View Full Version : Dure Mk2 GTI
Golf II GTI 16V
€ 8.500,00
http://link.marktplaats.nl/m949590278
Japanse import???
Raar.. Hebben die geen mijlen dashboard?
Of hoeft dat daar niet?
Hij is wel mooi!
Zeker een plaatje.. Only wish I had the money :p dan stond ik al op de stoep daar om te kijken
NielsDub
25-07-2015, 13:33
Ziet er mooi uit ja, maar dan houdt t bij mij wel op, geen heel spannende uitvoering. En om 8500 nou 'een koopje voor verzamelaars en liefhebbers' te noemen.... Zie liever die oak grune G60 van Beekman voor dat geld, ondanks dubbele km stand.
golf fahrer
25-07-2015, 15:48
:goodpost:
Helemaal mee eens
Zal weinig tot geen roest hebben aangezien t klimaat daar zo gunstig is, dat de auto's daar de fabriek verlaten zonder bodycoating maar alsnog..ligt niet in mijn budget
Scirocco_1600
25-07-2015, 19:10
Vreemd dat Japanse wagens links gestuurd zijn :) alle jdm Cars zijn toch rechts gestuurd als ze richting hier komen?
arno2000
25-07-2015, 21:35
Voor dat geld regel je toch ff een asbak en een radio.
Ook laat je dan even de instapschade herstellen.
Weinig Japans aan volgens mij. Het begint idd al met het stuur links.
In Japan word het als een statussymbool gezien als je een auto hebt met stuur links, vandaar ook de vele oude Bmw's en Mercedessen met stuur links die daar vandaan komen. Alhoewel ik er bij deze auto mijn twijfels over heb. 90% van de youngtimers in "perfecte" staat die opduiken zijn meestal opgepoetste exemplaren met nagemaakte onderhoudspapieren en teruggedraaide km stand. De gemiddelde koper die lekker goedkoop wil rijden trapt hier gewoon in.
Vraag me af of het in deze prijsklasse loont om een auto voor de handel uit Japan te halen.
Iedere ongerestaureerde Golf 2 voor zo'n bedrag is veels te duur. :rolleyes:
En zeker met die achterlichten en 2 deuren te veel.
vwpolo.nl
27-07-2015, 17:18
Kennis van mij heeft een Porsche uit Japan over laten komen.
Links gestuurd is daar status en zijn auto's die vooral nieuw vanuit Europa (Duitsland) naar Japan toe gehaald worden.
Liefst met een dealersticker op de achterraam.
Omdat men er daar weinig mee rijd en dus meestal in een garage heeft staan zijn ze vooral in nieuwstaat.
Als de wisselkoers goed is dan is het voordelig...
NielsDub
27-07-2015, 21:24
Dan is de wisselkoers momenteel zeker Niet zo goed... :D
Ben t met rinus eens, van zo ver halen kan alleen interessant zijn voor duurdere exclusievere auto's. Uitzonderingen kunnen er altijd zijn natuurlijk, maar n standaard golf 2 GTI voor 8,5 k is dat imo niet.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.