View Full Version : Polo Classic 2F
|| RS ||
15-08-2005, 22:37
Hello!
Ik ben op zoek naar een Polo CLassic 2F. Deze zijn (naar mij verteld is) alleen in 1990-1991 gemaakt. Het is inprincipe een Polo 86 Classic, maar dan met dikke bumpers en een 2F neus.
Ben er naar opzoek om hier een project mee te starten.
Als iemand er eentje te koop weet staan, laat me dat dan even weten d.m.v. een mailtje naar rs_50@hotmail.com
Alvast bedankt!
Groeten, Rick.
Check Marktplaats eens:
Polo Classic (http://www.marktplaats.nl/markt/autos/volkswagen/279787.htm?ret=%2Fmarkt%2Fautos%2Fvolkswagen.htm%3Fg%3Dautos%26u%3Dvolkswagen%26js%3D1%26show_summary%3D1%26show_thumbnails%3D1%26rv%3D100%26av%3Da%26oudei%3D0%26zoek%3Dpolo%2Bsedan%26filter_rubriek%3Dvolkswagen%26postcode%3D8474cx%26distance%3D%26searchintext%3D1)
|| RS ||
16-08-2005, 09:31
Dat doe je knap! Ik heb (uiteraard) ook Marktplaats al afgestruind, maar ben deze niet tegen gekomen. Thanks voor de tip!
ook nog dezelfde kleur als je huidige... ;)
ga je de jetta verkopen dan?
|| RS ||
16-08-2005, 09:57
Zo ... ff gemaild :D
|| RS ||
16-08-2005, 10:17
@ Tommy ... kleur maakt niet uit en trek daar zelf maar je conclusie uit ;) :D
@ Berend ... ALS het wat is die Classic, en ik besluit mn wilde plannen door te zetten ... sja dan gaat de Getta in de Bingo :D Kan maar in 1 auto tegelijk rijden toch?! Kopen? :D
Zo ... ff gemaild :D
Waarom niet bellen? Tel nr. staat erbij !
Of SMS 'en ;)
|| RS ||
16-08-2005, 14:34
Daarom niet ... wat zou jou dat boeien dan? :rolleyes:
Laten we het verders ON-TOPIC houden aub. :wink:
sms-en kan ook naar huistelefoon tegenwoordig... das voor mij echt een uitkomst!
;)
weer nwe trunker ja!!!!
suc6 met de zoektocht!!!
greetz..Vic..
Rick zit hier al vrij lang hoor... :D
idd en is al vrij lang een trunker, ken je collegae.....
zie www.trunksociety.com ...kopje The Members
@ TOMMY....weet ik..ken hem van vw-forum...maar dat ie een andere trunker gaat halen wijsneus :-)
Daarom niet ... wat zou jou dat boeien dan? :rolleyes:
Laten we het verders ON-TOPIC houden aub. :wink:
Omdat ik regelmatig mailtjes krijg van mensen die "interesse" hebben in iets dat ik verkoop. Ik beantwoord ze, en hoor vervolgens niks meer. Waste of time...
|| RS ||
16-08-2005, 15:13
Dat soort mensen zijn er ook ja. Maar dat wil niet zeggen dat het bij mij ook zo werkt. En als ik geen interesse meer heb, dan meldt ik dat ook gewoon netjes en wens ik diegene succes met de verkoop.
Ik wil een aantal zaken weten, die prima dmv een mailtje verstuurd kunnen worden. Daar heb ik jou commentaar niet bij nodig ;)
Vanaf NU on-topic iedereen aub.
@ TOMMY....weet ik..ken hem van vw-forum...maar dat ie een andere trunker gaat halen wijsneus :-)
ah oke... my bad... :D
Dat soort mensen zijn er ook ja. Maar dat wil niet zeggen dat het bij mij ook zo werkt. En als ik geen interesse meer heb, dan meldt ik dat ook gewoon netjes en wens ik diegene succes met de verkoop.
Ik wil een aantal zaken weten, die prima dmv een mailtje verstuurd kunnen worden. Daar heb ik jou commentaar niet bij nodig ;)
Vanaf NU on-topic iedereen aub.
Prima joh, wat jij wil. Maakt mij niet uit hoe je het wil doen, ik heb gewoon slechte ervaringen met mailers.
Goe: on topic dan: volgens mij is dit een mooi prijsje voor zo'n bakkie, met 1300 blok ook...
|| RS ||
16-08-2005, 16:15
Ja inderdaad. En zeker vanwege die km-stand. Dat was dus onderandere een vraag; of er een 5- of 6-getallige km-teller in zit. Want dan kan het net zo goed 190.000 km zijn ;)
die leeftijd lijkt mij met een ton teller... maar weet het niet zeker
ps. dan kan het ook 1090.000 zijn... :p
Naar mijn weten allemaal 6 cijferige tellers bij de 2F modellen :)
Anders even vragen of onderhoudshistorie en of oude rekeningen ter inzage liggen ;)
|| RS ||
18-08-2005, 17:18
Helaas ... Polo'tje is verkocht.
Weet iemand anders er nog eentje te koop staan?
Helaas ... Polo'tje is verkocht.
Weet iemand anders er nog eentje te koop staan?
>>Klik<< (http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=2&record_id=4328723&class=cars&pos=19&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=2db70ff0dfb46a293bd90aea172b9fb0)
of
>>Klik<< (http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=5&record_id=5066496&class=cars&pos=47&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=2db70ff0dfb46a293bd90aea172b9fb0)
|| RS ||
19-08-2005, 12:27
Hmmm de ene is een beetje duur voor me en de andere heeft best een hoop km's gelopen.
iig bedankt!
|| RS ||
20-08-2005, 18:06
Dan maar bij de Jetta laten? Me storten op winterwielen, een GTi interieur (+dash) en een kofferbak volbouwen met versterkers, woofers en andere fratsen?
Eerst maar ff die roest onder de raamrubbers aanpakken.
Iig bedankt voor het meedenken iedereen.
Jurgen Santana
20-08-2005, 19:20
Eerst maar ff die roest onder de raamrubbers aanpakken.
Iig bedankt voor het meedenken iedereen.
Pas wel op! Een collega van me haalde de zijruit uit zijn Golf 2, toen brak er een heel stuk uit de rand en was hij nog nauwelijks terug te plaatsen.
|| RS ||
23-08-2005, 00:32
Nou er zit wat roest onder het rubber van de zijruiten ... komt van binnen uit lijkt wel. Maar vanaf de buitenkant gezien zijn het alleen wat bruine bobbels, dus ik hoop dat het een kwestie is van kaalschuren, behandelen, schuren/plamuren en spuiten. Uiteraard met de grootst mogelijke zorg. Iig bedankt voor de tip!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.