View Full Version : Golf 1 GTI Grille met Rode rand
vw-maarten
19-08-2005, 18:58
Lijkt me niet verkeerd. Volgens mij zijn er een hoop mensen naar op zoek.
http://www.marktplaats.nl/markt/autodiversen/ondvolkswagen/237578.htm?ret=%2Fmarkt%2Fautodiversen%2Fondvolkswagen.htm%3Fg%3Dautodiversen%26u%3Dondvolkswagen%26show_summary%3D1%26show_thumbnails%3D1%26rv%3D30%26av%3Da%26filter_rubriek%3Dondvolkswagen%26oudei%3D150%26js%3D1
steven16v
19-08-2005, 19:00
Zijn er inderdaad denk ik wel veel naar op zoek. Maar zal ook wel niet tegen een spot prijsje weg gaan. :)
gti heeft een zwart logo en wie zegt dat hij origineel is en dat het niet een gespoten chrome lijst is?
want dat is wel goedkoper denk ik.....
mijn bod staat erbij :biggrin:
gti heeft een zwart logo en wie zegt dat hij origineel is en dat het niet een gespoten chrome lijst is?
want dat is wel goedkoper denk ik.....
en is een originele gti lijst rood van zichzelf?
:D
vw-maarten
19-08-2005, 19:10
Ik zie net dat het van andy komt dus ga er vanuit dat het betrouwbaar is.
www.avwshop.nl
Hij staat op veel meetings.
en is een originele gti lijst rood van zichzelf?
:D
daarom bied ik ook niet te veel en dus niet meer dan een chrome lijst waard is
;)
ja,volgens mij was de rode lijst ook gespoten uit de fabriek(marsrood) :confused:
;)
ja,volgens mij was de rode lijst ook gespoten uit de fabriek(marsrood) :confused:
en wat hebben ze toen als basis gebruikt? toch ook een chromen lijst?
en wat hebben ze toen als basis gebruikt? toch ook een chromen lijst?
ja ok,maar origineel uit de fabriek gespoten is toch speciaal om te hebben (als dat aantoonbaar is)en zeker als je je gti origineel wilt maken.
;)
Niet marsrood iig...
Een iets lichtere kleur,
meer richting oranje
verkleurd marsrood dus...:D
vwmk2driver
20-08-2005, 21:36
heb er 40 eu voorgeboden vind het jammer dat de mist lampen er in zitten .
vind dat echt geen potje op een golf 1 dubbele koppers
chrisjuh
20-08-2005, 22:53
Rode lijst voor GTI is marsrood vanuit fabriek ;)
Rode lijst voor GTI is marsrood vanuit fabriek ;)
Dan hoef ik hem niet.................mijn hele auto heeft die kleur al.........je kunt ook overdrijven he !!!!!!!!!!!
:wink: :wink:
Grtz............... LRR
tja............kan een grille uit elke Golf 1 zijn...........rode randje is ook zo te regelen.......vind dit nu niet echt een schokkend uniek iets...............en zeker niet met chroom embleem.......
Vriend van me heeft pas een NIEUWE ongebruikte GTI grille,en GTI stuur gekocht.........0 km allebei..........(kwam uit een GTI die in 83 was voorzien van een ander grilletje (kamei/zender?) en een sportstuur........)
Kijk,dat is wat anders dan dit ..................... :biggrin:
chrisjuh
21-08-2005, 16:35
Dan hoef ik hem niet.................mijn hele auto heeft die kleur al.........je kunt ook overdrijven he !!!!!!!!!!!
:wink: :wink:
Grtz............... LRR
Hhheheh :wink:
HotWheels
21-08-2005, 17:21
mijn bod staat erbij :biggrin:
jij koopt ook alles wat los en vast zit!! spuit eerst je golf eens man, 2tone-ingrob! :biggrin: :wink: :biggrin:
Is de embleemloze grille met de dunne spijltjes wel zeldzaam?
ja dat denk ik wel ja, heb je die dan jeff? zoja, ik heb interesse!!!
jij koopt ook alles wat los en vast zit!! spuit eerst je golf eens man, 2tone-ingrob! :biggrin: :wink: :biggrin:
jaja maar zon 2tone mk1 zie je niet vaak meer hoor :p ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.