View Full Version : scirocco 1 1979
http://link.marktplaats.nl/m905402764
die ziet er netjes uit... :thumbup:
weinig reacties nog, volgens mij zijn er al een paar stiekum gaan kijken ;)
Scirocco_1600
03-03-2015, 21:22
ik pas : Glazen kanteldak / Geen Scirocco Interieur / Verkeerde Versnellingspook / Verkeerde motor (oftoch verkeerde carburator & luchtfilterbak / lelijke jhonnyboxen in de deurpanelen / Boxen in de hoedenplank ... en dit valt me nu nog maar op de foto's ... dus uniek is hem niet ;)
denk dat barn171 wel nog het een en het ander zal bijvoegen
arno2000
04-03-2015, 21:36
Ik ben geen rocco kenner maar is daar de prijs ook niet naar?
Goede opmerking. De laatste tijd staan ze voor 7000 of meer; nu eindelijk eentje voor wat redelijks. Geen wonder dat er dan wat valt op te merken.
:thumbup:
Scirocco_1600
05-03-2015, 12:31
dan betaal ik liever 7000€ voor een scirocco 1 die in goede staat is compleet en origineel ;) dan 3500€ moeten geven voor een project auto waar je amper nog goede stukken voor vind en dan nog eens blijft zitten met een lelijk glazen dak .
ga meer eens gewoon op zoek naar een compleet goed interieur met deurkaarten die bij het type uitvoering hoort ;)
Niemand wil zo'n glazen dakje, maar is wel iets uit die jaren 70. Zo'n dakje was toen hot. Tja en onderdelen. Eerst wordt alles kapot gecrosst en nu moet men weer originele onderdelen hebben.
Scirocco_1600
05-03-2015, 20:03
Niemand wil zo'n glazen dakje, maar is wel iets uit die jaren 70. Zo'n dakje was toen hot. Tja en onderdelen. Eerst wordt alles kapot gecrosst en nu moet men weer originele onderdelen hebben.
langs de ene kant mag iedereen van geluk spreken dat er zoveel gecrosst wordt :) dat is een schat aan onderdelen :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.