View Full Version : golf country
vorige week voor 4,500.-
nu voor (http://link.marktplaats.nl/m890151446) ......iets te veel :D
maar de man is ook Cert PFS
Senior Financial Adviser
:cool:
wessel97
19-01-2015, 20:33
dit is gewoon bullshit, er is niemand die even 12,5k neertelt voor een country, en al helemaal niet in die kleur en zonder de originele wielen...
dit is gewoon bullshit, er is niemand die even 12,5k neertelt voor een country, en al helemaal niet in die kleur en zonder de originele wielen...
wielen waren er wel bij.... tegen meer prijs :D
[I]Wat is de prijs zonder de ( voor de liefhebber verschrikkelijke ) lm Wielen
En met de originele wielen er onder
De wielen zijn een waarde van ongeveer Euro 300. Voor de juiste prijs, kunnen we een deal maken.
/edit; deleted
zo kreeg ik antwoord :D
Zelf was ik net te laat voor deze Country. Voor ik er erg in had stond hij alweer op "gereserveerd" :mad: . Ik had al zo'n gevoel dat ik hem binnen een week weer terug zou zien op MP :mad: :mad: .
En inderdaad, behalve die hebberige vraagprijs stoort het mij het meest dat de originele velgen verdwenen zijn. En ook hier: :mad:
Zelf was ik net te laat voor deze Country. Voor ik er erg in had stond hij alweer op "gereserveerd" :mad: . Ik had al zo'n gevoel dat ik hem binnen een week weer terug zou zien op MP :mad: :mad: .
En inderdaad, behalve die hebberige vraagprijs stoort het mij het meest dat de originele velgen verdwenen zijn. En ook hier: :mad:
zijn er nog wel bij hoor
alleen die hem nu gekocht heeft denkt ff binnen te lopen
ja ik zag hem vorige week ook te laat jammer genoeg
toen was de prijs nog reeël
wessel97
19-01-2015, 21:14
wielen waren er wel bij.... tegen meer prijs :D
[I]Wat is de prijs zonder de ( voor de liefhebber verschrikkelijke ) lm Wielen
En met de originele wielen er onder
De wielen zijn een waarde van ongeveer Euro 300. Voor de juiste prijs, kunnen we een deal maken.
zo kreeg ik antwoord :D
raar, de kans op verkoop is natuurlijk groter met gewoon de originele wielen eronder, dus ik snap niet waarom hij er die los bij verkoopt en niet op de foto zet...
raar, de kans op verkoop is natuurlijk groter met gewoon de originele wielen eronder, dus ik snap niet waarom hij er die los bij verkoopt en niet op de foto zet...
omdat het geen liefhebber is
maar een geld wolf ;)
Kleur is geweldig
klopt jaap
jammer genoeg verkeerd verkocht
De EHBO doos is alleen al 200,- euro waard haha..
Berrychello
19-01-2015, 22:41
Zonde zeg! De vorige advertentie was ook top, auto uit de familie van eerste eigenaar.
Wat een clown, 12,5 K....... :screwy:
The Skinnmeister
20-01-2015, 12:40
omdat het geen liefhebber is
maar een geld wolf ;)
:thumbup:
Berrychello
20-01-2015, 13:29
Gewoon een bod doen wat je de auto echt waard vindt. Hij verkoopt m toch niet voor zo'n prijs.
Sven-GTI
20-01-2015, 14:01
De EHBO doos is alleen al 200,- euro waard haha..
Goed geld verdienen voor mij dan, heb nog een hoop van die originele vw ehbo dozen liggen :D
Sven-GTI
20-01-2015, 14:03
De auto is NOOIT offroad geweest. (volgens de advertentie)
Staat nu alleen wel in een grasveld voor de foto's??
Volgens mij is een grasveld geen weg en daarom is nu dus offroad geweest :D
Auto is verkocht aldus de verkoper.
De auto is NOOIT offroad geweest. (volgens de advertentie)
Staat nu alleen wel in een grasveld voor de foto's??
Volgens mij is een grasveld geen weg en daarom is nu dus offroad geweest :D
lame.
met zo'n ding wil je toch juist offroad..
mh653211
20-01-2015, 17:50
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/volkswagen-onderdelen/m890409229-golf-2-country-project-bekend-van-wiki-pedia.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/volkswagen-onderdelen/m889209534-golf-syncro-country-allround-compleet.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Ze zijn allemaal KOEKKOEK geworden.
