View Full Version : kruiskoplampen
heb nou koplampen met kruis maar nu passen de originele rubbers er niet meer op aan de achterzijde... iemand bekend met dit probleem?
wat voor rubbers moet ik nu hebben dan?
heb nou koplampen met kruis maar nu passen de originele rubbers er niet meer op aan de achterzijde... iemand bekend met dit probleem?
wat voor rubbers moet ik nu hebben dan?
Heb je ze nieuw gekocht?
Bij mij zaten er andere rubbers bij..
nee ik heb ze overgekocht van iemand op het forum... heb er geen rubbers bij gekregen...
mijn rubbers zijn dus te groot, iemand de goede rubbers nog liggen voor mij?
Lijkt me sterk dat iemand die los zou hebben liggen, even de verkoper opbellen dat hij half complete dingen heeft verkocht.
sja, het is te proberen natuurlijk... verkoper gaat kijken of ie ze nog ergens heeft liggen... maar ik vrees het ergste :(...
hoe kan ik er dan aankomen joh?
golf racer
14-08-2005, 19:55
misschien keverparts in den haag
carbreaker de autosloper
20-08-2005, 11:42
je moet even naar de sloop dan pak je ze van een alto van 86 tot90 of van een andere japanner....kost weer weinig :biggrin:
hebben die dan heel toevallig ook een ronde achterkant die net iets kleiner is? dus als ik die rubbers haal past het zeker?
kan het bijna niet geloven...
JK Le Mans
20-08-2005, 14:55
als de sloper het zegt dan klopt het zeker weten !!
idd, ik weet ook dat hij er verstand van heeft... ga maandag meteen naar de sloop op jappanner jacht!
sow, ben vandaag naar de sloop gegaan, altootje gevonden (van rond 90) en heb ze gevonden hoor!!!
carbreaker, SUPER BEDANKT!!!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.