens niet meer over de rat ging waar het eigenlijk om draaide. Er stonden misschien wel geteld 4 negatieve reacties van dezelfde persoon over de rat, en dat mag, niks mis mee, maar vond dat er verderop in het topic het persoonlijk werd en dat mag van mij (zoals tommy ook zei) gewoon via de pb.

Tommy
16-08-2005, 12:56
Het was een reactie op wat michael zei, en ging niet om ZIJN mening, want zijn mening was niet persoonlijk gericht. het was na aanleiding van Michael zijn post, en het ging over persoonlijke meningen... ;)

En tot nu toe heb ik nooit iemand mij een lul horen noemen, maar alleen mogen vernemen via via via verschillende persoonlijkheden, die dan weer persoonlijk en die dan weer in dienst van het forum zijn, dat er mensen zijn die hebben geklaagd dat ze zich aan mij irriteren... Laat die mensen mij gewoon een PB sturen en zeggen dat ze me een lul vinden. Maar laat ze niet in een andere gedaante in een verkooptopic mij proberen op men nummer te zetten met ook nog foute argumenten en voorbeelden... Vond het nogal een blunder... Maar goed. Ieder zijn ding heh.

SplitBien
16-08-2005, 12:58
Kritiek krijgen ok, maar de manier waarop... Als iemand iets mooi vind en jij niet, ga je die persoon toch niet denigrerend toespreken. Dan speel je op de man en is het logisch dat die zich dan aangevallen voelt.

Mee eens. En zoals al eerder vermeld werd (weet ff niet door wie) is het geven van een negatieve reactie niet verkeerd maar als het je geen ene ruk interesseerd, waarom kijk je er dan?? Ik lees ook wel eens een topic waarvan ik denk; "waar gaat dit over??" Dan kan ik wel die persoon die het plaatst aanvallen maar wat schiet ik ermee op??

Tiki Madness
16-08-2005, 12:59
@tommy waarom zou ik pb gebruiken bij de één terwijl een ander door iedereen openlijk wordt aangevallen voor zijn mening?

SplitBien
16-08-2005, 12:59
En tot nu toe heb ik nooit iemand mij een lul horen noemen

Tommy je bent een lul, hahahahahaa! ;) (geintje natuurlijk he? :biggrin: )

SplitBien
16-08-2005, 13:00
@tommy waarom zou ik pb gebruiken bij de één terwijl een ander door iedereen openlijk wordt aangevallen voor zijn mening?

Omdat die ander niet reageert op pb's..... ;)

Tommy
16-08-2005, 13:01
En ja dat zit me nog steeds dwars als men ondertussen maar andere wijst op leren lezen, en ze gaat vertellen hoe het zou zitten of hoe ze zouden moeten handelen... en dan blijkt ondertussen dat ze zelf maar wat aankloten... Nou, mij is de broek dusdanig afgezakt dat ik die gedaantes niet meer serieus ga nemen, en me er al helemaal niet aan aan ga passen...

Tommy
16-08-2005, 13:02

Als je eens gaat kijken waarop die gene aangevallen wordt is dat een overbodige vraag...

SplitBien
16-08-2005, 13:03
en me er al helemaal niet aan aan ga passen...

Dat moet je sowieso nooit doen..... Je bent zoals je bent en als mensen daar niet mee om kunnen gaan is dat hun probleem! Ik ben ook zoals ik ben, ik ben al blij met een hoopje roest, zoals de mexicaan die ik van scumbag kreeg, en als ik blij ben dan wil ik dat graag met de hele wereld delen, als mensen dat niet waarderen is dat niet mijn probleem.

Tiki Madness
16-08-2005, 13:03
@Tommy,ik heb verhalen gelezen in diverse topics maar daar ben ik niet bij betrokken geweest en verder ken ik je niet dus ik neb verder geen reden om je een lul te noemen.
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich aangevallen voelen maar dat is dan JAMMER.

Tommy
16-08-2005, 13:09
@Tommy,ik heb verhalen gelezen in diverse topics maar daar ben ik niet bij betrokken geweest en verder ken ik je niet dus ik neb verder geen reden om je een lul te noemen.
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich aangevallen voelen maar dat is dan JAMMER.

Ik ben er verder ook niet bij betrokken geweest, maar het draait altijd om hetzelfde...

En ik voel me ook niet aangesproken, ik reageerde even op jouw opmerking... Dit topic draait gelukkig niet om mij.