Ik heb nog maar twee jaar terug maanden lopen leuren met mijn complete
Voor 2K en voor een stik minder verkocht
mh653211
20-01-2015, 19:16
de auto-onderdelen zijn nu duur.
mh653211
20-01-2015, 19:18
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/banden-en-velgen/m871545628-golf-country-speedline-velgen-5-stuks-allemaal-gepolijst.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Ze zijn allemaal KOEKKOEK geworden.
Ik heb nog maar twee jaar terug maanden lopen leuren met mijn complete
Voor 2K en voor een stik minder verkocht
die staat toch al lang in winschoten Jaap ???
Auto is verkocht aldus de verkoper.
zou ik ook zeggen :D
via het forum weet hij nu dat de hele scene weet dat hij hem heeft voor max 4.500 euro ;)
via het forum weet hij nu dat de hele scene weet dat hij hem heeft voor max 4.500 euro ;)
Ik hoop dat hij hem niet verkocht krijgt.
Mk1driver
20-01-2015, 20:27
Weet iemand het kenteken van die country?
Berrychello
20-01-2015, 20:29
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/volkswagen-onderdelen/m890409229-golf-2-country-project-bekend-van-wiki-pedia.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/volkswagen-onderdelen/m889209534-golf-syncro-country-allround-compleet.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Vragen kan altijd... :screwy:
mh653211
20-01-2015, 20:39
Gentleman,
Please note that my personal information has been posted on this thread. I politely ask that you delete that information with immediate effect. I find it unfortunate that you feel the need to make a thread about an individual selling a car privately. I also point out that all emails sent regarding the sale of the VW Country stated the following:-
Dissemination, forwarding, publication or other use of the message or attachments by any unauthorised person is strictly prohibited.
By re-producing my details and my name you are in breech of those terms of receiving the email through the data protection act under Dutch law. You can continue the thread by all means if it helps you relieve some sort of pleasure, however, please do delete my personal name. Otherwise I will be forced to pursue legal action against the administrators and the individual whom posted it.
Kind regards,
Gentleman,
Please note that my personal information has been posted on this thread. I politely ask that you delete that information with immediate effect. I find it unfortunate that you feel the need to make a thread about an individual selling a car privately. I also point out that all emails sent regarding the sale of the VW Country stated the following:-
Dissemination, forwarding, publication or other use of the message or attachments by any unauthorised person is strictly prohibited.
By re-producing my details and my name you are in breech of those terms of receiving the email through the data protection act under Dutch law. You can continue the thread by all means if it helps you relieve some sort of pleasure, however, please do delete my personal name. Otherwise I will be forced to pursue legal action against the administrators and the individual whom posted it.
Kind regards,
Fuck you.
ZR-87-HD
mh653211
20-01-2015, 20:54
Thank you, just the answer I wanted.
Goodbye and good luck.
die staat toch al lang in winschoten Jaap ???
Ja een jaar of twee... Drie misschien al wel ja
Het een en ander verwijderd in Alberto z'n post ivm privacy. Kenteken blijft gewoon staan, een auto heeft geen privacy.
Geen idee waarom "mh653211" ineens in het engels overstapt, dit is het "Nederlands" forum gedeelte. :)
wessel97
20-01-2015, 21:12
het laat wel gelijk weer zien wat voor persoon het is, verklaard ook gelijk de prijs en de verwijdering van de advertentie. hij heeft zelf dus ook wel degelijk door dat de vraagprijs ronduit belachelijk is.
NielsDub
20-01-2015, 21:20
Wat een koekwous...
mh653211
20-01-2015, 21:28
Het een en ander verwijderd in Alberto z'n post ivm privacy. Kenteken blijft gewoon staan, een auto heeft geen privacy.
Geen idee waarom "mh653211" ineens in het engels overstapt, dit is het "Nederlands" forum gedeelte. :)
Bedankt
mh653211
20-01-2015, 21:32
Geniet gewoon een hobby die geld kost. VREDE
mh653211
20-01-2015, 21:37
ga naar MK 2 elite op facebook. Een Country te koop Euro 4,900.
mh653211
20-01-2015, 21:49
Country Chrome te koop GBP 4,750
http://www.carandclassic.co.uk/car/C553013#
Legal action? Dutch law? Welke wet? Zie daar maar eens iets mee te doen...
