View Full Version : Type 3 registratie
Velen van jullie weten van het bestaan af van de type3 registratie site (http://www.vwtype3.nl), en heb je je eigen al aangemeld en je staat erbij kijk dan ook gelijk of alles klopt met name het email adres want daar wisselt men nog sneller van dan vrouwen van schoenen :cool:
En stuur dan ook gelijk een mooie foto van je type3 naar info@vwtype3.nl zodat we die dan erbij kunnen plaatsen. maatje 500x375 ongeveer
En voor degene die het nog niet wisten of nog niet aan hebben gemeld zou het leuk zijn als je je eigen aanmeld zodat de lijsten nog meer kunnen gaan groeien ( en euh ook foto's meesturen he!!)
the hanz
08-09-2005, 06:43
okee op de lijst en nu met foto.... :D
Beetspeed
09-09-2005, 07:47
Wat is de bedoeling van die lijst Henny?
Ik ben namelijk een beetje huiverig voor lijsten met 'teveel' gegevens op het internet.
Als het nou gekoppeld was aan iets als een type 3 club of zo, zou ik misschien wel overgehaald kunenn worden... ;)
Groeten,
Walter
Wat is de bedoeling van die lijst Henny?
Ik ben namelijk een beetje huiverig voor lijsten met 'teveel' gegevens op het internet.
Als het nou gekoppeld was aan iets als een type 3 club of zo, zou ik misschien wel overgehaald kunenn worden... ;)
Groeten,
Walter
Sommige mensen vinden het leuk en aan de hand van de lijst kunnen ze met elkaar in kontakt komen verder niets geheel onschuldig.
Tja en een club voor de type 3 das al meerdere malen geprobeerd maar komt niet echt van de grond, ook een bijeenkomst was niet zo'n sukses geloof ik al waren de bedoelingen goed .
Maar leg eens uit waarom ben jij er huiverig voor ? En wat bedoel je met teveel gegevens... :confused:
Maar leg eens uit waarom ben jij er huiverig voor ? En wat bedoel je met teveel gegevens... :confused:
Ikzelf vind het niet nodig/prettig om je chassisnummer te zien!
Ikzelf vind het niet nodig/prettig om je chassisnummer te zien!
? :o
Sommige mensen vinden het leuk en aan de hand van de lijst kunnen ze met elkaar in kontakt komen verder niets geheel onschuldig.
Tja en een club voor de type 3 das al meerdere malen geprobeerd maar komt niet echt van de grond, ook een bijeenkomst was niet zo'n sukses geloof ik al waren de bedoelingen goed .
Wat niet is kan nog komen toch ?
Gaat er meer om is er animo voor .. en het lijkt mij dat dat nu wel borrelt .
stufenheckfahrer
15-09-2005, 17:41
.
2 dingen Henny:
1. Er was en er is wel degelijk animo, het aantal typ3's was niet echt groot, het aantal eigenaren was redelijk groot; blijkbaar staan er in Nederland meer 3's als projekt dan rijdend :D Wijzelf waren ook met de kever :o
2: Als je erover wil oordelen, had je zelf moeten komen! Je hebt een site voor types3, en je profileert jezelf met types3, dus kraak niets af waar je niet bij was. Je werd verwacht....
[/strenge modus] :D
Ik vind het ook "eng" om m'n chassisnummer zomaar op het net te gooien :eek:
Greetz Ron
Beetspeed
15-09-2005, 21:03
Here, here! ;)
Wat is er zo "eng" aan dan ?? :confused:
via het chassisnummer kun je bij de RDW geen kenteken (lees; adres eigenaar) achterhalen hoor ;)
stufenheckfahrer
15-09-2005, 22:03
Wat is er zo "eng" aan dan ?? :confused:
via het chassisnummer kun je bij de RDW geen kenteken (lees; adres eigenaar) achterhalen hoor ;)
Daar heb je helemaal gelijk in, maar het voelt alsof je je pincode verteld :eek:
Greetz Ron
Daar heb je helemaal gelijk in, maar het voelt alsof je je pincode verteld :eek:
maar zonder pasje of rekeningnummer kun je daar ook niks mee :)
Pasje is na te maken is reeds vele malen bewezen ..
