PDA

View Full Version : Touran op 20 inch S-Line

Larsv5
24-01-2015, 12:50
Hele dikke koets.......!!!! :eek:

Wat komt er voor terug Alberto....??? :thumbup:

http://link.marktplaats.nl/m890789201

Audi1981
26-01-2015, 17:46
En geheel in stijl, een openingsbod van net over de helft van de vraagprijs :redface:

SpeedieD
26-01-2015, 18:56
Typisch Marktplaats....

Misha
26-01-2015, 19:24
Als ik een auto te koop zet dan zet ik die biedingen uit, heb je echt he-le-maal niks aan.

Mooie wagen, kleur en wielen zijn top!

skywalker38
26-01-2015, 21:15
Is aardig aan de prijs voor een auto met zoveel op de klok

Mk1driver
26-01-2015, 21:43

Geen boodschappenautootje geweest iig

rallyegolf driver
26-01-2015, 23:03

W'see kilometers.... ;)

Ebut
27-01-2015, 07:37
Wel een mooie complete auto, van binnen ook nog erg netjes. Ding is praktisch in nieuwstaat :thumbup:

richard-polo
27-01-2015, 09:21

Was exact het 1ste wat ik dacht :thumbup: veel geld voor die stand

Scirocco_1600
27-01-2015, 13:59
Typisch Marktplaats....

dat heeft niks met marktplaats te maken ;) dat is de ingesteldheid van de mensen , ze willen een porsche voor de prijs van een Dacia :)

er valt altijd te onderhandelen en niemand zal er over vallen als je 500€ minder bied dan de vraagprijs ;) tenzij de vraag prijs maar 500€ is maar dat is nu ook zo maar ;) laatst bood ik mijn golf 6 tdi aan van 2010 met 117.000 km verder hele goeie mooie wagen met 18" velgen en veel opties toen kreeg ik een bod van 6000€ terwijl de wagen te koop stond voor 10950€ en dit was zeker niet op martplaats

RVH
27-01-2015, 14:49
Had laatst nog een setje Exips op marktplaats, vroeg er 150 euro voor (wat al niet duur was).
Vervolgens kreeg ik nog mailtjes: "90 euro kom ik ze halen" of "kun je wat met de prijs doen want ik moet van ver komen" :screwy:

Gelukkig zitten er hier en daar ook nog serieus geïnteresseerden op marktplaats en ook die zullen de weg naar Alberto's Touran dan ook vast wel weten te vinden :thumbup:

Pro FM
27-01-2015, 19:27
9 van de 10 marktplaats reacties zijn volkomen bullshit. Tegen die tijd ben je al zo geirriteerd dan je moet oppassen dat je de 10 de potentiele koper niet tegen het hoofd stoot met een te botte reactie.

Ik kaats hem altijd terug, als je zelf iets verkoopt en je krijgt een bod van een kwart van de vraagprijs, verkoop je dan zelf wel?? Dan zijn ze meestal meteen stil...
Jammer genoeg is het 1 grote speeltuinaan het worden. Zou mooi zijn als je mensen zou kunnen uitsluiten van het bieden,zou een hoop irritatie schelen.

NielsDub
27-01-2015, 19:54
Bieden uizetten en ander type prijsstelling kiezen, scheelt een hoop ergernis

skywalker38
27-01-2015, 20:06
Het is wel opvallend dat het een auto van een forummer is,meestal wordt hier een advertentie/auto afgebrand door te weinig info/foto's

NielsDub
27-01-2015, 20:16
Heb t topic over deze auto al eens helemaal doorgelezen en ik vind t een hele mooie Touran. Mooie uitvoering, kleur, wielen, veel aan vervangen etc. Familiekar met verantwoorde looks zeg maar. Maar al die info (met name mbt onderhoud) mist idd in de advertentie. De vraagprijs van Alberto is fors hoger dan het overige aanbod op MP van min of meer vergelijkbare Tourans, dus ik zou dat i.e.g toelichten in de advertentietekst.

swinz
27-01-2015, 22:05
Ik heb mijn 1.6 FSI Highline (met ook xenon, clima en dak) in dezelfde kleur op 18" Golf V GTI Pirelli velgen (wel onverlaagd) gehad, hoogste bod was 4750euro

Aan mijne is echt ZEER veel vervangen (stuurhuis, nox sensor, veren achter, schijven + blokken voor, aandrijfaskeerringen) en de meest grote beurt gehad die je je kunt bedenken (olie, filter, interieurfilter, luchtfilter, bougies, remvloeistof, bakolie).