Berrychello
20-01-2015, 21:52
Wat wil je nou? Ik kan mn auto's ook wel voor een miljoen te koop zetten. Zegt dat iets over de marktwaarde? Er zijn blijkbaar meer gekken op de wereld die denken een fortuintje te gaan verdienen met een mk2.
wessel97
20-01-2015, 21:54
ik snap zijn doel niet meer, hij is hier nu links aan het posten van auto's die minder dan de helft kosten van zijn auto en in dezelfde staat verkeren. wil je hem nou verkopen of niet?
Nu wil helemaal niemand die auto nog hebben!
mh653211
20-01-2015, 21:55
Jongens, de laatste 12 maanden de mk2 is gestegen in waarde. VEEL.
Berrychello
20-01-2015, 21:57
Maar €8000 is een week is onrealistisch.
Black Devil
20-01-2015, 21:57
Hahahahaha,
Mijne is qua uiterlijk niet in topstaat maar 5000.- moet hij ook opleveren dan hahahahaahhaha
mh653211
20-01-2015, 21:58
zijn de onderdelen. Speciaal voor het country. zijn waarde meer in delen.
mh653211
20-01-2015, 22:00
Dit is de reden waarom het land ging fo verkoop.
http://www.classiccarsforsale.co.uk/car-advert/volkswagen/golf/1990/267518/
mh653211
20-01-2015, 22:01
Dit is de reden waarom het country ging fo verkoop.
http://www.classiccarsforsale.co.uk...lf/1990/267518/
zoals ik het dus lees, is de auto meer in onderdelen waard dan zo compleet.. :confused:
ik snap er geen ass meer van!
wessel97
20-01-2015, 22:25
niemand kan iets met die losse onderdelen... countries zijn al niet super duur dus het kost meer geld om een gewone om te bouwen dan een originele kopen.
Sven-GTI
20-01-2015, 23:23
Dit is de reden waarom het land ging fo verkoop.
Dit is de reden waarom het country ging fo verkoop.
Google translate, seems legit :D
mh653211
20-01-2015, 23:27
Google translate, seems legit :D
hahahahahhaa - My Dutch is shit, but I was trying. I am more into Golf Raylle's than the country....
mh653211
20-01-2015, 23:30
Does anyone know how many Raylle's are in NL? Tjaap? any idea?
Sven-GTI
20-01-2015, 23:37
Where are you from then? :D
mh653211
20-01-2015, 23:39
Long story, happy to talk at the Mk2 elite meet on 30th August...... Look for a Raylle or a Mk2 with a VR6 conversion.
Does anyone know how many Raylle's are in NL? Tjaap? any idea?
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=45571&highlight=Rallye+register
mh653211
21-01-2015, 01:10
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=45571&highlight=Rallye+register
Very cool, hopefully you can add another to that list in 2 months!
NielsDub
21-01-2015, 15:34
Dat MK2 Golfs in waarde stijgen is te algemeen, gaat vooral op voor de exclusievere e/o vroegere modellen. Vraag / aanbod verhaal wat hier vaak wordt aangehaald. Country's worden weinig aangeboden, logisch zijn er relatief ook niet zoveel van verkocht. De vraag ernaar zal ook niet groot zijn.... Dus geen overspannen markt zoals bijvoorbeeld voor Swallowtails of vroege GTI's waardoor de (vraag)prijzen worden opgedreven. Soms tot onrealistische bedragen met alle commentaar op forums zoals dit van dien. Dus om nou een exorbitant bedrag voor een Country te gaan vragen, omdat 'de waarde van de MK2 is gestegen de afgelopen maanden' lijkt me een wat naieve redenering voor een Cert PFS. En als je die prijs of waarde dan kennelijk ook nog eens gaat baseren op onderdelenprijzen? Of heb ik t niet goed begrepen? Prijs voor een nieuwe auto wordt toch ook niet berekend op de (vervangings) prijs van losse onderdelen? Dan worden auto's onbetaalbaar...
country zal nooit de status krijgen van een rallye of een GTI
er zijn maar 100 verkocht in Nederland en de liefhebbers aantal is erg klein
en veel van die mensen hebben niks met Volkswagens op zich
daarom zie je ze ook heel weinig op meetings
tuurlijk is het vraag en aanbod
maar hoe niet na denkend ben je als je een auto koopt voor 4500 euro
en nog geen week later bied je hem weer aan met het zelfde verhaal in de advertentie
voor 12,500 euro
meneer kan beter in de Financial Adviser wereld blijven
ipv auto handel :D
hoef dit niet te vertalen in het engels denk ik
Ik hoop dat hij hem niet verkocht krijgt.
never voor 12.500 :D
Datum tenaamstelling 10-01-2015 ;)
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-golf-syncro-country-cl-2-hd-1-lack-wertanlage-reutlingen/193802948.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelDescription=country&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT&noec=1
Het lijkt wel een prijsstelling die vaker gehanteerd wordt. Kijken wat de duurste in Duitsland kost en er een paar knaken onder gaan zitten...
