PDA

View Full Version : Water in de auto


Evdekises
15-08-2005, 01:39
Hoi,
Ik heb een passat G3 van 97, pas gekocht en nooit problemen mee gehad. Sinds een paar dagen heb ik na regen last van water in de auto. De bodem aan de stuurzijde en de linker achterkant loopt dan vol met water. Vanmiddag de matten en vloerbedekking onder de dasboard en achterbank tot op de carroserie eruit gehaald maar kan niet zien waar het water de auto binnen komt. Heb het drooggeveegt en even later regende het weer, dus weer een plas water. Ik heb de beschermkap onder de spatbord aan de stuurzijde losgemaakt en daar gekeken maar kan ook daar niks bijzonders vinden waar regenwater de auto in kan stromen. Heeft iemand hier ervaring mee en weet waar ik moet zoeken/kijken? Graag jullie reacties!

Cabby 82 TDi
15-08-2005, 06:02
Waterafvoer onder de paravan goed nakijken.
Evenzo voor de afvoer van de airco in de ventilatieunit.

vw golf 1979
15-08-2005, 14:38
idd de waterafvoer onder de motorkap en de afvoer vd airco. daar zit meestal het probleem wel

Big_Mac_Mark
15-08-2005, 17:56
Afvoer onder de kap (in de hoeken) Zeker weten! Heb het net zo gehad...Water loopt dan je auto in via je kachel! Kan je idd lang naar zoek...:redface: :p

scumbag
16-08-2005, 20:40
Kijk eens naar de afdichting van de bak waar het interieurluchtfilter in zit, die zorgt ook vaak voor problemen.