Het interesseert de mensen gewoon niet, ze kopen blijkbaar liever een auto die goedkoper is en waar vervolgens 1500euro aan onderhoud aan moet gebeuren..

In mijn ogen is zijn vraagprijs ook wat hoog gegrepen dus.. mijne staat zelfs maar op 187.000..

gti-er
27-01-2015, 22:20
Wat wij vinden zal hem wel geen kont kunnen schelen. :D
Ondanks de hoge vraagprijs is het wel een hele mooie. :thumbup:

chrisjuh
28-01-2015, 09:34
Yup, maar het blijft een Touran met een verlagingssetje en een paar grote wielen, niet meer, niet minder.

Misha
28-01-2015, 10:00
Onder de kap zit 't ook niet echt mee, geloof niet dat een 1600tje echt veel zoden aan de dijk zet in zo'n Touran. Zal inderdaad een hele toer worden om deze te verkopen voor een bedrag dat in de buurt komt van de vraagprijs. Denk overigens wel dat als de prijs juist is je 'm zo kwijt bent, het is gewoon een heel mooi ding om te zien en hij zit goed in de opties. Maar goed, denk dat mensen bij 7500 eurootjes wel een ander beeld hebben dan een Touran 1.6 met 2.5 ton.

NielsDub
28-01-2015, 10:27
Mijn A4 TDI zat ook flink in de opties, sportinterieur, Audi sportonderstel, zwarte hemelbekleding, de hele reutemeteut. Maar dat interesseert mensen geen ene ruk. Ze vergelijken gewoon met een kale ex-lease Proline waar een aftermarket Kenwoon navi is in gedrukt en willen die prijs betalen voor n dikke auto. Zo is t hier ook, kan dan wel een Higline zijn met extra toeters en bellen, maar of dat nou nog een duizend of 3 meerwaarde oplevert ten opzichte van het overige aanbod is de vraag. Auto is ook 12 jaar oud hè....

Misha
28-01-2015, 11:57
Mwa, ben ik 't niet mee eens. 'Voor de juiste prijs zul je 'm zo kwijt zijn', dus marktconform. Als er 9 kale staan voor 5000 euro, dan mag die van Alberto best 6000 euro kosten (even los van de wielen). De juiste doelgroep weet zo'n auto zeker wel te waarderen en willen er best meer voor betalen als voor een Trendline met wieldoppen, maar dat verschil moet wel reëel zijn.

Als je ook maar één optie achteraf wil inbouwen, noem een origineel xenon bij een Golf mk4, dan ben je al gauw 500/600 euro verder. Je ziet het bij die boys zoals Marco Hof aan de lopende band, mensen willen zéker wel betalen, maar dan moet het plaatje wel helemaal kloppen. Dat plaatje gaat verder dan een paar leuke opties en een setje lichtmetaal (kilometerstand, motorisatie, historie, etc).

Alberto
28-01-2015, 12:18
Leuk als je de reacties even door leest :D
Auto heeft idd veel meters (ben er niet bang voor )
De 1,6 FSI is geen topper kwa motor en aanbouwdelen
en wat er stuk kon gaan is dan ook stuk geweest :giggle:
(maar dat is in het topic van de touran wel te lezen , grappig dat niemand behalve niels dan dat er hier even bij pakt )

Auto is nu compleet storing vrij .
En durf wel te zeggen dat er niet veel 1,6 FSI motoren zijn die storing vrij zijn
Prijs is gewoon even een probeersel en niet serieus :D :thumbup:
Maar mijn gedachte is , iemand die belang heeft bij z'n auto , op deze manier
pakt de telefoon wel en komt kijken . die gaat niet bieden.
Want een auto op een Plaatje beoordelen kan gewoon niet (mijn idee)
reageer bij auto's ook nooit op een bieding eigenlijk

Maar wees gerust heren , we rijden nog heerlijk en blij rond in onze Familie edition
en we gaan voor de 3 ton :D

Ik heb mijn 1.6 FSI Highline (met ook xenon, clima en dak) in dezelfde kleur op 18" Golf V GTI Pirelli velgen (wel onverlaagd) gehad, hoogste bod was 4750eur0

Aan mijne is echt ZEER veel vervangen (stuurhuis, nox sensor, veren achter, schijven + blokken voor, aandrijfaskeerringen) en de meest grote beurt gehad die je je kunt bedenken (olie, filter, interieurfilter, luchtfilter, bougies, remvloeistof, bakolie).

