PDA

View Full Version : Zomaar posts weg


Pedaalemmer
30-08-2005, 08:38
Nu is het genoeg geweest! ik ben kots beu dat er telkens een admin zomaar posts van mij verwijderd! :mad:

moet ik soms oprotten van het forum ofzo?

Het zomaar klakkeloos weghalen van posts is compleet nutteloos als daar gewoonweg geen motivatie aan word gegeven als jullie vinden dat het offtopic is ofzo laat dat dan eens een keer weten!!!

IK kan toch niet ruiken wat jullie toelaatbaar vinden en wat niet!


Mijn private messages funcite werkt nog, bij jullie niet?

Marcski
30-08-2005, 10:45
it wasn't me..

Kan je een link geven naar threads waar het gebeurd is, dan kunnen we kijken wie het geweest is

Gert
30-08-2005, 10:51
En Henk : als er wat verwijderd wordt door een van ons dan is het omdat het offtopic is .
En sorry dat we dan niet de moeite nemen om iedereen een PB te sturen : als je bij ons als secretaresse wilt werken moet je ff je CV sturen . Daar heb je een dagtaak aan .
Zelfs je loze opmerking dat ik een dictator ben hebben we laten staan .
Dus we gummen niet zo maar ..

SplitBien
30-08-2005, 10:58
als je bij ons als secretaresse wilt werken moet je ff je CV sturen

Ik zoek nog een nieuwe baan, waar kan mijn cv heen? :biggrin:

Gert
30-08-2005, 11:00
Je bet mijn emailadres toch ? :D

Pedaalemmer
30-08-2005, 11:06
it wasn't me..

Kan je een link geven naar threads waar het gebeurd is, dan kunnen we kijken wie het geweest is

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=13170

Marcski
30-08-2005, 11:12
Ik heb de desbetreffende persoon een PM gestuurd, hij neemt contact met je op, okee?

Pedaalemmer
30-08-2005, 11:16
En Henk : als er wat verwijderd wordt door een van ons dan is het omdat het offtopic is .
En sorry dat we dan niet de moeite nemen om iedereen een PB te sturen : als je bij ons als secretaresse wilt werken moet je ff je CV sturen . Daar heb je een dagtaak aan .
Zelfs je loze opmerking dat ik een dictator ben hebben we laten staan .
Dus we gummen niet zo maar ..

Dit vind ik weer echt een post waar ik dus helemaal niets aan heb.

Sorry dat ik het zo bot erbij zet maar ik snap ook wel dat jullie niet voor elke post motivatie moeten geven dit is wat onderhand elk lid wel weet dus dat is helemaal niet meer van toepassing.

Ik ben het gewoon kots beu dat er posts van mij zomaar worden weggeflikkerd en wil nu onderhand weleens weten wie dat doet en waarom?
Het gebeurd nu inmiddels zovaak dat het een weekelijkse bezigheid van jullie is....

duss...in plaats van langs mekaar heen te communiceren wil ik graag uitleg waarom dit zo gebeurd en het niet op een normale manier even tegen mij word gezegd.

Als ik te vaak ergens lomp,dom of offtopic post mag dat gerust tegen mij gezegd worden dan kap ik daarmee bespaard jullie een hoop tijd en mij een hoop frustratie waarom mijn posts zo verdwijnen.

SplitBien
30-08-2005, 11:24
Het is mij ook wel eens overkomen, maar ik post het dan gewoon nog een keer, de aanhouder wint! :p :D

Tommy
30-08-2005, 11:29
Ik heb de desbetreffende persoon een PM gestuurd, hij neemt contact met je op, okee?



Nu komen er roddels.... :tongue: Wie zou het zijn... ;)

SplitBien
30-08-2005, 11:30
gert & marcski zijn het iig niet... ;)

Pedaalemmer
30-08-2005, 11:31
Nu komen er roddels.... :tongue: Wie zou het zijn... ;)

Ik heb al een goed vermoeden wie het is...