En mij een lul noemen was ook niet echt aan direct jou gericht, maar dat is aan de mensen die daar misschien wel behoefte aan hebben, maar niet over de drempel kunnen stappen... En ik heb sterk het idee dat er mensen zijn die daar de behoefte aan hebben of hadden, maar dat gaat over een ander voorval... Toch komt het ook weer op hetzelfde neer...

algemeen ;) :

leef en laat leven... Maar ga niet denken dat ie je iemand ergens op moet wijzen, want die leeftijd ze we wel gepasseerd denk ik.

Gert
16-08-2005, 13:17
En ja dat zit me nog steeds dwars als men ondertussen maar andere wijst op leren lezen, en ze gaat vertellen hoe het zou zitten of hoe ze zouden moeten handelen... en dan blijkt ondertussen dat ze zelf maar wat aankloten... Nou, mij is de broek dusdanig afgezakt dat ik die gedaantes niet meer serieus ga nemen, en me er al helemaal niet aan aan ga passen...

Je mag best je broek af laten zakken door mij of weet ik hoe je het wil formuleren maar je moet eens leren dat zoals Michael zegt kritiek ook een goed iets is om wat van te leren ..
Je doet het voorkomen dat het Volksforumteam online is om op elke Tommyslak zout te leggen . We hebben stuk voor stuk wel wat beters te doen . Sorry to burst ur bubble
Kennelijk vond je mijn goed bedoelde waarschuwing , via MSN notabene , dat sommige mensen niet blij met je wispelturige verkooptopics zijn iets teveel kritiek : hoppa .. gooi Gert maar van je MSN lijst . Dat is je goed recht en ik zal er geen seconde minder om slapen omdat ik een vermoeden hebt wat er echt speelt maar je spreekt je daarmee behoorlijk tegen .
Alleen vrees ik dat er nu weer een hoofdstuk gelezen wordt en niet het hele boek .
Wij als compleet Volksforumteam "bewaken" de speeltuin van ons allemaal . Met allemaal bedoel ik het hele forum van alle leden .
Dat je liever niet hoort dat sommige van je posts irritaties opwekken bij anderen : so be it .
Ja ik wek ook vaak irriataties op : part of the job ( pun intended lol )
Maar zelfs ik doe wat met kritiek : zelfreflectie hebben ze daar ooit als woord voor uitgevonden

Als IEDEREEN nu eens zijn teenangels knipt dat zijn de tenen al weer een stukje korter :D

SplitBien
16-08-2005, 13:56
Ja ik wek ook vaak irriataties op

JOH?? :eek:

:D :p

user-x
16-08-2005, 14:06
Ik ben usertje-x en ik doe woody woo... euh.... ik nomineer dit topic als
vermoeiendste en meest gaapverwekkende van 2005!!!

Nog ff en ik hoef die T-shirts ook niet meer... :D

Tommy
16-08-2005, 14:17
Je mag best je broek af laten zakken door mij of weet ik hoe je het wil formuleren maar je moet eens leren dat zoals Michael zegt kritiek ook een goed iets is om wat van te leren ..
Je doet het voorkomen dat het Volksforumteam online is om op elke Tommyslak zout te leggen . We hebben stuk voor stuk wel wat beters te doen . Sorry to burst ur bubble
Kennelijk vond je mijn goed bedoelde waarschuwing , via MSN notabene , dat sommige mensen niet blij met je wispelturige verkooptopics zijn iets teveel kritiek : hoppa .. gooi Gert maar van je MSN lijst . Dat is je goed recht en ik zal er geen seconde minder om slapen omdat ik een vermoeden hebt wat er echt speelt maar je spreekt je daarmee behoorlijk tegen .
Alleen vrees ik dat er nu weer een hoofdstuk gelezen wordt en niet het hele boek .
Wij als compleet Volksforumteam "bewaken" de speeltuin van ons allemaal . Met allemaal bedoel ik het hele forum van alle leden .
Dat je liever niet hoort dat sommige van je posts irritaties opwekken bij anderen : so be it .
Maar zelfs ik doe wat met kritiek : zelfreflectie hebben ze daar ooit als woord voor uitgevonden

Als IEDEREEN nu eens zijn teenangels knipt dat zijn de tenen al weer een stukje korter :D

Het lijkt allemaal leuk en aardig, maar wat zeg je nu eigenlijk?

