PDA

View Full Version : Golf IV 1.8T GTI Milltek JD


Rio
04-04-2015, 08:36
Wegens overstap op diesel te koop aangeboden: Golf IV 1.8 Turbo GTI. 200 PK en 331 Nm dankzij een complete Milltek uitlaatlijn vanaf de turbo, grotere downpipe en JD Engineering chip op maat (met uitdraai). Ik heb de auto vanaf eind juni 2014 in bezit en sinds die tijd een dikke 20.000 kilometer gereden, voornamelijk snelweg. De auto rijdt heerlijk maar het is gewoon te duur om dit te blijven rijden met de afstanden die ik rij en ik vind het zonde van de auto. De auto is uiteraard altijd netjes warm gereden (dit is meer dan alleen rustig rijden tot het koelwater op 90 graden staat...)

De complete onderhoudshistorie is aanwezig, zo is op 199.xxx de distributieriem vernieuwd, zit er een nieuwe carterpan onder (de zeef in de carterpan gaat rond 2ton verstopt zitten, het enige zwakke punt van deze motoren).
Zelf heb ik alleen een beurt gedaan met olie en filters (Castrol Edge). Ik kan in de boekjes geen nieuwe koppeling terugvinden, maar deze moet ondertussen wel ergens gedaan zijn, de koppeling pakt direct op, slipt niet. De kilometerstand (233.068) is NAP correct, als ik de auto via de climatecontrol uitlees krijg ik geen foutmeldingen of storingen (code 444 00).

Voor de leeftijd en kilometerstand een ontzettend nette auto, het interieur is in zeer goede staat. Het leer is op de bestuurdersstoel is helemaal intact, geen scheuren in de wangen van het in/uit stappen. Het leer op de armleuning aan de voorzijde daarentegen is wel op z'n retour (begint af te bladderen).

Opties:

Cruise control
Stuurbekrachtiging
Elektrische ramen rondom
Elektrische spiegels (zowel elektrisch bedienbaar als verwarmd)
Airbags rondom
18" Porsche Cup III velgen
Creme Recaro sport interieur, in hoogte verstelbaar met lendensteun
Armsteun voor en achter
Lederen stuurwiel, in hoogte verstelbaar
Voorstoelen verwarmbaar
5 hoofdsteunen
Climatecontrol (Climatronic, volelektronische airco regeling)
V6 lip voor en achter
Centrale vergrendeling
Witte zijknipperlichten
Rode remklauwen
Achterruiten professioneel getint (met certificaat)

Forumprijs 3300,-
Zwolle

Staat trouwens op originele vering, heb er eventueel een AST schroefset bij.

Zie marktplaats advertentie voor foto's: http://link.marktplaats.nl/m915279012

Grtz Rein