View Full Version : Condoleance Misha Strik
Met grote verslagenheid hebben wij vandaag kennis genomen van het plotselinge overlijden van gewaardeerd forumlid Misha Strik.
We wensen zijn familie en vrienden veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies.
Bestuur & Crew Volksforum.com
Teken hier het condoleance register:
http://www.condoleance.nl/15303/misha-strik.html
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/11066788_740389402725840_3007257378429399271_n.jpg?oh=84d1258dcb5d43c93d6032cbab605af8&oe=55ADA40B&__gda__=1437918817_d04b5118c2ff03e11b78807b2b618ba4
Sven-GTI
20-03-2015, 18:59
Wel heftig nieuws dit!
Half jaartje jonger dan ik, echt veel te vroeg heengegaan.
Mijn oprechte deelneming
Wat een nieuws ben er stil van.
Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
We zullen je missen....
EnVeeZee
20-03-2015, 19:01
Verschrikkelijk, gecondoleerd voor de vrienden en familie.
Tis erg amai...wat hebben we daar om gelachen maat.
Godverdomme dat is wat me te binnen schoot toen ik het allemaal hoorde, geschokt achter mijn laptop.
Tis facking erg amai moet het nu gaan worden.
Gast wat zullen we je missen, je word nooit vergeten ouwe brabandse gek..
:(
https://farm7.staticflickr.com/6142/5947888359_cc8eb26db9.jpg (https://flic.kr/p/a4AtZi)High Society M&G 2011 (https://flic.kr/p/a4AtZi) by m e y b o o m p h o t o s (https://www.flickr.com/people/55094394@N03/), on Flickr
Sterkte aan familie en iedereen die daar behoefte aan heeft.
Groet,
Ik kende hem van zien maar verder niet echt. Sterkte aan de familie en vrienden.
Wat is er gebeurt? Ongeval of ziekte?
golf3freak
20-03-2015, 19:09
gecondoleerd en heel veel sterkte aan familie en vrienden.
veelste jong, rust in vrede
lowrider23
20-03-2015, 19:12
Gecondoleerd en veel sterkte aan alle nabestaanden, vrienden, kennissen enzovoorts... Misha, jongen, wij gaan je allemaal missen, het zal, ook hier, een stuk stiller zijn... :(
Ronal_Driver
20-03-2015, 19:21
Gecondoleerd, veel sterkte en kracht toegewenst aan alle nabestaanden
Ook hier mijn medeleven met de vrienden en familie
Hoorde het ook vanmiddag. Ongelooflijk...en niet te bevatten.
Gecondoleerd en veel sterkte aan de nabestaanden!
Het is cliché, maar maar probeer van het leven te genieten, iedere dag KAN je laatste zijn zo blijkt maar weer.
Wow, gecondoleerd familie en vrienden.
Kende misha niet goed maar was een super kerel voor een praatje altijd.
R.i.p....."creative car creator"...
Gisteravond om 20.17u z'n laatste post hier gedaan en nog dezelfde avond onverwacht gestorven, zo snel kan het voorbij zijn! Vrienden, familie en bekenden; gecondoleerd. Dit soort gebeurtenissen zijn niet te bevatten.
Zo.. klik Volksforum open zie ik het bericht bovenaan staan..
Gecondoleerd kende hem niet maar sterkte aan alle vrienden en familie.
Erg raar als je nu door het forum klikt en kijkt en je ziet zijn berichten staan van gisteren nog..
Gvd, van de week nog wat pshops van mijn hok gemaakt vanwege de spuitbeurt en nu dit.
GVD Mies!
Heel veel sterkte voor familie en vrienden
:(
RobbieMK1
20-03-2015, 19:44
Sterkte voor de nabestaanden.
Sterkte voor de nabestaanden
VAGKonzept
20-03-2015, 19:48
Vreselijk nieuws. Veel sterkte aan al z'n vrienden en familie!
R.I.P Misha, heel veel sterkte voor de familie en vrienden
53-racing
20-03-2015, 19:55
Veel sterkte gewenst aan de nabestaanden.
DutchWilco
20-03-2015, 19:59
Zo jong en plotseling overleden, zwaarder kan ik het mij niet voorstellen voor zijn familie en vrienden enz.
Gecondoleerd voor de familie en vrienden !
