View Full Version : Swallowtail op mp
Mk1driver
24-11-2014, 21:26
http://link.marktplaats.nl/m873312873
Hij zit hier op het forum, hij had ook een witte en groen Swallowtail in de aanbieding voor een jaar of 2 terug.
Deze is wel heeeel netjes!
Wacht alleen af of er iemand is die wat ziet wat niet deugt. :D
Had er niet iemand hier een ABF met Webers klaar staan? :D
Is een bekende inderdaad, super gaaf die wagen, ongelooflijk gewoon! Deugt helemaal :tongue:
NielsDub
24-11-2014, 22:31
:lmao:
Wel een heule mooie idd!
Alhoewel ik toch vrij stellig meende dat er gladde skaileer stukken langs de motief stukken horen. Maar zal wel met model '75 veranderd zijn.
Toch lijken het standaard 'rocco stoelen... :redface:
Alhoewel ik toch vrij stellig meende dat er gladde skaileer stukken langs de motief stukken horen. Maar zal wel met model '75 veranderd zijn.
Toch lijken het standaard 'rocco stoelen... :redface:
oh nee... misschien toch nog wat gevonden. :D
Van hem heb ik mijn project gekocht. heeft mij die toen niet laten zien helaas. alleen foto's.
Wel gaaf, maar ook wel een serieuze sloot geld. Vind die lampjes in de schermen altijd zo jammer i.c.m. de trekhaak.
Die haak is het probleem niet, die heb je er zo af.. maar die lampjes zijn daarentegen wel een heel ander verhaal.
chrisjuh
25-11-2014, 11:32
Wat een geld zeg, koop je ook een Porsche voor, misschien niet de mooiste maartoch....
Bastiaan86
25-11-2014, 12:13
wat een prachtig ding. Wel wat aan de prijs :p
Die zijknippers, weet iemand of dat nou custom is of een optie in bepaalde jaren? mij valt op dat ze vaak op de laatste modeljaren zitten (maar dus ook wel eens op een vroege...)
Laatste modeljaren vaak op ingevoerde. In de jaren 70 waren ze verplicht als er een trekhaak onder zat.
The Skinnmeister
25-11-2014, 13:08
Laatste modeljaren vaak op ingevoerde. In de jaren 70 waren ze verplicht als er een trekhaak onder zat.
Klopt ja, verder wel een zeer mooie wagen.
Is de gril wel origineel? Of is dit met jaargang 74 op 75 veranderd? Mijn swallow heeft namelijk geen opstaande randjes maar mijn golf 1 uit 82 wel. Iemand die dit kan ophelderen?
Maatje van me heeft nog een opknapper swallow staan voor niet teveel geld..dus mocht iemand intresse hebben verwijs ik hem graag door :thumbup:Quote:
tis een gti volgens mij
* verkocht
Is de gril wel origineel? Of is dit met jaargang 74 op 75 veranderd? Mijn swallow heeft namelijk geen opstaande randjes maar mijn golf 1 uit 82 wel. Iemand die dit kan ophelderen?
De losse koplampringen zijn maar tot ergens begin '75. Mag eigenlijk niet, maar ik noem dat altijd modeljaar '74, met de springverenzetels, die maffe grill, de hogere swallow vormen, oude kachelunit, etc., etc., etc. Dus dit klopt wel.
Hij is clean, alles lijkt te kloppen, mooie geschiedenis er bij zo te zien, verkeerd in erg goede staat en in de juiste kleur.. ik snap de vraagprijs wel :p
Bastiaan86
27-11-2014, 12:08
ok thanks :thumbup:
was tot in de jaren tachtig verplicht hoor ;)
was tot in de jaren tachtig verplicht hoor ;)
Niet op nieuwe swallowtails :D
Prachtige auto dit heb hem al eens mogen aanschouwen.
De prijs ja als je een liefhebber bent......
Nooit aan gespoten ik durf het niet te zeggen.
De vorige witte die ie te koop had was volgens zeggen ook origineel op het interieur na.
Bleek later ook wel een groene te zijn geweest.
Maar ja dat neemt niet weg dat deze rode echt een hele mooie auto is.
Pascal succes met de verkoop
Verkocht?
Link werkt niet meer
NielsDub
07-12-2014, 18:44
Denk t wel, stond gisteren op 'gereserveerd'
Die van die maat van me is ook al verkocht.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.