Jouw goedbedoelde waarschuwing in mijn verkooptopic bedoel je? op msn sprak je me niet aan anders, en dat had ik gewoon aan staan... Maar je koos er voor om op een belachelijke manier met het aanhalen van een topic wat over een andere set pirelli's ging die ik aan René had verkocht mij op men nummer te zetten... En dat bleek op msn te zijn omdat het dan gelijk een algemene waarschuwing kon zijn voor iedereen op het forum. Volgende keer liever niet ten koste van mij... En daar had je misschien van te voren even aan kunnen denken, dat het misschien wel ten koste van mij zou gaan... Maar goed, ben vast niet de enige die wel weet wie het zegt... Want we zitten in hetzelfde schuitje toch? Mensen irriteren zich ook aan jou...

Daarbij hoef je met zowieso niet lastig te vallen als admin met anonieme klachten van forumleden, waar dan o.a. het forumlid "Gert" bij blijkt te zitten achteraf... Mensen storen zich aan mijn wispelturig gedrag? Nou, so be it, part of life... ;) Ik ben hier niet om het anderen naar de zin te maken wel?

Jij blijkbaar ook niet...

Dus dat jij me er op zou moeten wijzen op iets waar ik mezelf wel van bewust ben, zoals jij je ook overal wel bewust van bent... Waarschijnlijk door het vele "zelfreflecteren", zegt dat wat over jouw mensenkennis, of over de inschatting van jezelf...

Je hoeft niet te denken dat ik zo wereldvreemd ben hoor... Maar ik ga me niet laten leiden door, wat zou het zijn? 2% van de forumleden die zich aan mij irriteren.

Misschien dat je voor je weer de neiging voelt me ergens op te wijzen, of een betere inschatting moet maken, of je gewoon de moeite besparen en mij maar lekker laten doen...

Ten koste van het forum is het nooit geweest toch? Zo wel, dan zou ik het diep triest vinden als het argument nu opeens naar voren komt... Maar goed, dan laat je mij toch gewoon mijn gang gaan...

ps. Heb je dan wel geblocked en delete op msn, maar niet op mail... dus je kunt me nog gewoon een mailtje sturen op mijn msn/mail-adres. Msn maakten we toch weinig tot geen gebruik van, dus vond het geen toevoeging, wat het na de laatste aanvaring niet moeilijk maakte om er maar mee te kappen. Ik denk dat ik voor jou net zo weinig aanwinst was als jij voor mij.

Tommy
16-08-2005, 14:19
Ik ben usertje-x en ik doe woody woo... euh.... ik nomineer dit topic als
vermoeiendste en meest gaapverwekkende van 2005!!!

Nog ff en ik hoef die T-shirts ook niet meer... :D

laten we dit reflecteren en er een les uit trekken...

ik begin:

Je kunt iedereen wel willen verbeteren, maar het levert je alleen forumvervuiling en "vermoeiende en gaapverwekkende" topics op...

conclusie: laten we elkaar gewoon in de waarde laten, en laten we elkaar gewoon doen, scheelt hoop posts en negativiteit, en er veranderd toch geen zak.

Tommy
16-08-2005, 14:21
verder ga ik er ook geen post meer aan wijden in dit topic... sleep tight! ;)

SplitBien
16-08-2005, 14:50
Zo he kijk ook ff een uurtje niet... :eek: haha!

Tiki Madness
16-08-2005, 15:00
@tommy, ah joh nog eentje om het af te leren

Gert
16-08-2005, 15:47
Tommy : wat je nog steeds vergeet is dat wij als Volksforum team iets met klachten of opmerkingen moeten doen . En op wat voor manier dat gebeurt : we gaan niet alleen maar rekening houden met tere zieltjes hier . Wees blij dat ik het via MSN heb gedaan .
En ja : ik krijg ook gewoon te horen wat ik fout doe en leer daarvan . Grow up en accepteer dat zelfs jij niet perfect bent .
En dat over dat ik het verkeerde topic er bij haalde : wat ben ik dom zeg .. mijn excuses. Feit blijft dat er nog wat andere topics waren waar je wispelturigheid over de verkoop van je spullen naar voren kwam . Die had ik er ook bij kunnen halen . Dom van me dat ik van de 2 andere die ik als voorbeeld gebruikte de in jouw ogen onterechte gebruikte . Zoals zo vaak is dat een hoofdstuk en geen verhaal ;)

Waarom zou ik jou mailen na je afscheidszin op MSN ? Je moet toneelstukken gaan schrijven : dramatiek is een van je sterkere kanten .
Snap alleen nog steeds niet als het je niet boeit waarom je het nu al weken lang aanhaalt bij elke gelegenheid die je ziet ....