Fuck :(
Vrienden en familie, gecondoleerd en sterkte de komende tijd
Rust zacht Mis, iedereen zal je gaan missen!
En familie en vrienden sterkte toegewenst.
Heftig zeg. Gecondoleerd en veel sterkte aan friends en familie.
Gecondoleerd.
Veel sterkte aan de nabestaanden
Iedereen veel sterkte toegewenst
t4franky
20-03-2015, 20:26
Jezus man . Krijg er kippenvel van .
R.i.p. Mischa
Dokter D
20-03-2015, 20:27
WTF!
RIP kerel, we gaan je echt missen..
Ik hoop dat ze daarboven dezelfde ideeën hebben over auto's als dat jij die hebt.
Heel veel sterkte aan alle nabestaanden.
Sterkte allemaal, vrienden en familie gecondoleerd.
jappie86
20-03-2015, 20:39
Sterkte voor alle familie en vrienden. Altijd genoten van zijn foto's en auto's, stuk voor stuk top wagens.
chrisjuh
20-03-2015, 20:41
Man wat een ellende...zal vreemd zijn zonder hem..
Rust zacht en sterkte aan de nabestaanden.
nielsvwteam
20-03-2015, 20:43
R.I.P
Heel veel sterke voor alle familie en vrienden!
Het was een eer om aan zijn auto te hebben mogen werken!
Sterkte aan de familie, vrienden en kenissen! Mensen zouden niet zo vroeg mogen heen gaan...
NielsDub
20-03-2015, 20:48
Speechless...
Na het eten ff Volksforum checken, as usual... en dan dit bericht... onwerkelijk...
Heb Misha nooit in real life ontmoet, alleen hier gecommuniceerd en vooral gediscussieerd (denk dat sommige threads aanmerkelijk korter gaan worden... helaas). Veel plezier aan die discussies beleefd en er soms ook van geleerd. Heb altijd genoten van zijn VW creaties en foto's. Dat is nu voorbij, staat echter in geen verhouding tot het verlies dat naasten moeten ervaren, allen sterkte gewenst!
golfje_295.000
20-03-2015, 20:48
Hebben we helaas geen invloed op, op welke leeftijd we gaan
Sterkte iedereen
Rust zacht Misha !
Sterkte voor nabestaanden !
:mad:
sterkte aan iedereen
Wat een heftig nieuws. Ik kende hem niet persoonlijk, alleen van volksforum, de discussies, de mooie foto's die hij maakte en zijn prachtige auto's.
Heel veel sterkte aan familie, en vrienden gewenst!
Johan1982MK1
20-03-2015, 21:07
:cry: :cry:
Iedereen heel veel sterkte toegewenst...
Jakkes, dat knalt er in zeg!
Ik kende misha niet persoonlijk, maar heb altijd genoten van zijn eindeloze discussies, vooral in het vraagprijs voor oude auto gebeuren.
Duidelijke mening, niet onder stoelen of banken.
Ook veel respect voor zijn foto's en shop gebeuren.
En zijn foutloze Nederlands was ook uit de kunst👍
We zullen je missen hier op het forum, ondanks dat velen zoalls ik je niet persoonlijk kennen, sterkte aan familie en vrienden.
Robbbert
20-03-2015, 21:14
Als vele anderen kende ik je ook niet persoonlijk, alleen maar van de knappe foto's en wagens, maar toch voelt het heel raar om iemand die je zo vaak iets hebt zien posten, zijn gedacht over iets zien geven, ... plots te verliezen.
Ik zeg zelf niet vaak m'n gedacht op het forum, maar ik vond het steeds fijn om jouw posts te lezen (ook al ging ik er soms niet mee akkoord).
Rust in vrede, sterkte aan familie en kennissen!
Archiebald
20-03-2015, 21:23
Bizar. Ook hier iemand die Misha niet kende, behalve online. Prachtige foto's, prachtige auto's. Ik hen zelfs nog getwijfeld de rode mk4 op air van hem te kopen...
Heel veel sterkte aan iedereen die hem wel kende in deze moeilijke tijd!
Ronal_Driver
20-03-2015, 21:25
Het is inderdaad te absurd voor woorden op zo'n leeftijd, misschien een rare vraag maar hoe is Misha zo plotseling te komen overlijden?
R.i.p.
Sterkte aan de nabestaande
Het is inderdaad te absurd voor woorden op zo'n leeftijd, misschien een rare vraag maar hoe is Misha zo plotseling te komen overlijden?
Allereerst ook via deze weg gecondoleerd aan zijn familie en vrienden.
Ik had via via gehoord dat het iets was met een allergische reactie maar vond de informatie te weinig om het zeker te weten. Als zijn nabestaanden er klaar voor zijn zullen we reden van overlijden wel horen :cry:
obimaster
20-03-2015, 21:40
we denken aan je
x
Pewi Vwteam
20-03-2015, 21:40
R.i.p misha de ombouw die we aan jou auto mochten doen, was er 1 om niet te vergeten.
Slecht nieuws zeg, sterkte voor de nabestaanden, familie en vrienden..
Rip Misha. Ik heb altijd genoten van de styl van je auto's en de interessante topics en je meningen.
wij gaan je missen.
Erik Baas
20-03-2015, 22:38
Au! Zo zie je maar weer hoe je toch een verbondenheid kunt voelen met iemand die je "alleen maar" via het internet kent... Rust zacht, Misha.
maurice1987
20-03-2015, 22:44
Vreselijk, veel te jong.. Ken Misha niet maar net als velen hier genoten van zn mooie auto's en foto's.. Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Iemand met een eigen mening die andersdenkenden in hun waarde liet, rust in vrede.
wessel97
20-03-2015, 22:57
rust zacht en veel sterkte voor de nabestaanden! :shake: iemand die weet wat er precies gebeurd is?
wildeknak
20-03-2015, 22:59
Vreselijk nieuws.. bah.. kippenvel!
Ik ken je alleen van Volksforum maar heb geweldig genoten van je foto's en je meningen..
Rust zacht....
Veel sterkte voor de nabestaanden....
Zonde zeg van zon jong iemand nog, hij maakte altijd leuk wagens :thumbup:
R.I.P. en sterkte voor de nabestaanden ......
Dutch_Jetta_GT
20-03-2015, 23:24
Woorden schieten tekort...
Rust in vrede kerel, de platte-bandjes discussies gaan nooit meer t zelfde zijn zonder jouw uitgesproken mening...
We gaan je missen :'(
Alle familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte toegewenst in de komende tijd
Slecht nieuws, r.i.p. Sterkte voor alle naaste..
Wat een shock voor iedereen.. De vw scène verliest toch wel een icoon in auto's en fotografie met eigen stijl..
Sterkte aan alle nabestaanden
Misha rest in piece..
Totaal in shock las ik het bericht vanmiddag. Zo jong. Zo gedreven en midden in het leven.
Sterkte aan alle naasten van Misha. Rust zacht kerel.
Tiefleger
21-03-2015, 00:53
Ik ben er stil van. Sterkte aan de nabestaanden
GolfIII White
21-03-2015, 01:22
Veel te jong gestorven.
Heel veel sterkte aan de familie en vrienden
Bedankt voor alle steunbetuigingen. Ik ben Ferdie Strik, z'n broer. Wellicht dag sommige van jullie dat weten. Na onderzoek is Misha overleden aan een hartfalen wat veroorzaak is door een verdikte hartspier. Het heeft niets te maken met een allergische reactie.
Ik weet dat een aantal van jullie hem goed kende. Als iemand aanwezig wil zijn bij de uitvaart, kan dat. Stuur me een Prive bericht. Van een aantal mensen weet ik dat zei zullen komen. Het zal een mooi VW eerbetoon voor hem zijn. Vele zullen hun VW meenemen.
markhietbrink
21-03-2015, 01:27
rust zacht en veel sterkte voor de nabestaanden! :shake: iemand die weet wat er precies gebeurd is?
Ik heb zojuist het broertje van onze geliefde misha gesproken, hij kon me vertellen dat het om hartfalen ging. Hij had een verdikte hartspier wat niet is zien aankomen. Elke x als ik eraan denk, het is gewoon ongeloof!
4 weken geleden mijn vriendin verloren door hartfalen, niet te bevatten dit... Wens Ferdie, ouders, familie en vrienden heel veel sterkte.
Veel sterkte gewenst de komende tijd.
Damn... Daar word je toch even stil van. Allereerst veel sterkte gewenst voor familie en vrienden. Ik kende Misha niet persoonlijk, maar ik had veel respect voor zijn eerlijke mening die hij kon uiten zonder een ander aan te vallen. Ook was hij niet te beroerd om advies te geven als er om gevraagd werd. Zijn stijl van auto's en fotografie kon ik zeer waarderen. Misha, Rust zacht.
thijstheunissen
21-03-2015, 07:56
Misha rust zacht kerel! Je stijl, je foto's en je (h)eerlijke mening zal een gemis worden hier
Gecondoleerd, sterkte aan alle familie en vrienden!
Herm Schreurs
21-03-2015, 08:45
Heel veel sterkte voor familie en vrienden.
Zijn ongezouten mening, de lekkere "recht-voor-zijn-raap-discussies hier, echt zijn eigen stijl en passie voor de dingen die hij deed. We gaan je missen Misha!
Hierbij nog een van de foto-meet van vorig jaar, daar was hij meteen voor te porren.
https://farm9.staticflickr.com/8738/16692228098_0376698451_b.jpg (https://flic.kr/p/rr32Sb)141004HS_Behind_the_scenes_Photoshoot_Misha_013.jpg (https://flic.kr/p/rr32Sb) by just Herm (https://www.flickr.com/people/89084319@N03/), on Flickr
Altijd leuke topics gehad met hem , dit is heel erg .
Wens de familie en vrienden ook langs deze weg veel sterkte
Clean_golf_3
21-03-2015, 10:09
Man wat een erg nieuws, vond zijn auto's altijd af ! en vond zijn comments altijd prachtig om te lezen
Sterkte aan de famiie !
racecees
21-03-2015, 10:21
Ook ik kende Misha niet persoonlijk maar heb z'n comments altijd met plezier gelezen.
Ik wil de familie en vrienden sterkte wensen in deze moeilijke periode.
Misha, rust zacht.
Cees
Gecondoleerd en sterkte voor de nabestaanden...
Sit on it
21-03-2015, 10:39
Bam....... dit komt aan zeg, zo'n jonge vent.
Net als vele Misha persoonlijk niet gekent maar een graag gelezen gast op het forum voor vele die zijn openheid van mening net als ik konden waarderen.
Zijn foto's, auto's en mening zal ik missen, sterkte aan de familie en vrienden.
classic-edition
21-03-2015, 10:48
Kende Misha ook enkel van Meetings,volksforum en facebook.
R.I.P Misha en veel sterkte en familie,vrienden en nabestaanden.
Kende Misha ook niet persoonlijk, maar door zijn prachtig mooie foto's en eigenzinnige posts zag ik hem als een man met mening en smaak. Een mooi mens is te vroeg heen gegaan. Familie, vrienden en nabestaanden heel veel sterkte.
Wat een bericht..! Heel veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen! 26.... :(
zo net zo oud als mij.. heel veel sterkte aan alle nabestande
Gecondoleerd, sterkte aan alle familie en vrienden.
gecondoleerd en sterkte aan zijn familie en vrienden .
Cat_Racing
21-03-2015, 12:12
Ik heb hetzelfde in 2011 mee gemaakt met mijn broer. 33 jaar oud en ook weggevallen door hartfalen.
Gecondoleerd en wens de nabestaanden heel veel sterkte toe.
PJVL_G60
21-03-2015, 12:59
gecondoleerd en veel sterkte aan familie en nabestaanden. R.i.p misha
niet te bevatten zo jong :(
veel sterkte voor de familie en vrienden.
R.I.P Misha
SelimGTI
21-03-2015, 13:41
Wow, heb hem altijd hier op het forum actief gezien en zijn foto's en auto's bewonderd... Veel te jong heengegaan...
Wellicht dat sommigen het raar vinden, maar zou het niet mooi zijn als er een meeting ter ere van hem wordt gehouden centraal tussen BE en NL? Hiermee wil ik ook graag mijn steun betuigen aan de familie en vrienden...
Het was zo schokkend om te horen, iedereen heel veel sterkte toegewenst :(
Roy golf II
21-03-2015, 15:53
altijd genoten van de prachtige foto's! Gecondoleerd en sterkte aan de familie en vrienden.
Heb er geen woorden voor. Misha, het ga je goed jongen.
Ferdie, rest van de familie, vrienden van en alle andere nabestaanden; veel sterkte gewenst.
martiepartie
21-03-2015, 16:58
Het leven is soms wreed... Ik zal hem missen, als lezer kon ik goed genieten van zijn posts.
Veel steun aan de familie en vrienden van misha gewenst.
a.busser
21-03-2015, 17:00
Bizar.
kende Misha van wat kleine gesprekjes op de diverse meetings, en van de goede discussie hier op het forum.
De verbijstering is er niet minder om.
Ik wens familie, vrienden en nabestaande enorm veel kracht en sterkte in deze zware ijd.
VeeDubber
21-03-2015, 17:11
Het is en blijft een onwerkelijk bericht om te krijgen.
Het ga je goed Misha!
Ferdie, voor jou en je familie veel sterkte in deze zware tijd. Ook namens de rest van de crew.
Volksforum even doornemen, met het zaterdagochtend bakkie koffie.
Nieuwe posts, en dan lees je dit.
Pffff. ben er de de hele dag stil van, en nog steeds :(
Kende Misha niet persoonlijk, maar genoot van zijn auto's, foto's en heerlijke discussies...
Te jong gegaan, veels te jong...
R.I.P. Misha.
Ik wens alle familie, vrienden en nabestaanden heel veel sterkte toe....
iedereen sterkte toegewenst!
Marcel_VW
21-03-2015, 18:57
Misha, ik heb je niet persoonlijk gekend maar wel vaak op meetings gezien, je auto's én foto's bewonderd en vooral ook op de verschillende forums met plezier je commentaren / meningen gelezen en zo nu en dan eens gediscussieerd. Onbegrijpelijk dat je zo vroeg uit het leven bent gerukt...
Rust zacht...
Alle familie en vrienden gecondoleerd en alle sterkte gewenst.
kende hem niet persoonlijk..heb wel eens een discussie gehad met hem..en dan dacht ik achteraf wel eens..Ja vanuit jouw standpunt gezien heb je WEL gelijk..
hij zag dingen/auto's meer als kunstwerk-erfgoed..fotoreportages en alles
ik ben een man van de techniek..
en een stuk ouder..
1 van zijn auto's was ooit van mij..de Golf 1 GTI (g60)in het wit..een ex Pirelli..was leuk dat hij ooit zo mooi op de foto is gezet..
veel sterkte aan familie ,vrienden en Dub club..
en jongens ..als er echt een hemel bestaat ,zien jullie hem zeker ooit terug!
Zelfde als SelimGTI, ik heb altijd erg genoten van de herkenbare manier van fotograferen van Misha en van zijn auto's. Verder kende ik hem niet, maar aan de reacties te lezen was het een mooi persoon!
En dan toch raakt zo'n bericht je..
Sterkte aan de familie en kennissen!!
BeetleGrandDad
21-03-2015, 21:12
Woorden schieten weer eens te kort..........
Veel sterkte voor de nabestaanden.
Wat een nieuws zeg.. heftig. Heel veel sterkte toegewenst.
dragracer
21-03-2015, 23:18
Als je dan dat bericht hoort dan zet dat je weer even op de plaats... :(
Veel te jong... Ook ik kende je niet persoonlijk...wel je berichten,discusies en je topics o.a. hier op het forum, heb ze vaak met een glimlach gelezen.
R.I.P Misha
Respect = Everything
Onwijs triest dat zo'n jonge knul is overleden! Ik genoot altijd van de discussies en opmerkingen van Misha en zijn dikke auto's. Ferdie en familie heel veel steun toegewenst.
berg1000
22-03-2015, 12:01
Gecondoleerd
Veel sterkte aan de nabestaande.
De gedachten zijn met Misha en de nabestaanden, opdat hij zijn rust mag vinden
superbeast
22-03-2015, 14:07
Helaas ken ik hem niet persoonlijk, maar aan zijn posts te zien was het een heel gepassioneerde man mbt fotografie en vw.
Voor de familie en vrienden heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.
Audi1981
22-03-2015, 15:08
Bah ik lees dit net en moet gelijk terugdenken aan m'n vader die ook hierdoor overleden is :(
Sterkte aan de nabestaanden.
Mr. Paprika
22-03-2015, 17:51
Ik zit nog niet lang op dit forum, en kende hem niet, maar als je iemand ziet die het leven laat op een leeftijd die je zelf hebt, dan slik je toch even.
Dit moet vre-se-lijk zijn voor de ouders.
