PDA

View Full Version : Airmere : hoe was het ?


Gert
10-09-2005, 17:16
Ben nu wel benieuwd wie er geweest zijn : kom maar op met de foto's en verslagen !!

danielle
10-09-2005, 21:39
Ja ik ben ook benieuwd! Had andere dingen te doen!

klaas
10-09-2005, 22:00
ja hoe was het Rico??, we zijn benieuwd ;)

RK-GTI
11-09-2005, 13:45
hoewel ik niet een luchtgekoelde VW heb, ben ik als Almeerder en VW fanaat toch maar even gaan kijken...

Rond half 3 trof ik er 5 VW busjes, een 8tal Kevers, een Porsche Speedster en een nieuwe Passat (met schade, diende als prijsvraag: raad het schade bedrag). Daarnaast e.o.a. kindercircusschool, diverse kraampjes die meer op de huishoudbeurs thuishoorden. O ja 1 kraampje met hebbingetjes maar dan alleen voor Audi en Seat. Al met al vond ik het niet veel hebben. Maar goed alle begin is moeilijk.

Dat ik anti-Jedi ben (na schade en schande wijs geworden) heeft op bovenstaande geen invloed gehad. :biggrin:

Rico
11-09-2005, 15:30
foto's op www.airmere.nl (http://www.airmere.nl)
voor een beginnende luchtgekoelde meeting, die we op het terrein van de vw dealer mochten houden die gelijk zijn 25 jarig jubuleum vierde, mochten we niet klagen.

In totaal zijn er een 20 tal kevers langs geweest, 6 bussen, een paar buggy's, twee x de karman ghia en een porche speedster (replica). daarnaast stonden er op het terrein 5 kevers van de vw dealer.

volgend jaar weer? dat hangt van een paar factoren af, maar wie weet!

Don
11-09-2005, 15:35
Geen type 3's :confused:

Don
11-09-2005, 18:24
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=5899&stc=1

diRICOteur met krulletjes

volksfahrer.nl
11-09-2005, 20:38
Ziet er gezellig uit!
Jammer dat ik het moest missen ;) :D

Tip: zet de foto's wat kleiner op de site!
Zo zie je er niet veel van (of eigenlijk wel.... :confused: )

Das-looker
11-09-2005, 22:16
Ziet er gezellig uit!
Jammer dat ik het moest missen ;) :D

Met de nadruk op 'moest', of niet..

Sorry Rico, ben niet geweest. Kevertje was nog niet af en had ook andere dingen te doen. Mayby next time ;)

Greets,
Sander

klaas
11-09-2005, 23:27
maar was het ook gezellig??
op de type 3 meeting waren ook maar 5 auto's geloof ik, en toch vond iedereen dat geslaagd :confused:

berendd
12-09-2005, 00:08
kwaliteit boven kwantiteit, toch?

Don
12-09-2005, 05:44
Ik ben eerlijk gezegd van mening dat indien je een meeting organiseerd, je toch wel erop uit bent om zoveel mogelijk auto's bij elkaar te krijgen.

Zo'n type 3 meeting viel tezamen met 2 andere meetings. En ook speciaal gericht op een kleine doelgroep. Logisch dat er daar minder van komen.

Airmere was al ruim van te voren bekend. Het is zonde dat de organisatie vooraf op niks trok. En versta me niet verkeerd. Ik weet erg goed wat het inhoud om een meeting te organiseren.

Wij hebben een meeting gegeven in Blankenberge dit jaar. Dat tezamen viel met 4 andere meetings.
Toch een opkomst van 214 auto's. En dat met dat slechte weer.

Maar ik heb altijd positieve feedback gehad van diverse mensen voor de meeting in bberge
Kijk eens terug op de voorgaande maanden wat voor tegenstrijdende uitspraken er hier voorbij kwamen over Air mere. Ik wil niemand afvallen, of beledigen, maar ik heb afgelopen vrijdag pas een ander topic gelezen en eens goed doorgelezen. Dan zakt je vertrouwen gewoon als je dat leest.

Volgend jaar beter en een tip: Veel flyeren !! En indien er negatieve reacties worden gegeven moet je zo volwassen zijn dat je er tegen kunt.
Het is wat anders dan een huis promoten :biggrin:

Nu gaan we verder naar 8 oktober bij ons !!!!!!!!!!!!!!!!

