PDA

View Full Version : Golf 2 1611km!!

gti-er
08-06-2015, 20:24
http://www.2dehands.be/autos/volkswagen/golf/vw-golf-2-1-3i-1610km-240850314.html

nu niet even op prijs letten! :D

Rinus66
08-06-2015, 21:06
Gaaf ding, prijs kun je niks van zeggen. Denk dat ie in 91 duurder was.

Scirocco_1600
08-06-2015, 21:48
Mooie prijs voor een nieuwe wagen ... Ga maar eens naar VW en koopt maar eens een golf 7 1.2 tsi :) akkoord je kan een golf 7 niet vergelijken met een golf 2 maar met maar 1600km op de teller is hij wel nieuw

NielsDub
09-06-2015, 08:17
NIET op de prijs letten staat er toch? :D
Vraag me af of er amateur verzamelaars zullen zijn die a. een nieuwe Golf Pasadena in hun collectie zouden willen hebben en b. daar dan 10 ruggen voor zouden willen betalen. Oeps, gaat t stiekem toch weer over de prijs...
Bij The Gallery staat n 84 er CL met 5000 km op de teller voor 13000. Ik zie dit allemaal niet verkocht worden voor dergelijke bedragen. Bij The Gallery staat ook een hele fraaie Opel Manta. Hoewel ik er geen fan van ben zie ik daar wel meer de waarde van in dan van een Golf in standaard uitvoering. Hoe nieuw en netjes die ook is.

Lieuwe
09-06-2015, 10:53
Best tof zoiets, prijs is niet absurd vind ik :)

yuli
09-06-2015, 11:08
Voor een hele bijzondere verzamelaar die ergens 10 minuten mist denk ik. Wees nou eerlijk dit is toch geen model voor een collectie?

Als nieuwe wagen is het idd geen vergelijk, hopeloos spartaans!

Wellicht wel een leuke basis voor de hobby als deze scherper kan inkopen. Dan hoef je weinig te investeren in body en spuitwerk en gelijk een dikke motor erin lepelen zodat je anno 2015 nog een beetje mee kan in het verkeer en wat plezier er aan kan beleven.

DutchWilco
09-06-2015, 15:50
Voor een hele bijzondere verzamelaar die ergens 10 minuten mist denk ik. Wees nou eerlijk dit is toch geen model voor een collectie?

Als nieuwe wagen is het idd geen vergelijk, hopeloos spartaans!

Wellicht wel een leuke basis voor de hobby als deze scherper kan inkopen. Dan hoef je weinig te investeren in body en spuitwerk en gelijk een dikke motor erin lepelen zodat je anno 2015 nog een beetje mee kan in het verkeer en wat plezier er aan kan beleven.

Ik sluit mij helemaal bij jouw aan :)

De 1.3L mk2 die ik gebruik voor mijn project had maar 87K gelopen en heeft maar 2 eigenaren gehad waarvan de laatste hem maar een half jaar heeft gehad. De vrouw daar voor heeft hem vanaf nieuw in haar bezit gehad en heeft altijd in een verwarmde garage binnen gestaan. Vrouw stamde uit 1928 en mocht er niet meer mee rijden waardoor ze hem heeft verkocht.

Ik heb hier 2500 voor betaald wat iedereen al veel geld vond, maar de koets is perfect en bespaard mij heel veel geld aan restauratie waardoor hij veel tijd en geld bespaard voor mij. Dit bepaald de waarde en niet omdat het zo'n mooie exclusieve auto is.

Ddrag
09-06-2015, 16:51
10k is wel even slikken..maar vind hem maar eens zo origineel, in zulke goede staat (nieuwstaat?) en met zo'n lage km-stand. Prachtige kleur ook :)