Tommy
30-08-2005, 11:34
is Chris nog mod btw?


@ Sabine: Marc zegt van niet, Gert weet je niet natuurlijk...

Gert
30-08-2005, 11:40
Nee Gert doet altijd alles achter iedereen zijn rug .. pas maar op anders gaat je haar ook zo :

Tommy
30-08-2005, 11:46
it wasn't me..

Kan je een link geven naar threads waar het gebeurd is, dan kunnen we kijken wie het geweest is


En Henk : als er wat verwijderd wordt door een van ons dan is het omdat het offtopic is .
En sorry dat we dan niet de moeite nemen om iedereen een PB te sturen : als je bij ons als secretaresse wilt werken moet je ff je CV sturen . Daar heb je een dagtaak aan .
Zelfs je loze opmerking dat ik een dictator ben hebben we laten staan .
Dus we gummen niet zo maar ..

Dat was het enige waar ik op doelde Gertmans... So don't worry about my hair... ;)

evilnyntje
30-08-2005, 16:22
Nu is het genoeg geweest! ik ben kots beu dat er telkens een admin zomaar posts van mij verwijderd! :mad:

moet ik soms oprotten van het forum ofzo?

Het zomaar klakkeloos weghalen van posts is compleet nutteloos als daar gewoonweg geen motivatie aan word gegeven als jullie vinden dat het offtopic is ofzo laat dat dan eens een keer weten!!!

IK kan toch niet ruiken wat jullie toelaatbaar vinden en wat niet!


Mijn private messages funcite werkt nog, bij jullie niet?

Postcount does not increase dicksize :p Al dat gejank om die posts, ik wilde er juist af laten halen maar dat mag ook niet. :D

sjampoo
30-08-2005, 16:47
Evil: Je kunt je eigenpostings meestal gewoon deleten.

Behalve als je de topic starter bent
of
Als het draadje gesloten is.

Hoe denk je anders dat ik aan z'n lage postcount kom? :)

WilliamF
30-08-2005, 17:03
Postcount does not increase dicksize :p Al dat gejank om die posts, ik wilde er juist af laten halen maar dat mag ook niet. :D

Hahahahaaaa, hmm, die had ik nog niet gehoord, erg leuk...

(sorry voor de off-topic)

Pedaalemmer
30-08-2005, 17:40
Postcount does not increase dicksize :p Al dat gejank om die posts, ik wilde er juist af laten halen maar dat mag ook niet. :D

Wie heeft het hier over postcount? Desnoods halen ze die weg intresseerd mij dat? nee kzit op zat forums waar dat al jaren standaad is dus evil jij bent aan het janken.

Pedaalemmer
30-08-2005, 17:42
Nee Gert doet altijd alles achter iedereen zijn rug .. pas maar op anders gaat je haar ook zo :

gheghe jij gaat eerder confrontatie aan dan dat je iets bij iemand zomaar achter zijn rug om flikt dus jij bent wel de laatste van wie ik het verwacht.

Marco
30-08-2005, 19:51
Ik heb de desbetreffende post verwijderd omdat Henk zich niet helemaal aan de regels had gehouden omschreven in: http://www.volksforum.com/forum/announcement.php?f=45

Ik heb Henk een PM gestuurd met daarin mijn uitleg.

Zelf was ik ook fout omdat ik even een post had moeten maken in dat topic, omdat jullie niet kunnen zien wie, wat / waarom verwijderd.

Bij meer vragen graag een PM

Pedaalemmer
30-08-2005, 23:17
topic mag voor mij dicht.

Alhoewel het niet ging over alleen deze post maar om meerdere is het voor mij duidelijk dat ik hier op het forum wat selectiever moet zijn met mijn posts betreffende het onderwerp.

in ieder geval ben ik blij dat volksforum dit netjes met me heeft opgelost