Log in

View Full Version : Inhouden Golf 4 TDi 90pk


The_Rabbit
31-10-2014, 20:21
Hoi forummers.

Ik vertrek vanmiddag met mijn Golf 4 en zoals de titel het al zegt houdt hij in vanaf 1900 toeren. Ik vraag mij af of dit de turbo zou kunnen zijn of iets anders? Het gaat om een 1.9 TDi 90pk ALH van 2001 met 217000 km's op de klok.

Mvg

Ilker
01-11-2014, 10:52
Inhouden kan je LMM zijn of je EGR. laten uitlezen.

Zollie
01-11-2014, 12:33
Schiet ie in de noodloop?

Kan goed je N75-klepje zijn (turbodrukregeling), of de slangetjes ernaartoe.

The_Rabbit
01-11-2014, 14:25
Ok thxs guys, zal hem voor de zekerheid eens laten uitlezen, alvast bedankt al voor de feedback. :thumbup:

@ Zollie: hoe weet je dat ie in noodloop schiet?

Mvg

The_Rabbit
04-11-2014, 23:38
Bedankt voor de hulp jongens. De Golf laten uitlezen en het was inderdaad de LMM. :thumbup:

Zollie
05-11-2014, 18:37
Was het de LMM als resultaat van uitlezen? Of heb je m vervangen en rijdt ie nu weer goed?
N75-problemen kunnen op LMM-problemen lijken!

The_Rabbit
05-11-2014, 23:34
Was het de LMM als resultaat van uitlezen? Of heb je m vervangen en rijdt ie nu weer goed?
N75-problemen kunnen op LMM-problemen lijken!

LMM was het resultaat van de uitlezing. :thumbup:

Zollie
06-11-2014, 22:42
LMM is duurder dan N75...

Ik zou eerlijk op de N75 gokken, en als t blijft naar de LMM gaan.

Quote van de TDI/VAGCOM-specialist: ' Let op: in noodloop geeft de LMM ook lage waardes, daarom vervangen garagisten vaak onnodig de LMM.'

http://gerritspeek.nl/vag-com_lmm-turbodruk.html

The_Rabbit
06-11-2014, 23:11
LMM is duurder dan N75...

Ik zou eerlijk op de N75 gokken, en als t blijft naar de LMM gaan.

Quote van de TDI/VAGCOM-specialist: ' Let op: in noodloop geeft de LMM ook lage waardes, daarom vervangen garagisten vaak onnodig de LMM.'

http://gerritspeek.nl/vag-com_lmm-turbodruk.html

LMM is vervangen en de Golf rijdt weer als ervoor. :thumbup: