PDA

View Full Version : golf 1 1100 cc brandstoffilter?

Tommyboy
24-03-2015, 20:52
Hallo iedereen!

Na me krom te kijken op de plaatjes van de vagcat stel ik de vraag toch eens hier, heeft een golf 1.1 van 83 een brandstoffilter? Zoja waar vind ik deze? En zoniet waar plaats ik er dan best eentje? Eentje voor de pomp naast de carbu of gewoon op de leiding die naar de carbu gaat? Ik vind het echt niet.. Wil al op beide leidingetjes een filtertje zetten :)

Alvast bedankt!!!

wessel97
24-03-2015, 20:59
elke auto heeft een brandstoffilter, alleen kan dat bij een motor met carburateur best wel een kleintje zijn en niet zo eentje als de auto's van tegenwoordig hebben, je zou denk ik het beste je brandstofleiding kunnen volgen dan kom je er (waarschijnlijk) vanzelf eentje tegen.

mocht je een nieuwe plaatsen, het beste is om er sowieso eentje tussen de leiding net voor de carburateur te plaatsen. ik denk dat je er dan nog wel een meer moet plaatsen maar waar het beste is weet ik zo niet.

Tommyboy
24-03-2015, 21:38
Thans voor de snelle reactie!! Ik heb de leiding al volledig afgelopen en vind nergens iets.. Bizar! Wel aan de leiding voor de brandstofpomp zie ik dat er geknipt is en terug aan elkaar gemaakt is.. Niemand met een golfje 1 1100 hier die al eens een brandstoffilter heeft vervangen of geplaatst??

Van Limburg
24-03-2015, 23:51
http://imageshack.us/a/img138/358/3acz.jpg

Tommyboy
25-03-2015, 15:05
Dat had ik net nodig, een duidelijk voorbeeld!