View Full Version : Auto uitvoeren naar België, goedkeuring schroefset
Sven-GTI
24-07-2015, 10:36
Ok, auto verkocht aan iemand uit België. Nu wil ik de auto dus uitvoeren naar België maar zit nog met een 'probleempje'.
De auto is voorzien van een KW schroefset. Nu is dat blijkbaar in België een probleem als je deze wilt invoeren, dan zou er een goedkeuring voor dat schroefset moeten zijn.
Is het mogelijk om bijvoorbeeld bij het RDW in Nederland een aantekeningen op de papieren te krijgen dat de auto verlaagd is / voorzien is van een andere schokdemperset?
Want eenmaal in België is dat een stuk lastiger op papier te krijgen geloof ik?
Iemand hier ervaringen mee? :D
Je moet een GOCA attest hebben hiervoor.
http://www.24tuned.nl/goca-attest-voor-schroefset-ta-technix
Even met deze mensen contact opnemen of anders met KW zelf! :)
Sven-GTI
24-07-2015, 11:27
En dan is het geen probleem voor België?
De koper is namelijk serieus geïnteresseerd. Heeft ook al een aanbetaling gedaan, alleen zitten we samen nog uit te vogelen hoe de auto in deze staat naar België kan, dus MET schroefset eronder :D
De nieuwe eigenaar moet in Belgie zelf bij de KW importeur Belgie een Goca attest aanvragen. De NL importeur kan dit niet verstreken.
Op de schroefset staat4 x een nummer, die heeft KW Belgie nodig.
Sven-GTI
24-07-2015, 12:18
Superbedankt! Ga de toekomstige eigenaar even informeren hierover :D
Van Limburg
24-07-2015, 12:44
Ik heb een schroefset gekocht in Nederland en heb GOCA attest erbij gevraagd/gekregen.
Ik denk dat iedere leverancier hier moet kunnen aankomen.
Welk merk Van Limburg?
De JOM en triple-s schroefsets die wij verkopen, worden wel geleverd met Goca attest voor de Belgische klanten.
Ik heb het met KW en AP gehad, dat de NL leverancier geen Goca Attest kon leveren, ivm de NL leverancier geen importeur (dealerschap) is van Belgie.
Van Limburg
27-07-2015, 09:43
Welk merk Van Limburg?
De JOM en triple-s schroefsets die wij verkopen, worden wel geleverd met Goca attest voor de Belgische klanten.
Ik heb het met KW en AP gehad, dat de NL leverancier geen Goca Attest kon leveren, ivm de NL leverancier geen importeur (dealerschap) is van Belgie.
Triple-s idd. Daar zit t verschil dan..
Papieren gewoon bij KW België aanvragen :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.