View Full Version : Leuk golfje 1977
Mk1driver
06-02-2015, 13:04
http://link.marktplaats.nl/m896926867
NielsDub
06-02-2015, 13:29
Is bij mij om de hoek!
Maar nooit eerder gezien hier in de buurt.
NielsDub
06-02-2015, 13:30
Florida blauw?
Dat lijkt me helemaal geen gek geld zo, eigenlijk zelfs goedkoop. Leuke kleur, bouwjaar, leuk blokkie erin.
Jammer dat 't zo'n eind weg is, anders was ik even gaan kijken.
NielsDub
06-02-2015, 14:19
Wellicht kom ik er morgen in de buurt. Zo ja, dan zal ik s gaan kijken.
Wat mij opvalt is dat spatbord rv en deur niet mooi aansluiten. Ook lijkt dit scherm niet mooi om de grille te lopen. Imitatie?
Ja echt ondenkbaar is het niet dat er een keer een ander schermpje oid op is gekomen wat dan imitatie is.
Daarom blijft het altijd lastig om een oordeel te vellen van een advertentie. Zoiets zou ik best lache vinden voor erbij. Moet hij wel echt netjes zijn voor een goede prijs dat je er nooit verlies op maakt. Maar aangezien ik het totaal niet nodig heb of zoekende ben ga ik er niet zo'n eind voor rijden met alle risico's. Als ik echt opzoek was naar zo'n karretje dan zat ik denk ik al in de wagen.
Vergis ik me nou, of zit er een interieur van een cabriolet in ??
Stoelen horen er inderdaad niet in, ik dacht aan Corrado stoelen of iets dergelijks.. lijkt haast allemaal op elkaar.
Leuk ding, volgens mij idd een cabrio interieur.
Florida blauw?
Moet je ruim zien, ligt om Miami heen :D
Ik mis bij deze weer de steenslagkapjes.
NielsDub
06-02-2015, 15:45
Dan zou ik t Miami Vice blauw noemen, dat klinkt stoerder :D
Ziet er wel aardig uit inderdaad. Kas is duidelijk onderhanden geweest, zal wel allemaal niet perfect zijn. Geen steenslagkappen en slecht passend spatbord betekend eigenlijk 10 van de 10 keer imitatieplaatwerk, en lagen stucwerk...
NielsDub
09-02-2015, 09:10
Is inmiddels verkocht. Afgelopen zaterdagochtend even snel wezen kijken. Best een leuk ding, maar er moest nog aardig wat aan gebeuren om m netjes te maken en te kunnen houden. Werd niet heel enthousiast van het restauratiewerk, paar flinke zakkers in de lak, nieuw hemeltje niet zo netjes geplaatst en wat rare plekken in de achterklep wat mij zo snel opviel. Paravan was verwijderd, maar verre van netjes afgewerkt met rafelige resten plaatwerk wat alweer wat begon te roesten. Had mijn twijfels over de voorschermen, maar verkoper liet zojuist weten dat deze weldegelijk ori. waren en alleen nog netjes afgehangen moesten worden. Verder wel leuk in de spullen met schroefset, rondom schijven, net cabrio interieur en blokje met dubbele Webers. Auto verdient het dus wel om afgemaakt te worden door een liefhebber. Wellicht duikt ie hier op?
Dus eigenlijk is hij aangepakt.. maar moet hij nog een keer aangepakt worden. Strak maken, respray en een paar dikke wielen.. dan kost hij onderaan de streep alsnog 7500. Weg interesse :D
NielsDub
09-02-2015, 10:56
Yup, zo dacht ik er ook over.... Je vergeet nog de motor en de bedrading, want dat was nog niet allemaal werkend. Motor liep stationair wel aardig, maar zal ook nog wel wat aandacht / afstelling nodig gehad hebben. Geen idee of er behalve de Webers verder nog wat aan gedaan was, dat wist de verkoper niet (verkocht hem in opdracht).
Weet inmidels dat ie naar Duitsland gaat. Da's dan wel weer jammer, want t was een ori NL kenteken.
Achja, so geht das zullen we maar zeggen :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.