Tommy
16-08-2005, 16:11
speciaal voor michael ;)

Je hebt het in eerste instantie niet via msn gedaan, maar vond het nodig om het in een topic van mij te doen. Wie begon er uiteindelijk in msn? Juist, dat was jij niet... Dus verbeeld je maar niks, of doe het forum niks geloven... Ook jij maakt wel eens een foutje waar men je op kan pakken, al hoe jij je best doet de schuld altijd te kunnen verschuiven.

Gaat het nu echt om het feit of ik wispelturig ben? Kerel, waar maak je je in godsnaam druk om...

Dat ik niet perfect ben heb ik me nooit verbeeld, volgens mij is dat een vraag die jou beter bezig kan houden.

Gert
16-08-2005, 16:37
Gewoon blijven denken wat jij denkt Tommy : Ik ben lekker fout terwijl ik denk dat ik perfect ben en jij irriteert mensen niet met je wispelturige verkooptopics .
Problem solved

http://www.mypage.bluewin.ch/qris/ei/images/smilies/bigkiss2.gif

Sponze®
16-08-2005, 17:33
Is er trouwens ook iemand die zich aan mij irriteert?

:)

volksaddiction
16-08-2005, 17:45
Daar trek je je hond toch nog van af!!!!! :D
:biggrin: :D hehehehe, ik weet niet wat jij voor hobbies hebt :eek:

René
16-08-2005, 18:50

:)

ja ik... ik irriteer me gruwelijk erg aan die superstrakke jetta van je!!!:(
ik wou dat mijn golfje er zo bij stond!

RedJet
16-08-2005, 18:53
http://images.amazon.com/images/P/0762412240.01._AA240_SCLZZZZZZZ_.jpg

vwfreaks.nl
16-08-2005, 19:42

Nah laat ik dan eens irritant doen... ;)

Daar moet staan:

Is er trouwens ook iemand die zich aan mij ergert?

Iets kan jou irriteren maar je kunt jezelf niet aan iets irriteren...
Dan erger je jezelf eraan.
Je ergert je aan iets wat je irriteert...

Snappie?

serge pot
16-08-2005, 20:09
Gert is de maatstaf, dames en heren, lees zijn spitsvondigheden op vertigo69 er maar eens op na. (en geloof me, dit is niet ironisch bedoeld).

gert en jij met elkaar vergelijken is als meloenen met vagina's overeenkomsten zoeken .jij kent kennerlijk het oude vw forum niet (die van michel vermaat)
maar daar kwamen af en toe ook van die heerlijke scherpe opmerkingen voorbij die je lekker tegen je schenen kon voelen .
gert een maatstaf ,nou nee .ikzeg net als op het oude vw forum.meer niet .
ken er hier meer die zo heerlijk op de snede kunnen reageren .

ik kan ook zo eentje aftrappen ,bijvoorbeeld :merkendealer monteurs zijn componentenwisselaars en doen wat de computer hun zegt .ik zeg bijvoorbeeld .

Jasper Ovaal
16-08-2005, 20:17
zo zo, wou graag in slaap vallen, dus ben maar begonnen met dit topic te lezen.
Waar gaat dit over ( en nee, niet met de opmerking komen- Moet je ff lezen) :biggrin:
Mensen als jullie niet zo op elkaar gingen letten en elkaar gewoon lekekr laten gaan. is het naar mijn inzien een stuk gezellig,
als ik dit zo lees kan er, als er ooit een VF meeting komt, wel een Boksring in het veld worden gezet. de rest allemaal met een grote zonnebril op, omdat niemand elkaar recht in de ogen kan kijken. Ik heb er al zin in.

als mensen een probleem met elkaar hebben. prima, wees volwassen. lever wat in en krijg wat. zo kom je er altijd wel uit. Welles nietes en ja en nee. topics, zijn een beetjer erg gaaaaaaaap.

lul lekker gezellig met elkaar over die kolere auto's, of ze in showrrom staat zijn of een hoop oud ijzer. als diegene er trots op is, waarom zou je hem/haar van die wolk aftrappen? krijg je daar dan voldoening van?? erg slap.