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-golf-syncro-country-cl-2-hd-1-lack-wertanlage-reutlingen/193802948.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelDescription=country&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT&noec=1
Het lijkt wel een prijsstelling die vaker gehanteerd wordt. Kijken wat de duurste in Duitsland kost en er een paar knaken onder gaan zitten...
Zelfs die is niet 12k waard :D
Stel dat ik 12.500 over had voor een country
Dan zou ik 1 willen in top top staat
En niet naderhand in gebouwde elektrische ramen ...met een dopje op je deurpaneeltjes :rolleyes:
Of met grijze wielen .... Of nog erger niet originele wielen
Of met een grijze motor beschermings plaat
Voor dat geld wil je er toch geen cent meer aan doen
Mijn idee hoor ;)
Gelukkig heb ik geen 12k over voor een country :cool:
Tja, als er geen vraag naar is dan kan iets nog zo netjes/mooi/origineel/zeldzaam zijn maar dan is het nog steeds niks waard.
Marco Hof heeft nu een aardig voorbeeld staan in de outlet. http://500e.nl/voorraad/outlet/
Renault 25 TX met 89.000 op 't klokkie, superzeldzaam. Hij geeft zelf al aan dat er geen een andere 25 te koop staat, laat staan met zo'n kilometerstand. Ding moet 2950 kosten. Ik ben benieuwd of er, ondanks de relatief kleine aanschaf voor zo'n ongebruikelijke/unieke auto, iemand is die erop zit te wachten. Tref je een Golf GTI met zo'n kilometerstand van hetzelfde bouwjaar (1990), die eigenlijk toch een stuk minder zeldzaam zijn, is de vraagprijs van zo'n ding waarschijnlijk het 3-voudige. Vraag en aanbod.. niks meer, niks minder.
Van Limburg
22-01-2015, 11:16
netjes/mooi/origineel/zeldzaam/vraag naar?
Slechts 3 van de 5 waar die auto aan voldoet. Dan kan je het schudden.
NielsDub
22-01-2015, 11:51
'mooi' is natuurlijk een persoonlijke kwestie. Hoe mooier je een auto vindt, hoe groter de bereidheid om iets meer te betalen voor een auto die je graag wilt hebben. Wanneer een handelaar dat doet, zal hij altijd teveel betalen. Maar ergens rond 4000 betalen voor een Country en n dag later aanbieden voor 12500 omdat er op Mobile ook eentje staat voor die prijs, da's geen handel maar onnozel...
Die Renault 25 is wel een leuk voorbeeld. Hier nog eentje, ietsje meer km, ietsje lagere vraagprijs.:
http://www.leboncoin.fr/voitures/661459452.htm?ca=15_s
Er staan er nog een paar in Frankrijk voor prijzen tussen 1000 en 2500
Dan vind ik die 2950 aan de hoge kant een Franse auto op Duits kenteken die bij een Nederlandse handelaar als outlet / zo meenemen / zsm weg auto aan te bieden.
Marco levert alles wel af op Nederlands kenteken, of dat voor outlet auto's ook geldt weet ik niet. 'Zo meenemen' suggereert van niet. In Frankrijk is zo'n auto natuurlijk (veel) coulanter dus die prijzen zullen daar wat lager liggen. Daarnaast vind ik die van Marco wel een stuk interessanter kwa kleur en interieur. Is persoonlijk, maar de juiste combinaties bevorderen de verkoop aanzienlijk.
Outlet is een naam die Marco geeft aan een selectie auto's waar hij snel vanaf wil, geen excuus om ze ónder de prijs te verkopen. Hij zal ook in de outlet niks inleveren, maar de winstmarge zal tot een minimum beperkt worden. Dat zijn auto's die niet 100% binnen zijn filosofie vallen. Zijn kracht ligt bij de krenten in de pap, zo'n beetje heel Europa door om juist die exemplaren te vinden waar mensen dik voor willen betalen. Lage kilometerstanden, volledige historie, dealeronderhouden, afgeladen met opties, aparte kleurcombinaties, etc.