Het interesseert de mensen gewoon niet, ze kopen blijkbaar liever een auto die goedkoper is en waar vervolgens 1500euro aan onderhoud aan moet gebeuren...

dat bedoel ik dus ook te zeggen :D

Alberto
28-01-2015, 12:25
Yup, maar het blijft een Touran met een verlagingssetje en een paar grote wielen, niet meer, niet minder.

meer heeft een goeie uitvoering van de Volkswagen ook niet nodig
al heb ik er wel iets meer aan gedaan ;)
post niet alles :D

Alberto
28-01-2015, 12:29
Het is wel opvallend dat het een auto van een forummer is,meestal wordt hier een advertentie/auto afgebrand door te weinig info/foto's
wil je dat graag ?

Alberto
28-01-2015, 12:33

nope woonwerk en fun

Wat wij vinden zal hem wel geen kont kunnen schelen. :D
Ondanks de hoge vraagprijs is het wel een hele mooie. :thumbup:

klopt helemaal :D :thumbup:

chrisjuh
28-01-2015, 12:39
meer heeft een goeie uitvoering van de Volkswagen ook niet nodig
al heb ik er wel iets meer aan gedaan ;)
post niet alles :D
Hoho begrijp me niet verkeerd, mijn Caddy heeft hetzelfde hoor, ook alleen laag en mooie wielen, het gaat ook niet om mijn mening, ik vindt 'm mooi, hij lijkt zelfs op mijn Caddy :D
http://www.plaatjesdump.nl/upload/82000ed4adcb660025109566b192c64f.jpg

Het is als ik om me heen kijk wat mensen van ''onze'' auto's vinden.

Alberto
28-01-2015, 12:40
Hoho begrijp me niet verkeerd, mijn Caddy heeft hetzelfde hoor, ook alleen laag en mooie wielen, het gaat ook niet om mijn mening, ik vindt 'm mooi, hij lijkt zelfs op mijn Caddy :D
.
we begrijpen elkaar :D

Misha
28-01-2015, 12:57
Maar mijn gedachte is , iemand die belang heeft bij z'n auto , op deze manier
pakt de telefoon wel en komt kijken . die gaat niet bieden.
Want een auto op een Plaatje beoordelen kan gewoon niet (mijn idee):goodpost:

skywalker38
28-01-2015, 16:04
wil je dat graag ?
Nee juist niet!!,ik wordt er namelijk niet goed van,al die betweters wat er allemaal niet meer origineel op een koets zit en die spoiler die oh zo fout is
Mensen kunnen altijd zo lekker afgeven op wat een ander heeft of te koop heeft staan,laat eenieder gewoon in zijn waarde :thumbup:

Larsv5
28-01-2015, 18:58
Was alleen benieuwd wat er eventueel voor terug kwam (omdat ik dit een hele knappe koets vind namelijk).

Alberto
28-01-2015, 19:47
Was alleen benieuwd wat er eventueel voor terug kwam (omdat ik dit een hele knappe koets vind namelijk).
Niks dus Lars :D
Tuurlijk dromen we wel eens van wat anders
Maar weet nu wat ik heb , en dat is dik voor elkaar
:thumbup:
Maar bij mij blijft ( bijna ) alles te koop :D :D :thumbup:

Alberto
28-01-2015, 19:49
Nee juist niet!!,ik wordt er namelijk niet goed van,al die betweters wat er allemaal niet meer origineel op een koets zit en die spoiler die oh zo fout is
Mensen kunnen altijd zo lekker afgeven op wat een ander heeft of te koop heeft staan,laat eenieder gewoon in zijn waarde :thumbup:

Presies mijn idee :thumbup:

dragracer
28-01-2015, 22:16
Niks dus Lars :D
Tuurlijk dromen we wel eens van wat anders

Maar bij mij blijft ( bijna ) alles te koop :D :D :thumbup:

Laat Rika het niet horen :D :tongue:

Alberto
29-01-2015, 09:24
Laat Rika het niet horen :D :tongue:
die is niet te koop dus Jacco ;)

dragracer