View Full Version : choke probleem 1600 EZ Pierburg
Beste Vw liefhebbers
De kou komt er weer aan nu heb ik weer het probleem
dat me Mk2 in de ochtend weer onder toerental aan slaat en ook niet om hoog komt
iig niet eerder dan Temperatuur meter in het midden staat..
de Carbu is verleden jaar gereviseerd en in de zomer heb ik ook geeen probleem..
welke zender stuurt de CHOKe aan kunnen jullie me dat vertellen...
alvast bedankt
vw golf mk2
1600 EZ
1984
misschien kom je hier verder mee: http://www.ruddies-berlin.de/se2e2.htm
misschien kom je hier verder mee: http://www.ruddies-berlin.de/se2e2.htm
Dankje wel !!
maar hier mee kom ik nog niet zo ver dat ok weet waar die Thermostaat zit wie warmte door geeft aan choke
markhietbrink
16-09-2015, 13:04
Ik heb een goed jaar zitten knooien met de pierburg van mijn 1.6 ez uit 1984, de carburateur heeft zo zijn hoogtepunten en dieptepunten gehad. Het starten was bijna altijd wel iets mee, zowel warm als koud.
Ik heb toen gekozen voor een Weber 32/34DMTL en rij nu al een half jaar zonder omkijken en wat is die nu betrouwbaar!
Ik heb nog een 32/34 DMTL liggen nieuw in doos... Ik wou mijn Pierburg vervangen maar had toch eerst de ontsteking vervangen. Daarna liep hij als een zonnetje.
En omdat je aangeeft jouw Pierburg net te hebben gereviseerd kan ik me voorstellen dat je dit liever fixt... Volgens mij kan je het deel waar het om gaat makkelijk vervangen, maar ik twijfel tussen 2 delen welke je dan moet vervangen.... En bij welke online shop ik deze losse delen tegengekomen ben laatst.
(Mijn Pierburg werkt best goed momenteel en ik rij 1/15 zonder mijn best te doen.... Ik rij best sportief)
In het slakkenhuis van de choke zit een veertje. Kijk eens of die nog heel is.
markhietbrink
21-09-2015, 23:14
Ik heb nog een 32/34 DMTL liggen nieuw in doos... Ik wou mijn Pierburg vervangen maar had toch eerst de ontsteking vervangen. Daarna liep hij als een zonnetje.
En omdat je aangeeft jouw Pierburg net te hebben gereviseerd kan ik me voorstellen dat je dit liever fixt... Volgens mij kan je het deel waar het om gaat makkelijk vervangen, maar ik twijfel tussen 2 delen welke je dan moet vervangen.... En bij welke online shop ik deze losse delen tegengekomen ben laatst.
(Mijn Pierburg werkt best goed momenteel en ik rij 1/15 zonder mijn best te doen.... Ik rij best sportief)
Ook de 1600 ez? Ik reed op het eind van me pierburg 1 op 3, deed me best en het was een automaat! Nu met weber 650 km woonwerk, naar worthersee zou ik op 1,5 a 2 tanken redden.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.