ScareMercy
12-08-2015, 10:59
Hallo,
Voor een nieuw project ben ik aan het kijken naar de ombouw van een TDI Pumpedüse motor in een Golf Mk1 chassis.
Nu heb ik al een tijdje gegoogled, maar heb niet kunnen vinden wat er nu eigenlijk allemaal bij komt kijken qua electronica. In hoevere is alles in elkaar verweven bij deze motoren? Heeft iemand hier ervaring mee?
In de ideale situatie snij ik zoveel mogelijk uit de kabelboom van de donor. Dus geen moderne kilometerteller, startonderbreker etc. Kwestie van een losse kabelboom met een eigen plus en min zoals bij de eerste generatie TDI's.
Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat de mogelijkheden zijn/wat er allemaal bij komt kijken?
Ik hoor het graag!
Voor een nieuw project ben ik aan het kijken naar de ombouw van een TDI Pumpedüse motor in een Golf Mk1 chassis.
Nu heb ik al een tijdje gegoogled, maar heb niet kunnen vinden wat er nu eigenlijk allemaal bij komt kijken qua electronica. In hoevere is alles in elkaar verweven bij deze motoren? Heeft iemand hier ervaring mee?
In de ideale situatie snij ik zoveel mogelijk uit de kabelboom van de donor. Dus geen moderne kilometerteller, startonderbreker etc. Kwestie van een losse kabelboom met een eigen plus en min zoals bij de eerste generatie TDI's.
Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat de mogelijkheden zijn/wat er allemaal bij komt kijken?
Ik hoor het graag!