markhietbrink
15-06-2015, 16:33
Goedendag!
Ik ben flink aan het lezen geweest over hoe en wat ik met die pierburgzooi aan moet en begin er gestoort van te worden.
Het gaat om een Golf MK2 van 1984 (1.6ez met 3-traps automaat),
op me pierburg staat, zodra ik het luchtfilter verwijder, 2e.
Iemand die me iets meer kan vertellen over hoever de co2-schroef, stationair schroef etc. open moet? Dat ik enige indicatie heb van hoe en wat.
Ook zit er naast de stationairschroef nog een schroef met een vacuumaansluiting,
deze heb ikzelf wel aangesloten. Maar zag ook een plaatje voorbij komen waar 1 van deze aansluitingen vrij bleef.
Het feit is namelijk dat 300km op een volle tank niet echt prettig is als ik rustig rij. Ook komt die niet mooi opgang en kan ik beter met een kwart gas optrekken en langzaam opbouwen dan meteen volgas.
Dan gaat die inhouden/tegenwerken.
Wie o wie is mijn reddende engel? :confused: :eek: :eek: :eek:
Greetz!
Ik ben flink aan het lezen geweest over hoe en wat ik met die pierburgzooi aan moet en begin er gestoort van te worden.
Het gaat om een Golf MK2 van 1984 (1.6ez met 3-traps automaat),
op me pierburg staat, zodra ik het luchtfilter verwijder, 2e.
Iemand die me iets meer kan vertellen over hoever de co2-schroef, stationair schroef etc. open moet? Dat ik enige indicatie heb van hoe en wat.
Ook zit er naast de stationairschroef nog een schroef met een vacuumaansluiting,
deze heb ikzelf wel aangesloten. Maar zag ook een plaatje voorbij komen waar 1 van deze aansluitingen vrij bleef.
Het feit is namelijk dat 300km op een volle tank niet echt prettig is als ik rustig rij. Ook komt die niet mooi opgang en kan ik beter met een kwart gas optrekken en langzaam opbouwen dan meteen volgas.
Dan gaat die inhouden/tegenwerken.
Wie o wie is mijn reddende engel? :confused: :eek: :eek: :eek:
Greetz!