PDA

View Full Version : filterschuim


Tommy
16-02-2004, 17:48
Ik heb eindelijk mijn motor aan de praat...
http://www.metrodesign.nl/~gti/data/media/5/motorverbouwing_029.jpg

Maar nu komt er nog wat fijne afwerking bij. Zo moet ik ook nog een filter maken.... principe had ik heel simpel in mijn hoofd, en alles wat ik er nu nog voor zoek is filtermateriaal.... Ik zoek van dat Pipercross schuim zeg maar... zodat ik mijn eigen filter op de gewenste maat kan maken. Nu hoorde ik dat dat spul waarschijnlijk wel los in lappen te krijgen is... Maar waar ik het moet zoeken.... geen idee.

Dus mijn vraag, iemand een idee waar ik het kan zoeken?

Edward
16-02-2004, 17:53
dat weet ik niet maar heb je wat aan matten uit een spuitcabine?
misschien kan ik wel een stukkie fixen.

Tjaap
16-02-2004, 17:54
loopt ie goed nu? cool man

Tommy
16-02-2004, 18:47
jep hij loopt... kan altijd beter zal ik maar zeggen... :D

matten uit een spuitcabine... hmmz... geen idee

Ik wacht eerst even af of iemand een idee heeft of dat "pipercrossschuimspul" los verkrijgbaar is.

polog40
16-02-2004, 22:32
jep hij loopt... kan altijd beter zal ik maar zeggen... :D

matten uit een spuitcabine... hmmz... geen idee

Ik wacht eerst even af of iemand een idee heeft of dat "pipercrossschuimspul" los verkrijgbaar is.

Ja is los verkrijgbaar. Ik weet sowieso dat ik het ooit eens gehaald heb bij http://www.helimotors.nl. Hun kunnen ook alle soorten schuimfilters laten maken. Maar voor filtertje zal er wel een aardig prijsje aan hangen. Als hun je niet kunnen helpen moet je mij ff mailen dan moet ik ff bij me ouwe baas gaan buurten die had ooit ook een lap van da spul leggen.

Arjan

Tommy
19-02-2004, 14:03
bedankt voor de tip, heb al even gemaild... we 'll see

Tommy
22-02-2004, 16:28
bedankt voor de tip, heb al even gemaild... we 'll see

ik see dus niks... krijg geen antwoord, en het is me zowieso wel erg ver weg... Iemand een idee waar ik het anders zou kunnen proberen? een soort zaak? Er is al iemand voor me aan het informeren.. maja