PDA

View Full Version : Te Koop Golf 2 1985 met gti motor


Richard84
24-01-2015, 17:12
Wegens tijdgebrek wil ik mijn golf 2 verkopen.
Sinds de verhuizing 2013 is de auto in de schorsing gegaan en eenmaal na de verhuizing kwam er een gezinsuitbreiding waardoor ik nu heb besloten om ermee te stoppen.
Ik heb de auto sinds november 2011 in mijn bezit en hij heeft ongeveer 1000 km per jaar gereden.

Het gaat om een originele 1.3 Golf 2 uit maart 1985 carrosserie heeft 106.000 km gereden. De Golf heb ik omgebouwd met een originele 1.8 8v gti EV motor uit 1984, uit de oude Golf 2 van mijn broer. Dus ik weet dat alles goed is.

De auto is voorzien van een hoop nieuwe onderdelen.
De auto gaat alleen in zijn geheel weg en niet in onderdelen.

De 1.8 8v EV motor heeft origineel ca. 164.000 km gelopen.
Een kleine 20.000km geleden heeft de motor een koprevisie gehad, nieuwe distributie riem etc.
De motor is ook voorzien van een nieuwe thermostaat, nieuwe uitlaat vanaf downpipe, 4 nieuwe ashoesen, powerrohr, z.g.a.n. voorremmen van gti 8v, 2 nieuwe Pirelli voorbanden.
Ook is de auto vorig jaar roestvrij gemaakt aan de achterkant door Lynx Car Design.
De auto is mat wit gerold, hiervoor zijn alle ramen gedemonteerd en voorzien van nieuwe raam rubbers. 2 nieuwe smalle bumpers met knipperlichten.
Het interieur van de auto is in goede staat, totaal geen slijtage plekken.
De auto is ook voorzien van een v maxx schroefsetje.

Er zijn allerlei rekeningen ter inzage.

Het enige wat nog rest te doen is het elektrische gedeelte onder de motorkap.
De kabelboom moet nog op een paar punten na goed aangesloten worden op de zekeringenkast. Motor is gewoon te starten en te beluisteren.
Voor de rest zijn het kleine dingetjes zoals het rollen van de achterkant, dakraam rubbertje en 1 nieuwe buitenspiegel.

Hij staat nu al jaren stof te happen in de garage, er is zeker iets leuks van te maken waar je nog jaren plezier van kan hebben.

http://www.mijnalbum.nl/Album=XLXRMTOK

Prijs 750 euro.