PDA

View Full Version : schermen/deuren stellen

Melvin
28-08-2005, 12:07
hoe moet ik de deuren stellen van mijn golf 1 cabrio? wil de kant van het handvat iets omhoog hebben... en de hele deur kan opzich iets naar achteren (niet naar binnen, maar naar achteren)....

en de schermen nog speciale trucs voor of gewoon monteren, schuiven duwen trekken en vastzetten? thnx

DeNB3rt
28-08-2005, 12:13
heb zelf al eens men deuren eraf gehaald, zitten 2 bevestigingen (links, als handvat rechts zit ;) ). Je kan aan de onderste bevestiging een ring bijstoppen, je zal dit wel zien,redelijk logisch, en dan gaat je deur omhoog (hefboomsysteem) aan de rechterkant.

Klinkt wss beetje raar hoe ik het hier nu zeg, maar is wel duidelijk als jeje deur erafhaald :D

Melvin
28-08-2005, 16:39
snap wat je bedoelt... alles is nu gemonteerd, en tis voorlopig wel ff goed zo..

maar het werkt trouwens andersom, linksonder een ringetje bijdoen, betekent rechts nog verder omlaag (denk maar eens goed over na ;))... toch bedankt!

DeNB3rt
29-08-2005, 13:35
nu je het zegt :D
maarja, mijn golfje staat hier niet thuis,anders had ik wel eff gekeken :D
ben het te weten gekomen toen mijn ruit es in de deurkast gevallen was,was wel eff lachen :D :D :D gelukkig hebk het kunnen fixen:p

Rallyegolf20vt
29-08-2005, 18:17
Je kunt ook een klein blokje hout tussen het scharnier doen en dan de deur dicht duwen ( niet te ver !!!!! ) Daarna het volgende scharnier
De deur zal dan naar achteren komen .
Doe dit met beleid anders gaat de deur te ver naar achteren . En beide scharnieren
even veel .