In het afgelopen half jaar heeft hij denk ik wel een stuk of 6 Golfjes mk4 v5 en v6 verkocht, allemaal voor prijzen tegen, of voorbij de 10k. Golfjes waar marktplaats vol mee staat voor een derde van de prijs maar dan optieloos, grijze muizen of met kilometerstanden voorbij de 2 ton. Ik vind het op zijn minst opmerkelijk te noemen.
Ik voel weer een topic-splitsing aankomen :D
NielsDub
22-01-2015, 14:45
:d
golf fahrer
22-01-2015, 16:10
Staan wel enkele zeer fraaie wagens te koop bij die marco
Black Devil
22-01-2015, 16:51
Marco levert alles wel af op Nederlands kenteken, of dat voor outlet auto's ook geldt weet ik niet. 'Zo meenemen' suggereert van niet. In Frankrijk is zo'n auto natuurlijk (veel) coulanter dus die prijzen zullen daar wat lager liggen. Daarnaast vind ik die van Marco wel een stuk interessanter kwa kleur en interieur. Is persoonlijk, maar de juiste combinaties bevorderen de verkoop aanzienlijk.
Outlet is een naam die Marco geeft aan een selectie auto's waar hij snel vanaf wil, geen excuus om ze ónder de prijs te verkopen. Hij zal ook in de outlet niks inleveren, maar de winstmarge zal tot een minimum beperkt worden. Dat zijn auto's die niet 100% binnen zijn filosofie vallen. Zijn kracht ligt bij de krenten in de pap, zo'n beetje heel Europa door om juist die exemplaren te vinden waar mensen dik voor willen betalen. Lage kilometerstanden, volledige historie, dealeronderhouden, afgeladen met opties, aparte kleurcombinaties, etc.
In het afgelopen half jaar heeft hij denk ik wel een stuk of 6 Golfjes mk4 v5 en v6 verkocht, allemaal voor prijzen tegen, of voorbij de 10k. Golfjes waar marktplaats vol mee staat voor een derde van de prijs maar dan optieloos, grijze muizen of met kilometerstanden voorbij de 2 ton. Ik vind het op zijn minst opmerkelijk te noemen.
Ik voel weer een topic-splitsing aankomen :D
Een topic-splitsing :tongue:
Ben al een aantal keer bij Marco geweest, is niet ver uit de buurt.
Maar jou zin 'afgeladen met opties' kan ik niet beamen en doet hij zelf ook niet.
Hij heeft een witte W8 gehad laatst, zo kaal als een kip. Heeft nu een Passat 3BG V6 staan, geen climatronic, geen xenon. Dat zijn dingen die ik wel verwacht voor zijn prijzen.
Is ook meer een óf verhaal, niet zozeer én/én/én. Als je 2 of 3 van die zaken kunt aankruisen dan is de interesse al wel gewekt denk ik. Kilometerstand/onderhoudshistorie zijn pré. Dan moet daar nog een interessante aanvulling bij, dus óf loaded, óf een toffe, niet alledaagse kleuren combinatie, etc. Allemaal zal zo vaak niet voorkomen, niemand koopt de duurste versie van auto X om 'm vervolgens in de schuur te laten staan.
Een topic-splitsing :tongue:
Ben al een aantal keer bij Marco geweest, is niet ver uit de buurt.
Maar jou zin 'afgeladen met opties' kan ik niet beamen en doet hij zelf ook niet.
Hij heeft een witte W8 gehad laatst, zo kaal als een kip. Heeft nu een Passat 3BG V6 staan, geen climatronic, geen xenon. Dat zijn dingen die ik wel verwacht voor zijn prijzen.
Dan laat je hem lekker staan, hij verkoopt ze wel!
Klaas de Poel (http://www.klaasdepoel.com/verkoop/#.VMEfnC6G9XY) is tevens ook zo'n handelaar, maar dan alleen in Mercedes-Benz. :thumbup:
golf fahrer
22-01-2015, 17:14
Ook niet verkeerd. Zo een 190 :redface: :redface:
Er zijn inderdaad een aantal van die youngtimer-handelaren in ons kikkerlandje, lijkt me geweldig om zo'n zaak te hebben.