dit was mijn gedeelte van dit topic. en als ik iemand heb beledigt of ander onrecht heb aangedaan, sorry, ik zal als ik je tegen kom een biertje voor je halen.

mensen ik ga weer aan mijn roest trots werken. klaar voor Spa ;)

http://images.google.nl/url?q=http://www.ikkie.dds.nl/Cisal/Meneer_de_Uil.jpg

voor nu, oogjes toe en snaveltje ook dicht.

serge pot
16-08-2005, 20:21
roest trots ,dat vraagt om FOTO'S :D

Sponze®
16-08-2005, 21:30
..... erg slap.

dit was mijn gedeelte van dit topic. en als ik iemand heb beledigt of ander onrecht heb aangedaan, sorry, ik zal als ik je tegen kom een biertje voor je halen.....

Ik ben niet slap! :mad:

doe maar Krombacher ;)

:tongue:

Sponze®
16-08-2005, 21:31
Nah laat ik dan eens irritant doen... ;)

Daar moet staan:

Is er trouwens ook iemand die zich aan mij ergert?

Iets kan jou irriteren maar je kunt jezelf niet aan iets irriteren...
Dan erger je jezelf eraan.
Je ergert je aan iets wat je irriteert...

Snappie?

Ondanks dat je helemaal gelijk hebt,
irriteer je mij... Ik erger me dus aan jou...

Zie je wel... kan t wel :cool:

scumbag
16-08-2005, 21:31
zo zo, wou graag in slaap vallen, dus ben maar begonnen met dit topic te lezen.
Waar gaat dit over ( en nee, niet met de opmerking komen- Moet je ff lezen) :biggrin:
Mensen als jullie niet zo op elkaar gingen letten en elkaar gewoon lekekr laten gaan. is het naar mijn inzien een stuk gezellig,
als ik dit zo lees kan er, als er ooit een VF meeting komt, wel een Boksring in het veld worden gezet. de rest allemaal met een grote zonnebril op, omdat niemand elkaar recht in de ogen kan kijken. Ik heb er al zin in.

als mensen een probleem met elkaar hebben. prima, wees volwassen. lever wat in en krijg wat. zo kom je er altijd wel uit. Welles nietes en ja en nee. topics, zijn een beetjer erg gaaaaaaaap.

lul lekker gezellig met elkaar over die kolere auto's, of ze in showrrom staat zijn of een hoop oud ijzer. als diegene er trots op is, waarom zou je hem/haar van die wolk aftrappen? krijg je daar dan voldoening van?? erg slap.

dit was mijn gedeelte van dit topic. en als ik iemand heb beledigt of ander onrecht heb aangedaan, sorry, ik zal als ik je tegen kom een biertje voor je halen.

mensen ik ga weer aan mijn roest trots werken. klaar voor Spa ;)

http://images.google.nl/url?q=http://www.ikkie.dds.nl/Cisal/Meneer_de_Uil.jpg

voor nu, oogjes toe en snaveltje ook dicht.

Hmmm...bedankt voor de eye-opener. Misschien heb je nog wel gelijk ook!

user-x
16-08-2005, 21:34
waar ging het fout...

http://ads.skins.be/pics/Silvie_Meis_hoty01_1024.jpg

Sponze®
16-08-2005, 21:40
Hmmm...bedankt voor de eye-opener. Misschien heb je nog wel gelijk ook!

mooi ;)

scumbag
16-08-2005, 21:53
gert en jij met elkaar vergelijken is als meloenen met vagina's overeenkomsten zoeken .jij kent kennerlijk het oude vw forum niet (die van michel vermaat)
maar daar kwamen af en toe ook van die heerlijke scherpe opmerkingen voorbij die je lekker tegen je schenen kon voelen .

ik kan ook zo eentje aftrappen ,bijvoorbeeld :merkendealer monteurs zijn componentenwisselaars en doen wat de computer hun zegt .ik zeg bijvoorbeeld .

Bovenstaande heb ik een keer of vier gelezen, maar tot mijn spijt moet ik bekennen dat het me niet lukt er een touw aan vast te knopen.

Wat ik er wél uit heb weten te halen is je opmerking over het oude vwforum: Ja, ik ken dat oude forum wel...in mijn herinnering keek men daar niet op van een verwensing meer of minder...erg kinderachtig vond ik dat.

Keesje
16-08-2005, 22:58
waar ging het fout...

