PDA

View Full Version : MK1 GTI project

Henri250
09-02-2015, 21:54
Hallo allen,

Mijn naam is Henri en ik heb afgelopen weekend een GTI uit '83 gekocht van de eerste eigenaar! De afgelopen jaren heeft de auto stilgestaan, maar is wel lopende gehouden.

De auto wil ik zo origineel mogelijk houden/maken. Ik heb al wat sleutelervaring (cabrio GLI 1982) maar zal nog wel wat specifieke vragen over de GTI gaan krijgen.

Om te beginnen alvast deze: zijn de bumpers van de GTI gelijk aan een niet GTI? Alvast bedankt voor de reacties. Ik zal over een week een paar foto's plaatsen en de voortgang laten zien.

Groeten Henri

turbojo2
09-02-2015, 22:02
Hallo allen,

Mijn naam is Henri en ik heb afgelopen weekend een GTI uit '83 gekocht van de eerste eigenaar! De afgelopen jaren heeft de auto stilgestaan, maar is wel lopende gehouden.

De auto wil ik zo origineel mogelijk houden/maken. Ik heb al wat sleutelervaring (cabrio GLI 1982) maar zal nog wel wat specifieke vragen over de GTI gaan krijgen.

Om te beginnen alvast deze: zijn de bumpers van de GTI gelijk aan een niet GTI? Alvast bedankt voor de reacties. Ik zal over een week een paar foto's plaatsen en de voortgang laten zien.

Groeten Henri

Leuk Henri een 83er Gti!. Op jou auto horen dezelfde zwarte bumpers als op een niet Gti. Ben benieuwd naar de foto's

NielsDub
09-02-2015, 22:16
Gave vondst zeg, origineel NL geleverde auto? Ben benieuwd naar de foto's en de rest van jouw verhaal, ga m zekers te weten volgen!

Theowob
09-02-2015, 22:47
leuk project om te volgen.

Henri250
10-02-2015, 20:45
Gave vondst zeg, origineel NL geleverde auto? Ben benieuwd naar de foto's en de rest van jouw verhaal, ga m zekers te weten volgen!

Inderdaad origineel Nederlandse auto. Het enige wat jammer is, is dat de eigenaar er een aftermarket dakraam in heeft laten zetten, maargoed dat nemen we maar voor lief. Verder is er destijds een trekhaak onder gemonteerd die ik er weer af ga halen, vandaar de vraag over de bumpers.

Mocht iemand nog een nette achterbumper hebben liggen dan hoor ik het graag!