View Full Version : e30 of e50¿¿
Ik ga binnenkort NIEUWE wielen voor mijn 74er golf project kopen.
Nu is mijn keuze gevallen op bbs e30 of e50 wielen.
Maar nu is mijn vraag aan jullie welke moet ik kopen¿ Let wel een e30 wiel kost ongeveer €415 & een e50 wiel €600.
Het gaat hier in beide gevallen om 15" wielen.
Golf I... hmmmz klein hartje dan maar... :cool:
Maar vind je 15 niet te groot?
ps. Kun je niet een 13 inch hartje met 14 inch randen nemen?(weet niet of dat bij BBS E30 ook een optie is...?)
meen dat de e30 550 euro lag en de e50 op 700 euro
maar doe maar hart in zwart... anders heeft straks iedereen gouden harten... :rolleyes:
en goud staat niet bij alle autokleuren..;)
e50!!! Dat vlakke velgbed is zo vet! Het is ook mijn droomwiel voor onder de mk2...
www.htnherbst.de
zijn wel niet de echte, maar toch mooie en goeie wieltjes.
wel mooi ja maar idd niet de echte
ik heb er ook aan zitten denken maar wil toch echte bbs wielen
steven16v
10-09-2005, 12:12
Laat eens een foto zien van je ' 74. :) En qua de velgen. Geen idee. Moeilijke keus. Maar ik zal de harten in het goud doen. (sorry Richard) :D ;)
13" hart met 14" rand is wel mogelijk alleen wil ik geen 14"
alleen 15 en heeeel misschien 13
meer krijgen jullie niet te zien
Ik zou mooi 14 nemen... 13 is namelijk wel erg klein...
15 is gewoonweg vrij groot, als je wat breder wil zit je al, moet er aan de kassen gewerkt worden, en je zit met mooie maatjes banden... een 195/45 is wel het platst nog wat je kunt krijgen(op verdwaalde 165-ers na...) 195/40 bestaat niet... Naja, je zit al met je kasruimte, en dan vind je ook nog geen goed plat bandje...
Ik vind persoonlijk een goeie platte golf I met niet te grote wielen wel cool... Maar het is maar net de stijl natuurlijk...
Maar ik denk dat je wel aan rond de 7,5J zit te denken?
steven16v
10-09-2005, 12:33
meer krijgen jullie niet te zien
Jaloers. Een originele Nederlander. :eek:
www.htnherbst.de
zijn wel niet de echte, maar toch mooie en goeie wieltjes.
Ze hebben TUV maar daar heb je ook alles mee gezegd : afwerking tov de originele .. driewerf yuk
En dan hebben we het nog niet over de kwaliteit gehad . Zeg niet dat HTN slecht is maar de ori BBS of Alpina 3 delige is gewoon vele malen beter .
En ja : heb ze allemaal van dichtbij en goed bekeken
Ze hebben TUV maar daar heb je ook alles mee gezegd : afwerking tov de originele .. driewerf yuk
En dan hebben we het nog niet over de kwaliteit gehad . Zeg niet dat HTN slecht is maar de ori BBS of Alpina 3 delige is gewoon vele malen beter .
En ja : heb ze allemaal van dichtbij en goed bekeken
t scheelt ook dik 1000E voor een setje dus dat mag ook wel.
de htn die ik tot nu toe heb gezien zagen er zeker wel netjes uit, maar een achte bbs wordt het natuurlijk nooit.
Ik zou mooi 14 nemen... 13 is namelijk wel erg klein...
15 is gewoonweg vrij groot, als je wat breder wil zit je al, moet er aan de kassen gewerkt worden, en je zit met mooie maatjes banden... een 195/45 is wel het platst nog wat je kunt krijgen(op verdwaalde 165-ers na...) 195/40 bestaat niet... Naja, je zit al met je kasruimte, en dan vind je ook nog geen goed plat bandje...
Ik vind persoonlijk een goeie platte golf I met niet te grote wielen wel cool... Maar het is maar net de stijl natuurlijk...
Maar ik denk dat je wel aan rond de 7,5J zit te denken?
het moeten idd iets van 7 of 7,5j velgen worden met de verdwaalde 165 bandjes
heb wel een setje Cookiecutters met 165/45-ers en adapters anders... :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.