PDA

View Full Version : Volkswagen golf mk1 1983


CamielCupra
28-05-2015, 19:30
Te koop aangeboden:

Hierbij bied ik mijn prachtige volkswagen golf 1 te koop aan. De reden dat ik de golf wil verkopen is omdat ik het geld wil gebruiken om een nieuwere auto te kopen voor dagelijks gebruik. Ik heb de golf vorig jaar in maart gekocht en heb er altijd met plezier in gereden. Veel leuke reacties gekregen en redelijk wat meetingen bezocht. Ik heb de golf een maand geleden ook te koop gehad op marktplaats toen had deze de volgende gebreken; slecht starten, slecht stationair lopen, deurklink bestuurders deur defect en handrem kabel defect. Het probleem van het slechte starten was valse lucht en dat is opgelost. Verder is de auto op 28-05 opnieuw CO afgesteld bij de garage en loopt deze weer prima stationair. Verder heb ik de deurgreep en de handremkabel vervangen en werkt alles weer naar behoren. De foto's die ik gebruikt heb voor de advertentie zijn ook op 28-05 gemaakt. Laatste foto's zijn foto's hoe de golf eruit ziet op 16 inch vw UP velgen (wit) of 13 inch HTN Rennsport velgen (goud). Velgen zijn verkocht.


Kenmerken:
- 1100cc
- 4 versnellingen
- 161xxx km
- volledig rvs uitlaat systeem (prachtig 'old-skool' geluidje)
- spaghetti spruitstuk rvs
- weber 32 ICH carburateur
- kw v1 schroefset z.g.a.n. (zeer gangbaar en kan zakken tot de draagarmen op de grond liggen)
- spucknapf stuur
- post golf achterlichten
- verchroomde deurgrepen, bumpers, sierlijst, raamlijsten en gril.
- Originele auto radio
- In prachtige staat verkerende lak
- Nieuwe brandstofpomp van bosch
- Oversized wieldoppen op 13 inch staal + winterbanden


De auto is in 2013 getaxeerd op €6250, dat taxatierapport is aanwezig.


Voor vragen kunt u gerust een mail sturen of eventueel een berichtje sturen naar 0627183979, bieden heb ik uit gezet aangezien er geboden wordt en vervolgens niet op een email wordt gereageerd. Bij serieuze interesse dus gewoon even contact opnemen. Auto staat momenteel geschorst maar een proefritje is geen probleem.


Geen inruil mogelijk


trefwoorden: vr6, gti, mk1, showauto, blikvanger, bbs

Voor foto's zie marktplaats advertentie: http://link.marktplaats.nl/m933638040