Gert
12-09-2005, 06:37
Werkt flyeren echt ? Op elke meeting hangen er wel een flyer of 4 onder je ruitenwisser en als ik zo vrij mag zijn om voor mijzelf te spreken : ik haat die flyers en lees ze nooit . En aan de rotzooi op de grond te zien zijn er meer die er zo over denken

Rico
12-09-2005, 07:40
Ziet er gezellig uit!
Jammer dat ik het moest missen ;) :D

Tip: zet de foto's wat kleiner op de site!
Zo zie je er niet veel van (of eigenlijk wel.... :confused: )

Ja het was ook gezellig.

de foto's staan op een andere server, Tip, wanneer de foto is ingeladen, klik er 1 keer op en je ziet hem goed :)

Don
12-09-2005, 08:49
Werkt flyeren echt ? Op elke meeting hangen er wel een flyer of 4 onder je ruitenwisser en als ik zo vrij mag zijn om voor mijzelf te spreken : ik haat die flyers en lees ze nooit . En aan de rotzooi op de grond te zien zijn er meer die er zo over denken

Ja Gert, flyeren werkt toch echt.
Ik bekijk zeker ook niet alle flyers maar met de hoeveelheid die je op verschillende meetings krijgt, kun je er zeker van zijn dat ze altijd terugkeren en er toch een moment is dat je er op kijkt
Dit is een persoonlijke uitspraak.

Wij hadden voor onze meetings redelijk wat flyers en hebben er alleen maar positieve reacties op gekregen.

Mocht dit echt niet werken, zou niemand dit doen. En van elk beetje meeting krijg je 138 keer een flyer in je handen geduwd. Dus het werkt echt.

behalve van de cruisenights. Daar heb ik er inmiddels 790 van :tongue:
Maar dat kom nog wel eens goed. VA :D :D

aartjan
12-09-2005, 10:24
Werkt flyeren echt ? Op elke meeting hangen er wel een flyer of 4 onder je ruitenwisser en als ik zo vrij mag zijn om voor mijzelf te spreken : ik haat die flyers en lees ze nooit . En aan de rotzooi op de grond te zien zijn er meer die er zo over denken
Vergelijk het met reclame op tv...

Gert
12-09-2005, 10:29
Vergelijk het met reclame op tv...

IDD : zo gauw als dat begint ga ik zappen ..
Maar misschien is het de ouderdom die niks om reclame geeft ;)

vwspijlbus
12-09-2005, 11:10
Werkt flyeren echt?
Yep: Flyeren werkt!
Tijdens Budel 2005 heb ik met Jan Bruins de spijlbus line-up ge-initieerd / geregeld. We kregen pas 1 week voor Budel toestemmming hiervoor. Dit onderdeel kon dus niet meer in het Budel programma worden opgenomen.
We hebben reclame gemaakt op de forums (fora?) (die niet iedereen kent /ziet ), via de omroepinstallatie (wat niet iedereen hoort) en geflyerd bij alle spijlbussen op het terrein.
Het resultaat 35 spijlbussen in een kringetje (http://romeo.messageboard.nl/8717/viewtopic.php?t=70). Dit was zeker succesvol.
't Volgende waar Jan en ik me bezig zijn: een spijlbustreffen in 2006 (http://romeo.messageboard.nl/8717/viewtopic.php?t=60).
Flyers volgen! :biggrin:
(nog niet op het KZF)

Das-looker
12-09-2005, 18:05
En indien er negatieve reacties worden gegeven moet je zo volwassen zijn dat je er tegen kunt.

Of je bent zo volwassen dat je dat niet doet!!
Het is natuurlijk niet leuk als iemand iets probeerd op te zetten, waar veel tijd in gaat zitten, dat sommige mensen hier negatief over gaan doen.
Ik kan dan goed begrijpen dat je dan zoiets hebt van; Fuck them!!

Don
12-09-2005, 18:25
Ja Sander, de kans is aanwezig dat je gedeeltelijk gelijk hebt. Maar ik zit zelf ook wel eens in de organiserende factoren, en heb dan soms te maken met belemmeringen. De kunst is dan om er op een volwassen manier met om te gaan en niet zoals sommige hier. En dan zeker geen reacties proberen te geven waardoor je de mensen enkel en alleen maar wegjaagd. Maar er speelt nog meer. Maar daarover waarschijnlijk later meer.

Maar dit was mijn mening over het geheel. Ik geloof dat ik niet veel ongezouten meningen geef op dit forum.

Das-looker
12-09-2005, 18:39
Nee, denk het niet.
Maar ik snap ook niet waarom er zo negatief over gedaan wordt..
Groeten,
Sander

SplitBien
12-09-2005, 18:47
Dat snapte ik ook al niet echt....