Log in

View Full Version : Deze is mooi, maar de prijs...

Highlander
06-05-2015, 11:26
http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/vw-golf-1-mk1-bj77-1-8-gti-doppelweber/316542084-216-1908

gr. H

Spike
06-05-2015, 12:09
Ik vind de prijs niet extreem ofzo. Zeer nette auto. Beetje jammer van de motor en het schutbord. Maar op het eerste gezicht erg netjes. (ik spreek zeer beperkt duits, dus misschien mis ik details)

yuli
06-05-2015, 12:10
Je kan deze Posts kwijt bij het advertentie gespot gedeelte

Van Limburg
06-05-2015, 12:11
Schutbord is idd zeer slecht weggewerkt. Motorruimte ziet over algemeen niet zo proper uit.
Waarom zit dat spiegeltje rechts van stuur eigenlijk? :)

Zelfde auto (http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/volkswagen-golf-1-gti-mk1-turbo-projekt/308979519-216-1908) andere foto's

Barn171
06-05-2015, 12:22
Imi schermen, dicht gelaste klep achter, voor én achter sleepogen, wielranden zijn herdaan en vrees zo voor de kwaliteit als ik de rest van de resto werken zie. Om dan nog niet van dat gebeunde cabrio interieur te spreken, maar da's dan ook wel weer een stukje persoonlijke smaak.

NielsDub
06-05-2015, 12:28
Deze stond een maand of 3 geleden hier in de buurt te koop voor 2000 minder. Is toen idd verkocht aan een Duitser. Zou een echte liefhebber zijn die de auto helemaal zou gaan afmaken. Yeah right...

Heb m destijds nog bekeken. Op eerste gezicht een leuk ding, maar verre van klaar en in verhouding vond ik m daardoor te duur. Idd imi voorschermen, wat volgens de verkoper niet zo was. Zou 100% ori zijn, want dat had de betreffende Duitser gezegd en dat was een echte liefhebber... Schutbord verwijderd en de afwerking daarvan was van slecht niveau. Heel rafelig en er kwam al roest doorheen. Cabrio interieur zag er ook niet uit, volgens mij 2 bijrijdersstoelen en de deurkaarten waren aangetast door vocht. Voor mij extra redenen om m te laten staan. Zat / zit wel een ori NL kenteken op.

Hier nog de link naar de vorige thread:
http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=131837

edit: nu ik de foto's eens goed bekijk zie je ook de afwerking van schutbord en schiet er me weer van alles te binnen, bekabeling was niet goed aangesloten waardoor dash niet volledig functioneerde. Er zat toen een spucknapf stuur in trouwens! Dat gekke spiegeltje is mij niet opgevallen, geen idee... Verder sloten de portieren niet mooi, waardoor de verse lak alweer beschadigd was, is ook te zien op de foto's. Vind het een gevalletje: niets is wat het lijkt...

Highlander
10-05-2015, 19:12
Dank Julie wel :) op basis van jullie bevindingen heb ik me de lange toch bespaart :thumbup:
Gr H.

Etino
10-05-2015, 21:01
Volgens mij is het ook zo dat je parafaan er zit om benzine dampen en andere stinkende shit bij de kachel aanzuiging weg te houden, hier zitten de carbs precies ervoor.
Volgens mij als je een tijdje ermee rijdt komt de damp zo goed naar binnen dat het niet te houden valt, is wel eens een filmpje geweest van iemand die buiten westen raakte door een vergelijkbare situatie.