View Full Version : Een overlevende uit 1977, volgens mij interessant ...
Highlander
10-05-2015, 19:22
Ik vond deze op het net en heb morgen een afspraak ,eentje uit 1977, 2 jaar geleden voorzien van TÜV en H kenteken en daarna weggezet, zien jullie nog iets of hebben jullie nog tips voor morgen :) :thumbup:
Gr.h
http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/vw-golf-1-baujahr-1977/317487220-216-1524
Ziet er goed uit, maar let goed op roest onder de tectyl op de dorpels, voor de rest de bekende plekken voor roest goed aankijken, maar dus vooral opletten met de tectyl, dat wil nog wel eens wat narigheid voor het (onervaren) oog verbergen.
Dan heb je last van een blauw interieur, leuk, maar mocht er wat stuk zijn of ontbreken (ik zie bijvoorbeeld boxgaten in de deurkaarten), dan ben je de sjaak. Spul is namelijk niet te vinden, al zeg natuurlijk nooit nooit...
Op technisch vlak niet te druk over maken. De 1.1 lekken altijd, zal aan bijrijderszijde een grote zwarte olievlek zijn tegen front en omgeving. Niet te druk over maken, dat is een lekke koppaking en op een middag te vervangen.
Dus, vooral de kas en interieur goed checken, de rest is makkelijk op te lossen.
rallyegolf driver
10-05-2015, 20:47
Even opletten, de bestuurdersdeur is gesigneerd door de bandleden van Die Flippers, dit zal zeker een collectors-item zijn onder de schlagerfans!!!
Danny Christiaan eat your heart out..
Hehehehe.....
Highlander
11-05-2015, 07:17
tja de Flippers:-).....gaat er natuurlijk van af, het is overigens een diesel en in combinatie met de 5 deuren een zeldzame uitvoering, ik hoop dat de kleur miami blue de originele kleur is:-),....hun vraagprijs om de 2500 euro ik denk een goed begin voor onderhandelingen mits de auto zo is als telefonisch aangeggeven
gr. H
Diesel is idd heel uniek, maar zie geen startvervroeger, ben benieuwd. Welke motor er ook in hangt, 2500 is een héél mooi begin.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.