View Full Version : Mk II G60
Mooi ding...behoorlijke prijs...(?)
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m876326108-vw-golf-g60-in-nieuwstaat.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
Dan mogen ze die uitlaat ook wel even vervangen voor een originele..
In de adv staat dat alle vervangen delen erbij zitten Misha...dus wellicht voor die prijs erbij ;)
Mk1driver
05-12-2014, 15:37
Beetje muffe foto's
NielsDub
05-12-2014, 15:52
Tja die prijs, vragen staat vrij. 't Is een Edition One (denk ik?) Lijkt wel erg netjes ondanks crappy foto's en als de km stand klopt en Recaro' s idd in nieuwstaat zijn?.... Dan vind ik t enige jammere eraan de kleur, mocht van mij best wel Darkburgundy zijn.
Dan wel een Edition met een nosejob. Grille, witte knippers en sticker missen.
NielsDub
05-12-2014, 21:44
Dat bedoel ik, een interieur en wat emblemen maken t nog niet meteen een echte.
Waar staat in de advertentie dat het een Edition One is dan?
Ik zie het inderdaad ook niet, dus kan 2 dingen betekenen. Of het interieur is vervangen (en de afdekkapjes in de zijschermen), of het is inderdaad wel een Edition One en hij heeft enkele kenmerken ooit vervangen/verwijderd. Linksom of rechtsom, er zweven dus wat merkwaardigheden rondom deze auto, zaken waar een kenner/liefhebber over zal struikelen, zeker bij zo'n prijs. Het oplossen van die dingen is het probleem niet, maar het zegt wel wat over de historie van zo'n auto.. dat er in ieder geval al ooit aan 'gerotzooid' is.
NielsDub
05-12-2014, 23:25
Ik lees ook nergens dat t een Edition One is, daarom schreef ik 'denk ik', vooral afgaande op het interieur en de kleur van de auto. En een Edition One G60 vind ik bijna de ultieme MK2, vandaar.
Ik zie het inderdaad ook niet, dus kan 2 dingen betekenen. Of het interieur is vervangen (en de afdekkapjes in de zijschermen), of het is inderdaad wel een Edition One en hij heeft enkele kenmerken ooit vervangen/verwijderd. Linksom of rechtsom, er zweven dus wat merkwaardigheden rondom deze auto, zaken waar een kenner/liefhebber over zal struikelen, zeker bij zo'n prijs. Het oplossen van die dingen is het probleem niet, maar het zegt wel wat over de historie van zo'n auto.. dat er in ieder geval al ooit aan 'gerotzooid' is.
Helemaal mee eens. Denk dat voor de doelgroep in deze prijsklasse originaliteit en een onderbouwing van de km stand adh van een ingevuld boekje het belangrijkst zijn.
Deze G60 is een originele Edition One, oorspronkelijk geleverd in Duitsland
Ik verkoop zelf een edition one voor €1750 en mensen weten vaak niet eens wat het inhoud terwijl die van mij ver origineel is! Dus de vraagprijs krijg ze nooit
obimaster
13-12-2014, 16:56
Ik verkoop zelf een edition one voor €1750 en mensen weten vaak niet eens wat het inhoud terwijl die van mij ver origineel is! Dus de vraagprijs krijg ze nooit
dus jij verkoopt een edition one g60 met recaro's? voor 1750
Nee gewoon de normale 8v met de edition stoelen ipv recaro's!
Ga meer om punt van dat mensen op mp niet weten wat zulke dingen inhouden die kijken alleen plaatjes
chris_vwg60
18-12-2014, 18:10
Ik ken deze golf! En deze bevind zich in een zeer goede staat.
Deze is wel ingevoerd want hij komt uit Duitsland
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.