automobilia
18-02-2015, 22:24
Zo,
Voor de APK (was dus afgekeurd) moest ik remleidingen plus de flexibele remslangen achter vervangen + remblokken voor. Die ging vrij makkelijk vooral de blokken voor. Heb koperen remleidingen laten buigen bij een lokale garage kosten € 35,-- per kant. Een complete Zaterdag en Zondag + een bus WD40 verder waren de achter remleidingen ook vervangen.
Nu duikt het volgende probleem op......... om te ontluchten, begonnen met de meest " lange" remleiding nippel ingespoten met WD40 pauze genomen om het te laten inwerken. Proberen los te draaien en toen begon de ellende nippel breekt final af!
Heeft iemand een oplossing om dat laatste gedeelte nippel te verwijderen of moet ik de hele trommel vervangen.
Cheers,
Bert
Voor de APK (was dus afgekeurd) moest ik remleidingen plus de flexibele remslangen achter vervangen + remblokken voor. Die ging vrij makkelijk vooral de blokken voor. Heb koperen remleidingen laten buigen bij een lokale garage kosten € 35,-- per kant. Een complete Zaterdag en Zondag + een bus WD40 verder waren de achter remleidingen ook vervangen.
Nu duikt het volgende probleem op......... om te ontluchten, begonnen met de meest " lange" remleiding nippel ingespoten met WD40 pauze genomen om het te laten inwerken. Proberen los te draaien en toen begon de ellende nippel breekt final af!
Heeft iemand een oplossing om dat laatste gedeelte nippel te verwijderen of moet ik de hele trommel vervangen.
Cheers,
Bert