Ik heb zelf 2 dochters, en mag er niet aan denken dat ik er eentje zou moeten afgeven, dat overleef ik niet.
Sterkte aan iedereen.
Groeten
MartinGT
22-03-2015, 18:14
Gecondoleerd, veel sterkte de komende tijd voor familie en vrienden.
Ferdie, familie en vrienden: gecondoleerd met het verlies van Misha.
Zijn schitterende manier van schrijven en geweldige beheersing van de Nederlandse taal, dat ga ik missen op forums en Facebook, want persoonlijk kende ik Misha niet goed. Samen zaten we op een photoshop-forum (pictuning.nl) waar hij foto's bewerkte waar iedereen van onder de indruk was.
Heel veel sterkte.
Sander86C
22-03-2015, 19:59
Gecondoleerd! Sterkte voor de na bestaande,
The spirit carries on
VolkswagenRacing
22-03-2015, 20:39
Veel sterkte aan de nabestaande
......
VW-Golf-Power
22-03-2015, 20:51
Gecondoleerd, altijd genoten van alle auto's en reacties op het forum!
Rust zacht!
SpeedieD
23-03-2015, 11:39
Damn.... gecondoleerd....
bobby-digital
23-03-2015, 11:47
Heftig hoor... Hoorde het vanmorgen ook op 3fm. veel sterkte aan de nabestaanden gewenst
richard-polo
23-03-2015, 12:12
Hoorde het ook op de radio. sterkte voor de nabestaande
Hier nog even het stukje van vanochtend op 3FM:
http://www.3fm.nl/a/179036
Heel veel sterkte aan de familie en vrienden.
Heel veel sterkte aan z'n broer Ferdie, aan z'n familie en nabestaanden.
26 jaar is veel te jong..
heel veel sterkte voor de familie en vrienden.
Berserker
23-03-2015, 16:13
Gecondoleerd en sterkte aan vrienden en familie...
Oprechte deelneming en sterkte aan familie en vrienden toegewenst..
Ik post bijna nooit maar lees al lang met plezier mee, het zal niet meer hetzelfde zijn..
huinkroese
23-03-2015, 16:39
Heel raar om iemand nooit gesproken te hebben maar toch het gevoel te hebben hem, na jaren op het forum, een beetje te kennen. Ik las het vanochtend, echt vreselijk dat hij zo jong is gestorven.
Heel veel sterkte aan de familie en vrienden, ik zal je foto's, auto's, humor en advertenties missen Misha.
Peter-gti16v
23-03-2015, 17:47
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst de komende tijd
voor Ferdie, familie en vrienden ...
slinecab
23-03-2015, 17:58
Heel veel sterkte toegewenst voor alle familie en vrienden om deze moeilijke tijd door te gaan komen
Dennis-Mash
23-03-2015, 18:06
Gecondoleerd en veel sterkte aan alle nabestaanden.
Gecondoleerd en sterkte aan vrienden en familie
VwJarnoGT
23-03-2015, 20:25
Verschrikkelijk, sterkte aan de nabestaanden en vrienden..
polopower
23-03-2015, 21:12
Verschrikkelijk om te lezen. Gecondoleerd en sterkte aan al zijn naasten.
Gecondoleerd en sterkte vrienden en familie!
Der Typ Siebzehn
23-03-2015, 22:52
Sterkte aan de nabestaanden.
I'll miss you buddy; always enjoyed our conversations.
marcel--46
23-03-2015, 23:16
Gecondoleerd en heel veel sterkte aan de nabestaande.
Gecondoleerd met dit veel te vroege verlies. Veel sterkte gewenst aan familie, vrienden en bekenden.
Cees 16v
24-03-2015, 05:51
Gecondoleerd! Wens de familie en vrienden heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
rondekker1983
24-03-2015, 09:59
Ik lees het nu pas.
Heel veel sterkte voor familie en vrienden.
Via deze weg ook sterkte gewenst aan Ferdie, zijn gezin en ouders, DubClubbers en andere vrienden en familie van Misha. Een groot gemis...
The Skinnmeister
24-03-2015, 11:33
Gecondoleerd en sterkte met het verwerken van dit verlies......
Heftig...niet te bevatten :shake: Gecondoleerd aan alle naasten en heel veel sterkte.