Nog wat meer voor de liefhebbers, dit zijn de wat bekendere. Er zijn er nog wel een aantal meer verspreid over Nederland.
http://www.premiumclassics.nl/
http://www.auto-timon.nl/
http://www.autohan.nl/
http://www.youngtimerselect.nl/
http://www.gijsjansenauto.com/
Leitner is niet echt youngtimer, meer exclusieve/exotische auto's. Maar inderdaad ook wel onder de vlag van lage kilometerstanden, dikke opties, etc. Spul wat hij heeft staan is echt absurt. Twee Feuerorange BMW M3 GTS E92 Individuals, 2 190e Evo's, 2 CLK DTM AMG's, een 575M Superamerica, en zo verder. Enfin, kijk zelf maar even :)
http://www.autoleitner.nl/
He Mis, waarom geef je nou een R25 als voorbeeld.
Godsklere wat een lelijk hok is dat toch! :D
Hoefnagels in Geleen is ook zoiets, daar hoef je niet binnen de stappen met een halve ton op zak. Als je mazzel hebt staat er nog ergens een verdwaalde 5-serie tussen het onkruid die in aanmerking komt maar de koffie is pas warm is als je anderhalve ton te besteden hebt. Die Daytona met 13891 kilometer op de teller voor een miljoen is ook wel geinig om te hebben staan.
http://www.hoefnagels.nu/
He Mis, waarom geef je nou een R25 als voorbeeld.
Godsklere wat een lelijk hok is dat toch! :DKlopt, en niemand wil 'm. Maar juist dáárom is het een goed voorbeeld :)
even op de site van Hoefnagels gekeken, maar die gele Daytona is toch wel een smaakmaker hoor.
Ondanks die 990k... het is ook niet iedereen zijn smaak maar ik kan zo'n model wel waarderen.
NielsDub
22-01-2015, 21:23
Hoefnagels in Geleen is ook zoiets, daar hoef je niet binnen de stappen met een halve ton op zak. Als je mazzel hebt staat er nog ergens een verdwaalde 5-serie tussen het onkruid die in aanmerking komt maar de koffie is pas warm is als je anderhalve ton te besteden hebt. Die Daytona met 13891 kilometer op de teller voor een miljoen is ook wel geinig om te hebben staan.
http://www.hoefnagels.nu/
Je hebt zelfs keuze: 535D, X6 of G-klasse....
Met een paar ton in de pocket heb je daar toch wel een luxe-probleem hoor, welke moet je dan meenemen hè.... lastig...
NielsDub
22-01-2015, 21:30
Of wat te denken van een Sport Quattro voor 3,5 ton...
http://www.audiblog.nl/2015/01/audi-sport-quattro-1984-voor-topprijs-verkocht/
mh653211
22-01-2015, 21:36
Zelfs die is niet 12k waard :D
Stel dat ik 12.500 over had voor een country
Dan zou ik 1 willen in top top staat
En niet naderhand in gebouwde elektrische ramen ...met een dopje op je deurpaneeltjes :rolleyes:
Of met grijze wielen .... Of nog erger niet originele wielen
Of met een grijze motor beschermings plaat
Voor dat geld wil je er toch geen cent meer aan doen
Mijn idee hoor ;)
Gelukkig heb ik geen 12k over voor een country :cool:
http://www.ebay.co.uk/itm/1992-VOLKSWAGEN-MK2-GOLF-COUNTRY-SYNCRO-VERY-RARE-AND-COLLECTABLE-/261721461285?pt=Automobiles_UK&hash=item3cefd09225
mh653211
22-01-2015, 21:42
http://www.ebay.co.uk/itm/1992-VOLKSWAGEN-MK2-GOLF-COUNTRY-SYNCRO-VERY-RARE-AND-COLLECTABLE-/261721461285?pt=Automobiles_UK&hash=item3cefd09225
Black Devil
22-01-2015, 22:21
Dan laat je hem lekker staan, hij verkoopt ze wel!
Klaas de Poel (http://www.klaasdepoel.com/verkoop/#.VMEfnC6G9XY) is tevens ook zo'n handelaar, maar dan alleen in Mercedes-Benz. :thumbup:
Beter lezen is ook een vak Rick, heb nooit gezegd dat ik iets wil kopen bij hem, voor dat soort bedragen moet een auto naar mijn mening wel goed in de opties zitten.
Voorheen zat hij in Heemskerk, paar minuten bij ons van de zaak verwijderd, toen had hij regelmatig vr6en staan. We hebben in het verleden toen een aantal auto's voor hem klaar gemaakt.
