View Full Version : Busje gezocht
Linda (mijn vrouw) is een eigen bedrijf begonnen in bloemen en bloemstukken. Nou rijdt ze nu in de BX GTi die ik heb gekocht nadat ik de kever verkocht had. Dat is alleen niet handig met de bloemstukken die ze moet wegbrengen en het doen van haar inkopen bij de groothandel. Daarom zijn we nu op zoek naar een leuk busje. Liefst T3 (of T2) en bij voorkeur met gas...
Als iemand wat weet... En het liefst iemand die zou willen ruilen... (Of driehoeksruil of zoiets.)
Help! ;)
Arne
beste arne !!!
ik rijd nu al een tijdje een t2b ui 78 het is een 2liter autommat origineel!
ik heb zelf een aannemersbedrijf cq schildersbedrijf en gebruik de bus dagelijks.
maarrrr ik ben tegen een spijlbus aangelopen dus heb mijn eigen dailydriver vandaag te koop aangeboden.ik heb de bus ongeveer een jaar geleden gekocht bij een kevergarage en de bodem volledig laten doen (lassen,nakijken,proffesioneel tectyleren)
verder heb ik de bus opgeknapt nieuwe rubbers spiegels etc).
met deze bus heb je dus voorlopig weinig sleutelwerk.
en ik moet je zeggen dat het zakelijk geen slechte keuze is ik heb altijd een hoop bekijks als ik aan het werk ben.misschien zouden jullie een mooie reclame in oude stijl op de zijkant kunnen zetten.
de bus heb ik origineel vw mausgrau gespoten en het dak,bumpers gebroken wit.
ik bied hem aan voor 4900 euro.
mijn bus hoeft niet weg maar je weet maar nooit!!!
ik ben zelf namelijk erg weg van een spijlbus.
mochten jullie geinteresseerd zijn of een proefrit willen maken hoor ik het wel
met vrinedelijke groeten bart veldman (ook volkswagenfreak)
goeie zet arne!!
zij een bedrijfswagen en jij een luchtgekoelde om mee naar de meetings te gaan !
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.