View Full Version : kentekenplaatbevestiging
wil m'n nieuwe kentekenplaten liefst bevestigen zonder gaten erin te boren... iemand een idee hoe ik ze nu het beste kan bevestigen? liefst ook zonder gaten in m'n auto te boren eigenlijk... :confused:
bobby-digital
19-08-2005, 12:57
heb je hele mooie nummerplaathouders voor......dan zie je er bijna niets van
probleem is ook nog dat ik kleine amerikaanse platen heb... is daar ook iets voor?
dubbelzijdige tape, zou dat houden? of bisonkit?
Lijm die ze gebruiken om autoruiten te verlijmen is een goede optie om je platen te bevestigen. Heb je geen gaten in je platen en je auto.
je kan ook heel goed je plaat en je auto ontvetten en er dan dubbelzinnig ;) tape op plakken...
Zijn ze dan niet heel snel los te krijgen? (i.v.m. diefstal)
Het is of het een of het ander....
Als ze em eraf willen halen krijgen ze em er toch wel af, BEHALVE als je em idd met ruitenkit erop plakt, maar dan weet je ook zeker dat ie er NOOIT meer af gaat :):)
dan gaan ze er nog wel af :p alleen heb je dan een wokkel ;)
met dubbelzinnig tape gaat best heb ik al vaak zat gedaan...
ohja doe het niet met siliconenkit ;) als je ooit nog eens schade heb dan zijn ze niet blij met je bij een schadeherstelbedrijf...
Je kunt ze los snijden met een dun ijzerdraadje, ben je wel even bezig maar
dan blijft ie wel heel. En de lijm kun je verwijderen met oplosmiddelen die de lak niet aantasten. En inderdaad geen siliconenkit...
black_gti
19-08-2005, 19:40
op mijn golf zit die ook met dubbelzijdige tape, kunnen ze niet jatten zonder dubbel te vouwen op dergelijke, of ze moeten hiet opt forum lezen dat ze met geduld een ijzer/vis draadje achter langs moeten prutsen
ruitenkit rules!! :biggrin:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.