Marco is een hele aardige man, hij vindt het al leuk als je puur uit interesse eens bij hem in de zaak gaat kijken naar al het moois.
NielsDub
22-01-2015, 22:36
Tja, als er geen vraag naar is dan kan iets nog zo netjes/mooi/origineel/zeldzaam zijn maar dan is het nog steeds niks waard.
Marco Hof heeft nu een aardig voorbeeld staan in de outlet. http://500e.nl/voorraad/outlet/
Renault 25 TX met 89.000 op 't klokkie, superzeldzaam. Hij geeft zelf al aan dat er geen een andere 25 te koop staat, laat staan met zo'n kilometerstand. Ding moet 2950 kosten. Ik ben benieuwd of er, ondanks de relatief kleine aanschaf voor zo'n ongebruikelijke/unieke auto, iemand is die erop zit te wachten. Tref je een Golf GTI met zo'n kilometerstand van hetzelfde bouwjaar (1990), die eigenlijk toch een stuk minder zeldzaam zijn, is de vraagprijs van zo'n ding waarschijnlijk het 3-voudige. Vraag en aanbod.. niks meer, niks minder.
Ongeveer zoiets?
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-golf-gti-16v-special-kr-motor-3-t%C3%BCr-ssd-l%C3%BCbeck/203704364.html?lang=de&pageNumber=4&__lp=9&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14%2C55%2C40&makeModelVariant1.modelDescription=gti&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxFirstRegistrationDate=1991-12-31&negativeFeatures=EXPORT&noec=1
mh653211
22-01-2015, 22:44
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Ongeveer zoiets?
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-golf-gti-16v-special-kr-motor-3-t%C3%BCr-ssd-l%C3%BCbeck/203704364.html?lang=de&pageNumber=4&__lp=9&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14%2C55%2C40&makeModelVariant1.modelDescription=gti&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxFirstRegistrationDate=1991-12-31&negativeFeatures=EXPORT&noec=1
Beter lezen is ook een vak Rick, heb nooit gezegd dat ik iets wil kopen bij hem, voor dat soort bedragen moet een auto naar mijn mening wel goed in de opties zitten.
Dat bedoel ik ook, jij laat hem mooi staan voor een ander. Hij verkoopt hem toch wel voor dat geld. :rolleyes:
mh653211
23-01-2015, 09:15
Dat bedoel ik ook, jij laat hem mooi staan voor een ander. Hij verkoopt hem toch wel voor dat geld.
Ongeveer zoiets?
Ja ongeveer haha. Niet te filmen he, 20k.
Zag trouwens op Facebook dat die 320i Coupe die Marco eergisteren in de outlet had gezet vandaag alweer is verkocht :)
mh653211
23-01-2015, 21:57
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-golf-syncro-country-cl-2-hd-1-lack-wertanlage-reutlingen/200269261.html?lang=en&pageNumber=2&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.modelDescription=country&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&noec=1
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-golf-syncro-country-cl-2-hd-1-lack-wertanlage-reutlingen/200269261.html?lang=en&pageNumber=2&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.modelDescription=country&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&noec=1
Die hadden we al.
NielsDub
23-01-2015, 22:27
Wie had dat gedacht, 90 (nu 91) replies op een Country, op naar de 100....
ewcaddymk1
23-01-2015, 22:51
92 nu 93 :D :thumbup:
mh653211
25-01-2015, 22:09
http://ww3.autoscout24.nl/classified/242938573?asrc=st|as
http://ww3.autoscout24.nl/classified/242938573?asrc=st|as
Meteen halen en voor 12k op mp zetten :D
Mk1driver
05-03-2015, 22:23
Daar issie weer http://link.marktplaats.nl/m906071049
NielsDub
05-03-2015, 22:39
4500 geboden, gaat nog ff duren voordat ie de 12K gaat aantikken :D
Mooie auto zo op de foto's.
Opmerkelijk dat hij er een nieuwe account op Marktplaats voor gebruikt. :confused:
Mooie country zo op de foto's alleen erg jammer dat ie niet meteen bij de goede persoon is beland en wat ik nog het raarste vind is waarom ie niet gewoon op ze originele velgen weg gaat.
Dat is toch 10x beter dan deze tjaptjoi velgen.
Lijkt me toch best leuk een goede mk2 country te hebben voor de winter enzo :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.