RIP misha......
bekirvr6
24-03-2015, 19:00
gecondoleerd
heel veel sterkte aan de familie en vrienden
callaway
24-03-2015, 21:06
Gecondoleerd ! Wat een vreselijk nieuws.
Geen woorden voor... :cry: :shake:
Veel steun en troost gewenst aan alle nabestaanden.
stufenheckfahrer
24-03-2015, 22:48
Shit, dit is schrikken! Kende hem niet persoonlijk, maar zijn schitterende foto's en onberispelijke auto's zijn alom gerespecteerd. Hoe hij in discussies oeverloos kon proberen anderen te overtuigen was soms hilarisch.
Veel sterkte aan zijn familie en direkte vriendenkring.
Heel veel sterkte toegewenst!
Gecondoleerd aan familie en nabestaanden.
Jammer dat we verder moeten zonder hem. Een sterke mening en een beetje tegendraadsigheid was juist verfrissend en soms vermoeiend.
Dat zal ik missen.
Jetta-GTI-16v
25-03-2015, 16:29
Gecondoleerd voor familie en zijn vrienden,
Krijg nog kippevel bij het lezen dat hij gestorven is, het is gewoon niet te bevatte !!
Erg mooie dienst en opkomst! Ouders, Ferdie, Marloes en alle familie en vrienden nogmaals heel veel sterkte met dit verlies!
Mooie opkomst vandaag en een hele mooie dienst.
https://farm9.staticflickr.com/8746/16305732724_3262f39217_b.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-6MNH6SVF.jpg
Wauw!!!
Echt super mooi dit!
Kippevel-foto....
EnVeeZee
26-03-2015, 08:54
Heel erg waardig, en inderdaad kippenvel.
Alsnog mijn condoleance aan familie en nabestaanden.
pfoe, kippenvel inderdaad. Zo te zien een heel mooi waardig afscheid.
rick_polo
26-03-2015, 13:00
Was een zware week voor iedereen hier!
Zo onverwachts allemaal, niet te bevatten!
Gister een heel mooi afscheid kunnen nemen van deze topgozer!
Namens de hele club bedankt voor het medeleven!
Mooi gedaan zo.
Zal zeker weten een beladen dienst geweest zijn.
Ook mooi dat vw duidelijk aanwezig was.
Dat was toch iets wat centraal in z'n leven aanwezig was.
Echt een kippenvel moment.
R.I.P
golfje_295.000
26-03-2015, 13:43
zojuist uitvaart bekeken via yarden. heel mooi en persoonlijk!
Golf_1GTI_Freak
26-03-2015, 14:45
http://yardenbeuningen.liveuitvaart.nl/
Inlogcode: CCXAFD
Kende hem niet zo heel persoonlijk maar je mocht altijd alles aan hem vragen en telkens helpte hij u perfect verder en op meetings was hij altijd even vriendelijk en goed gezind! Echt een super persoon !
nogmaals veel sterkte aan iedereen en nog eens super bedankt voor alle mooie foto's van men auto !
steppie86
26-03-2015, 18:12
Gecondoleerd
Sterkte aan de familie en vrienden.
Sterkte voor de nabestaanden.
martijnvanderh
28-03-2015, 00:37
Was een zware week voor iedereen hier!
Zo onverwachts allemaal, niet te bevatten!
Gister een heel mooi afscheid kunnen nemen van deze topgozer!
Namens de hele club bedankt voor het medeleven!
Ik sluit me graag aan bij m'n broertje...
Veel te onverwachts... veel te jong.... Het leven is soms niet eerlijk.
We gaan hem verschrikkelijk missen...
Pedaalemmer
29-03-2015, 09:44
Sterkte aan de familie en vrienden.
VwGolfMK2VW
29-03-2015, 22:52
Hetig nieuws, misha was voor mij ook geen persoonlijk bekende maar zoals velen hier kende ik hem via zijn posts hier op het forum.
Heel veel sterkte voor familie en nabestaanden.
Berrychello
08-04-2015, 17:58
Ik kom nu pas dit topic tegen, maar dit komt wel even aan zeg. Kende hem niet persoonlijk maar mocht erg genieten van zijn prachtige foto's van zijn prachtige wagens. Helemaal strak maken, mooi origineel en dan laag met dikke wielen. Prachtig!
Erg onwerkelijk dat hij er dan plotseling niet meer is. Bizar.
Voor al zijn naasten: heel veel sterkte!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.