View Full Version : 83er Golf 2 VR6
http://link.marktplaats.nl/m831074658
Op de booskijker na... :thumbup:
g-loudertje
25-07-2014, 20:34
Ruig ding! Ben niet zo kapot van dat bruine leer. Stof had imo beter gestaan
Jammer dat het dashboard er vanaf 300 meter ver in is gegooid, het kan heel mooi passend zijn maar ik weet al waar hij tegenaan is gelopen..
Oe... die dashboard had ik niet gezien.
Gewoon eruit halen en er weer een bruine inzetten.
Deze heeft toch eerder te koop gestaan met een knik in de c-stijl?
Geen idee, zag deze vorig jaar nog op FB te koop staan voor rond de 5000,- of iets maar dat was particulier, ik weet de vorige eigenaar ff niet zo.
The Skinnmeister
26-07-2014, 10:31
Heb deze een keer live gezien, sta er niet zo voor te springen. Her en der roest (en misschien nog meer), en de motor lag er niet zo netjes bij........
rondekker1983
30-07-2014, 22:31
Jammer dat het dashboard er vanaf 300 meter ver in is gegooid, het kan heel mooi passend zijn maar ik weet al waar hij tegenaan is gelopen..
Waar is hij tegenaan gelopen? Wil misschien ook een corrado dashboard in bouwen en dan kan ik daar rekening mee houden :thumbup:
Stuurstang zit hoger dan bij een Corrado, drm passen bij 9 vd 10 de kappen niet en moet je de beugel die onder de kappen zit verlengen door ze te verlassen.
The Skinnmeister
01-08-2014, 16:21
Stuurstang zit hoger dan bij een Corrado, drm passen bij 9 vd 10 de kappen niet en moet je de beugel die onder de kappen zit verlengen door ze te verlassen.
Klopt ja, is wel een werkje.....
Niet als je de complete dashbalk uit de Corrado zaagt en in de Golf last ;)
Mooie auto. Echter elke keer dat ik hem heb zien rijden was de eigenaar aan het trappen, burnen, toerenbegrenzer uitproberen en alles wat niet bijster goed is voor een auto. Als ik het goed heb reed/ rijdt er een getinte/ donkere jongen in
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.