Toen 'men' ging fotoshoppen en brushen ;) ! Ik zeg verder niks over haar persoontje...mocht ik iemand met deze opmerking voor/tegen zijn/haar hoofd/kop stoten/slaan!!!

vwfreaks.nl
16-08-2005, 23:00

Helemaal goed... :D

En qua bier ook helemaal goed trouwens... ;) Krombachertje?? :cool: Heerlijk... :D

René
16-08-2005, 23:33
asjeblieft zeg, knal dit topic er es af.. sjongejonge....

Big_Mac_Mark
16-08-2005, 23:48

Terin, jij bent irritant, zeg! :tongue:

(Maar die Krombacher kunnen we wel samen gaan drinken! Ghehehe! :biggrin: )

chrisjuh
16-08-2005, 23:50
Bovenstaande heb ik een keer of vier gelezen, maar tot mijn spijt moet ik bekennen dat het me niet lukt er een touw aan vast te knopen.

Wat ik er wél uit heb weten te halen is je opmerking over het oude vwforum: Ja, ik ken dat oude forum wel...in mijn herinnering keek men daar niet op van een verwensing meer of minder...erg kinderachtig vond ik dat.

Bovenstaande ben ik met je eens, maar in het onderstaande....wat vond je nou kinderachtig?

serge pot
17-08-2005, 05:54

hmmmmmmmmmmzzzzzzzzzzz oersimpel nederlands hoor

scumbag
17-08-2005, 06:44
Bovenstaande ben ik met je eens, maar in het onderstaande....wat vond je nou kinderachtig?

Dat sommigen het nodig vonden om mensen een kl**tzak te noemen, of dreigementen te uiten....het is GVD maar een forum over auto's...get a life, dacht ik dan.

chrisjuh
17-08-2005, 07:27
Dat sommigen het nodig vonden om mensen een kl**tzak te noemen, of dreigementen te uiten....het is GVD maar een forum over auto's...get a life, dacht ik dan.

Ook weer mee eens, kijk een beetje sarcastisch, cynisch, of zelfs irritant kan ook wel eens leuk zijn, maar het echt op de man/vrouw spelen en daarbij ook nog schelden en dreigen, laten we dat maar over laten aan Mohammed Saeed Al Sahaf (jaja die ex-minister van informatie van Irak)

scumbag
17-08-2005, 09:02
Ook weer mee eens, kijk een beetje sarcastisch, cynisch, of zelfs irritant kan ook wel eens leuk zijn, maar het echt op de man/vrouw spelen en daarbij ook nog schelden en dreigen, laten we dat maar over laten aan Mohammed Saeed Al Sahaf (jaja die ex-minister van informatie van Irak)

..Was op zich wel een charmante man...ach, hij masseerde de waarheid enigszins ("We will kill all occupants and their mothers and sisters"...dat idee) ;)

Mark1
17-08-2005, 09:37
http://www.welovetheiraqiinformationminister.com/images/cnn-mss.sm.jpg

http://www.welovetheiraqiinformationminister.com

chrisjuh
17-08-2005, 09:59
:d

Big_Mac_Mark
17-08-2005, 12:32
Toch wel mijn held in die oorlog! Vond de persiflage in Kopspijkers ook erg leuk! :D

Gert
17-08-2005, 15:28
Hoe klein is dat kind ?
Raffie komt niet verder dan mijn kin ..
Wel geil : twee vlechtjes .. schooluniformpie

http://www.girlsgonewild.nl/mokkels/sylvie_meis/200603-costa1.jpg

Geen quadriceps maar ok : legaal de pedo uithangen :D

http://www.girlsgonewild.nl/mokkels/sylvie_meis/sylvie_12.jpg

Net zo groot als Pikachew :

http://www.girlsgonewild.nl/mokkels/sylvie_meis/sylvie_35.jpg

Sponze®
17-08-2005, 17:34
Terin, jij bent irritant, zeg! :tongue:

(Maar die Krombacher kunnen we wel samen gaan drinken! Ghehehe! :biggrin: )
Als je de Golf koopt krijg je
er een kratje bij :D Gaan we
samen soldaat maken... Ooit ;)

Big_Mac_Mark
17-08-2005, 22:21
Als je de Golf koopt krijg je
er een kratje bij :D Gaan we
samen soldaat maken... Ooit ;)

Ghehehe! Kunnen we sowieso wel een keer doen, samen met nog wat andere noorderlingen! Mini meeting annex Krombacher feest! (maare...don't drink and drive!)