Is het niet handiger om de eerste 3 cijfers weer te geven ? Weet je ongeveer wanneer die gemaakt is en ik denk dat iedereen daar mee kan leven .
the hanz
16-09-2005, 14:40
geef eens 1 goede reden om het niet te doen :confused:
gaat er om dat er gewoon een zooitje email adressen in staan waar je wat aan hebt als je met elkaar in contact wilt komen toch...
stufenheckfahrer
16-09-2005, 17:32
geef eens 1 goede reden om het niet te doen :confused:
gaat er om dat er gewoon een zooitje email adressen in staan waar je wat aan hebt als je met elkaar in contact wilt komen toch...
Maar dat kan dan toch ook zonder chassisnr.? Ik vind het idee erachter zeer goed, maar ik geef m'n chassisnr. niet :o
Wat mij persoonlijk tegen staat is dat emailadressen door elke spambot zo gelezen kunnen worden : weer meer spam :(
Maak het aanklikbaar als je iemand een mailtje wilt sturen
2 dingen Henny:
1. Er was en er is wel degelijk animo, het aantal typ3's was niet echt groot, het aantal eigenaren was redelijk groot; blijkbaar staan er in Nederland meer 3's als projekt dan rijdend :D Wijzelf waren ook met de kever :o
2: Als je erover wil oordelen, had je zelf moeten komen! Je hebt een site voor types3, en je profileert jezelf met types3, dus kraak niets af waar je niet bij was. Je werd verwacht....
[/strenge modus] :D
Greetz Ron
1
Ik wil hier toch op reageren ik en ik probeer het kort te doen ik ben zelf al een jaartje of 22 bezig met het fenomeen type 3, in die tijd zijn er meerdere plannen geweest om er een aparte club voor op te richten waar ik ook zelf mee bezig ben geweest we hadden zelfs een film van gemaakt met alle bouwjaren verschillen met medewerking van een 25 tal auto's met bestuurders en daarvoor een schitterende locatie gevonden in utrecht onder het regie van herman steendam, en de site van de type 3 bestaat ook een jaartje of 10 dus mijn bedoelingen komen niet zomaar uit de lucht vallen.
2
Over het afkraken wat jij nu zo lekker roept hier heb je de plank totaal mis geslagen ik kraak nooit iets af ik juich het alleen maar toe dat men zich warm loopt voor dit type , en ik denk dat jij alles in huis hebt om je eigen sterk te maken om een club op zou kunnen richten .
Maar genoeg hier over wie niet op de registratie wil moet het gewoon niet doen en er geen punt van maken, en er ook niet over zeuren wel of geen chassisnummer. :cool:
Om me ook even met de discussie te bemoeien:
wat info verstrekking betreft is het volgens mij een prima compromis om gewoon een lijst op te stellen met voertuiggegevens waarbij iedereen zelf bepaalt wat hij/zij wel of niet invult (lang leve het poldermodel).
Leuk detail in deze discussie is dat je via iemands nummerbord al redelijk wat gegevens via de RDW kunt opvragen, en aangezien bijna iedereen wel ergens een foto van zijn auto heeft staan...
Kortom: als er voldoende animo is gewoon doen...
Ronald
Ik registreer me als mijn emailadres aanklikbaar is om spam tegen te gaan
( misschien krijg ik nu wel antwoord ;) )
kammetje
19-09-2005, 20:05
type 3 in goirle was leuk, iedereen weer eens zien, met of zonder auto, doet er niet toe.
TOT de volgende keer :) typIIIlicious ole
Ps ik zal me ook eens toevoegen of niet....heb er niet zo veel mee denk ik...maar henny vooral doorgaan ermee
Beetspeed
19-09-2005, 21:21
Hey Henny,
Ron voelde denk ik wat frustratie in jouw antwoord. Ik ook een beetje en dat is eigenlijk ook wel begrijpelijk nu ik dit antwoord van je lees.
We zijn eigenlijk allemaal enorme enthousiatelingen voor de type 3, dat blijkt wel. Ik hoop dat we dat kunnen bundelen :rolleyes:
Als er al iets als een 412 club kan bestaan, dan toch zeker een type 3 club!! :p
Greets,
Walter
Ben ik ook voor! een type 3 club, maar wat is nu de functie van het chassisnummer? Zie niet in waarom deze vermeld moet worden, maar voor zover ik weet worden de gegevens niet in de lijst opgenomen als je chassisnummer er niet bij staat!
