PDA

View Full Version : ACN-NOORD 6 september - GRONINGEN


Rens
30-08-2005, 10:32
Voor wie de ACN in zevenhuizen te ver is:

Air Cooled Cruise night -NOORD!

6 september vanaf 19:00 op de oude parkeerplaats van de IKEA, naast de MCDonalds!

KOMT allen!

Rens

(site/flyer volgt!)

Split52
30-08-2005, 10:36
Leuk idee joh!

Mss wel even de moeite idd!!

Gert
30-08-2005, 11:11
Leuk initiatief
Maar waarom op dezelfde dag als ACN ?
Nu gaan sommigen die wel kwamen naar de Zuidhollandse dus niet .. Als je het op een andere dag doet is iedereen blij
Just my 2 cents

Rens
30-08-2005, 11:15
Leuk initiatief
Maar waarom op dezelfde dag als ACN ?
Nu gaan sommigen die wel kwamen naar de Zuidhollandse dus niet .. Als je het op een andere dag doet is iedereen blij
Just my 2 cents

Ja, dat is idd waar. Alleen de datum is puur toeval. Ik heb niet gekeken wanneer ACN weer was. Volgende keer maar weer iets anders plannen.

Maaaaar, ..... hoeveel mensen die naar ACN komen, zullen ook naar ACNN komen. Het scheelt behoorlijk wat kilometers. En veel Zuid-hollanders vinden Groningen het eind van de wereld! ;)

Maar idd, al is het er maar een die naar beide toe wil, .... het is er weer één! :)

Rens

volksaddiction
30-08-2005, 16:57
Leuk initiatief
Maar waarom op dezelfde dag als ACN ?
Nu gaan sommigen die wel kwamen naar de Zuidhollandse dus niet .. Als je het op een andere dag doet is iedereen blij
Just my 2 cents
Thnx Gert............
Had het zelfde idee; leuk dat iedereen spontaan meetings gaat organiseren, maar waarom onder de zelfde naam, en dan ook nog eens dezelfde datum/data :confused:
De heren van Brothers in Beetles hebben iig nog contact met ons gehad over het gebruik van de naam, evt. een eigen naam en data voor hun cruisenight.

Rens
30-08-2005, 17:09
Thnx Gert............
Had het zelfde idee; leuk dat iedereen spontaan meetings gaat organiseren, maar waarom onder de zelfde naam, en dan ook nog eens dezelfde datum/data :confused:
De heren van Brothers in Beetles hebben iig nog contact met ons gehad over het gebruik van de naam, evt. een eigen naam en data voor hun cruisenight.

O sorry! De naam staat niet vast hoor, maar ik had het dacht ik een keer gevraagd op keversite en je reactie was positief. MAar als je er op staat dat het jullie naam is, ben ik wel voor een andere naam in hoor!

Alleen het blijft een 'cruisenight', net zoals die van jullie! Zoals ze ook in California worden gehouden en genoemd worden... :cool: :cool:

Rens

volksaddiction
30-08-2005, 17:15
O sorry! De naam staat niet vast hoor, maar ik had het dacht ik een keer gevraagd op keversite en je reactie was positief. MAar als je er op staat dat het jullie naam is, ben ik wel voor een andere naam in hoor!

Alleen het blijft een 'cruisenight', net zoals die van jullie! Zoals ze ook in California worden gehouden en genoemd worden... :cool: :cool:

Rens
Is ook zo......we hebben de naam ook niet vast gelegd ofzo.
Maar als er elke maand 5 verschillende cruisenights worden gehouden en je zet ze alle 5 onder de zelfde naam op het forum zie je door de bomen het bos niet meer (zoals ik net op keversite al zag....)
Iedereen die een cruisenight organiseerd heeft er tot nu toe een eigen naam aan gehangen, zals de "aircruise@night", "cruisenight Veldhoven" etc. etc.
Onder je eigen naam kan je ook je eigen naamsbekendheid opbouwen, en is ook voor je zelf leuker !!
No offense verder van mijn kant, veel suc6 iig met organiseren !

René
30-08-2005, 19:21
okee dan! lekker in de buurt :D

i`ll be there!

Rens
30-08-2005, 19:51
Is ook zo......we hebben de naam ook niet vast gelegd ofzo.
Maar als er elke maand 5 verschillende cruisenights worden gehouden en je zet ze alle 5 onder de zelfde naam op het forum zie je door de bomen het bos niet meer (zoals ik net op keversite al zag....)
Iedereen die een cruisenight organiseerd heeft er tot nu toe een eigen naam aan gehangen, zals de "aircruise@night", "cruisenight Veldhoven" etc. etc.
Onder je eigen naam kan je ook je eigen naamsbekendheid opbouwen, en is ook voor je zelf leuker !!
No offense verder van mijn kant, veel suc6 iig met organiseren !

Het kan idd wel verwarring zaaien, dat ben ik zeker met je eens. Maar omdat het op de korte termijn geregeld is door enthousiastelingen leek ACNN voor de hand. MAar idd, het is leuk om dergelijke dingen op te bouwen.
Daarentegen is het ook leuk om iets dergelijks groter en door Nederland op te bouwen onder dezelfde naam. Maar dat is echt iets voor laterrrr.....
Lijkt me nog steeds leuk om een keertje die kant op te tuffen, ... maar dan moet ik wel in de buurt zijn! ;)

Rens

Rens
30-08-2005, 19:55
okee dan! lekker in de buurt :D

i`ll be there!

Ook uut stadskn'oal! :) Mooi werk! Ik denk dat ik al eerder in Grunn ben maar wellicht kunnen samen die kant weer op! :D

Rens

Rens
01-09-2005, 17:37
http://aardbei.dyndns.org/rens/images/Macmeeting%20copy.jpg

volksaddiction
01-09-2005, 17:43
http://aardbei.dyndns.org/rens/images/Macmeeting%20copy.jpg
NICE flyer !!
Is dat een echte foto, of is die kever er voor gesjopt ??

volksfahrer.nl
01-09-2005, 17:53
NICE flyer !!
Is dat een echte foto, of is die kever er voor gesjopt ??

Sjop, refectie in de voorklep klopt niet

Rens
01-09-2005, 22:30
Sjop! (trouwens gelijk ff weggesjopt!)
De originele foto is deze:

http://aardbei.dyndns.org/rens/images/2005/picknickklein.JPG

Bij deze ook een eigen naam die geboren is! :)

Rens

Rens
06-09-2005, 21:53
Ik zeg dat het een geslaagde meeting was! :)

6 autos en twee brommers en nog wat watergekoelde wagens ....:Leuk om wat gezichten achter namen te zien (JeeWee als "zichzelf!", enzovoorts ;))

Volgende maand zeker weer en dan ergens richting het weekend! :)

Hier some pics from tristan:

http://www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/06092005221017.jpg
http://www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/06092005221138.jpg

En de opel die gesleept moest worden :D :D :D :D

http://www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/06092005221221.jpg

LTRS,

Rens

Mister Cool
06-09-2005, 22:32
Ach daar was 'ons JeeWee' dus naar toe... Volgende keer wat beter in de gaten houden, wel geinâgh als 'k kan :biggrin:. Groeit het aantal bezoekers alweer ;)

Und... Wie seinen opel liebt, der schiebt! :biggrin:

René
06-09-2005, 22:33
was wel gezellig, ff bijgebabbeld met luuk en michel :)
volgende keer moeten er wel meer kevers komen hor!!

Split52
06-09-2005, 22:43
Ondanks dat het niet druk was, was het wel gezellig dankzij de aanwezigheid van een paar bekenden. Geslaagd wil ik het nou niet meteen noemen...Als je de lat niet hoog hebt is het al snel geslaagd hé ach voor een volgende keer kan het alleen maar beter

Maar al met al was het voor mij wel de moeite om even te gaan kijken!

P.S.

Van: Groningen (NL)
naar: Zevenhuizen (NL, 9354)
Afstand 24,2 km.
Reisduur 00:24

Zover dus niet uitelkaar, zou iedereen daar gezeten hebben? Ik snap de ophef nu wel dus!!!!

Skywalker
06-09-2005, 22:44
Ondanks dat het niet druk was, was het wel gezellig dankzij de aanwezigheid van een paar bekenden. Geslaagd wil ik het nou niet meteen noemen...
Helemaal meer eens splitje (mogen wij wel opbouwende kritiek leveren trouwens, omdat WIJ er in onze waterkokers waren? :rolleyes: ).

Volgens mij is de locatie ook niet echt een topper. Iets zuidelijker (bv Assen) en je trekt volgens mij meer mensen.

Rens
06-09-2005, 22:50
@Split:
Van Groningen (NL)
Naar Alkemade - Zevenhuizen (NL, 2374)
Afstand 211 km.
Reisduur 02:08
Misschien ietsje verder kijken! ;)

als we écht verwarring willen gaan zaaien, moeten we een ACN in Zevenhuizen (NL, 9354) gaan houden op dinsdag! ;) ;) ;) ;) LOL

Assen is ook een goed idee! Op de Veemarkt of bij deSmelt is misschien wel een idee! :)


Rens

Split52
06-09-2005, 22:57
als we écht verwarring willen gaan zaaien, moeten we een ACN in Zevenhuizen (NL, 9354) gaan houden op dinsdag! ;) ;) ;) ;) LOL


Idd, in Pruim...denk dat anderen elders in 7Huizen ook gaan pruimen dan! ;)

Marcski
07-09-2005, 06:18
het was gister, dus slotje