Ik registreer me als mijn emailadres aanklikbaar is om spam tegen te gaan
( misschien krijg ik nu wel antwoord ;) )
Sorry dat ik zo laat reageer maar ik heb niet vaak de tijd om er achter te zitten maar bedoel je wat ik nu heb gedaan bij hans zijn email ( staat in de ponton lijst een 68er, sorry hans gebruik jou ff als test kees ) ? gewoon de naam weg halen en dan iets in de plaats te zetten dat je dat kan aanklikken
kijk maar dan ik hoor het wel en alle andere ideen of sugesties zijn altijd welkom :)
Hey Henny,
Ron voelde denk ik wat frustratie in jouw antwoord. Ik ook een beetje en dat is eigenlijk ook wel begrijpelijk nu ik dit antwoord van je lees.
We zijn eigenlijk allemaal enorme enthousiatelingen voor de type 3, dat blijkt wel. Ik hoop dat we dat kunnen bundelen :rolleyes:
Als er al iets als een 412 club kan bestaan, dan toch zeker een type 3 club!! :p
Greets,
Walter
nou dat is niet mijn bedoeling , maar als ik aangevallen word en zo voelde ik dat dan reageer ik daar op, is toch logisch .... :rolleyes:
en voor de rest heb je volkomen gelijk :p
Ben ik ook voor! een type 3 club, maar wat is nu de functie van het chassisnummer? Zie niet in waarom deze vermeld moet worden, maar voor zover ik weet worden de gegevens niet in de lijst opgenomen als je chassisnummer er niet bij staat!
Ik zal het proberen uit te leggen ik heb dit al meer aan de hand gehad maar dan was de discussie andersom , er is altijd een bepaalde groep mensen die graag willen weten of hun auto ouder is dan ander van het zelfde bouwjaar dus je heb bijvoorbeeld 10 variantjes van 1965 aan de hand van het cahssisnr kan je zien welke eerder is gebouwd ( is een soort piemelmeterij, sorry dames ) dus ik werd gewoon bestookt met email overal vandaan of ik niet het chassisnr kon achterhalen toen heb ik besloten om steevast om het chassisnr te vermelden en het email adres kunnen ze mekaar emailen als men zijn chassisnr niet wil dat ik het hier vertoon laat mij dat weten maar geef mij het wel door voor eventuele die dan toch graag willen weten of hun auto ouder of jonger is .
Maar ik zie het probleem niet om je chassisnr niet te vermelden als iemand mij dat kan vertellen graag, en met mij vele anderen
Beetspeed
18-11-2005, 11:41
Op de keversite heeft Aart-Jan nu een soort van 'ledenvoertuigregister' gemaakt, maar dat is dus per model/type opgezet.
En...hoera, hoera: de type 3 heeft een eigen afdeling gekregen! :D
http://www.keversite.nl/register/cars.php?id=6
Dit is mijns inziens ook al een aardige plek om 'onze' type 3's op een rijtje te zetten.
De mijne staat eral in, wie volgt ;)
@ Henny: was leuk je 2 (of is het al weer 3) weken geleden irl eens ff te spreken; Hans ook natuurlijk ;)
De 1303 remcylindertjes pasten idd perfect achter op de 412 :)
Mychatype3
18-11-2005, 20:21
Op de keversite heeft Aart-Jan nu een soort van 'ledenvoertuigregister' gemaakt, maar dat is dus per model/type opgezet.
En...hoera, hoera: de type 3 heeft een eigen afdeling gekregen! :D
http://www.keversite.nl/register/cars.php?id=6
Dit is mijns inziens ook al een aardige plek om 'onze' type 3's op een rijtje te zetten.
De mijne staat eral in, wie volgt ;)
Als type3 freak sta ik er natuurlijk ook bij :D
seeya mycha
(ps walter ik heb voor joouw nog twee rubberbumper strips liggen :) )
Beetspeed
19-11-2005, 13:29
Als type3 freak sta ik er natuurlijk ook bij :D
seeya mycha
(ps walter ik heb voor joouw nog twee rubberbumper strips liggen :) )
Excellent!
Binnenkort idd maar eens ff afspreken :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.